Too Good To Go / Overblijvers

Als je de code TRAKTATIE22 invoert krijg je nog eens 500 gram gratis cote d’or :wink: Wel de cote d’or in je mandje doen.

5 likes

Altijd blij als er vlaai in zit. Lekker toetje voor na het stokbrood vanavond

18 likes

Vlaai loves vlaai, die zag ik niet aankomen

12 likes

Hema feestdagenbox opgehaald. Wist niet wat ik moest verwachten maar er zaten 9 chocoladeletters in :joy::joy: wel 5 verschillende smaken.

14 likes

Prima voor chocolademousse…

1 like

Wow haha. Ik heb er net één voor vandaag besteld, vooral omdat ik op een zak taaitaai na nog helemaal geen Sinterklaasssnoepgoed gegeten had, en me 2dgn na Sinterklaas dus bedacht dat ik te laat was met pepernoten halen :sweat_smile: Hopelijk zitten die er hier dus ook in ipv alleen chocoladeletters zoals bij jou haha.

3 likes

Haha ben benieuwd!

3 likes

Pepernoten zaten er gelukkig bij! In overvloed haha :sweat_smile: Echt veel deze box! Paar keer de gewone Hema tgtg-box besteld en dat viel iedere keer tegen en daarvoor hebben ze ook een laag cijfer in de app dus wist niet goed wat nu te verwachten, maar top dit!

29 likes

Iemand al een feestdagen overblijver van AH geprobeerd?

1 like

Ik net, maar ben niet onder de indruk. Vind de boxen van de Appie hier sowieso matig, ik ga ze iig niet meer halen.

• carpaccio (goddelijk, maar ben zwanger fmllll);
  • mix voor kerstboom koekjes
  • een liefde en passie brood
  • kruidenboter in zo’n kerstman vorm
  • roomboter in zo’n kerstman vorm
  • mini kerst tompoucen

De waarde was rond de €15, zeker geen €24,95 en het gaat niet om overblijvers want ze hebben nog lange houdbaarheid.

1 like

Ik heb de feestdagen box bij Plus besteld! Ben benieuwd

1 like

Wow, dit was de 4 euro wel waard. Er zou voor 12 euro in moeten zitten, maar alleen die borrelschotel is al 10 euro hahaha. Heel blij mee.

39 likes

5 euro bij de bakker en nu een vriezer vol brood :laughing:

13 likes

Een verspil-me-niet niet zakje van Albert Heijn.

16 likes

Die twee teentjes knoflook, ahhh. :pleading_face:

22 likes

Eerste keer een Overblijver en ik vind hem best netjes. Ik mocht zelf kiezen en dit was de meest gevulde :blush: 10 donuts en verder dus brood.

18 likes

Stach:

• 2 grote koeken
  • Chocoladebroodje
  • Salade met makreel (denken we)
  • 3 belegde broodjes kipfilet
  • wrap met brie

Opzich prima, ik eet zelf geen vlees maar mijn man wel. We aten dit met een soepje uit de vriezer. Het chocoladebroodje deelden we vanochtend en voor nu allebei een koek.

Bakker:

• 2x half brood
  • zakje chocolaatjes
  • Ontbijtkoek
  • Croissant
  • Vlechtbroodje

Ik haal alleen TGT bij de bakker als het brood in de vriezer op is én als er laat op de dag nog dozen beschikbaar zijn. Maar valt nooit tegen! De chocolade (kerst assortiment) is normaal al duurder dan de 5 euro die de doos kostte. Brood ligt in de vriezer, chocolaatjes en ontbijtkoek aten we afgelopen week tussendoor op en de broodjes namen we de dag na het ophalen mee om op te eten tijdens het wandelen.

6 likes

Ben ook elke dag trots op m’n %korting pakkers bij de AH - vandaag op alles van m’n avondeten korting haha.
Aardappeltjes, sla en geschrapte worteltjes met 35% korting + bonus hamburgers :ok_hand: (en ik had nog bonus tomaatjes) hahaha

2 likes

Eerder deze week echt weer een voltreffer opgehaald bij de lidl

49 likes

Begin van de week weer 2 mooie boxen opgehaald.

20 likes