Too Good To Go / Overblijvers

Bakker box:

• volkoren brood
  • 2 muffins
  • stroopwafels
  • Appeltaartje

Op het brood na, is alles houdbaar tot vandaag. Zou ik dat appeltaartje in stukken kunnen snijden en invriezen? Heb komende tijd nog weleens taart nodig maar dat gaat niet binnen nu en 3 dagen opkomen.

2 likes

Zeker, appeltaart kan je uitstekend invriezen en ook per portie.

2 likes

De Lidl kreeg ik niet te pakken en toen zag ik plaatselijke groenteboer dus dacht doe die maar weer, daar weet ik ook dat de fruit hoeveelheid meer is dan bij de Lidl. Hoop dat de avocado’s nog goed zijn is lastig te beoordelen. Denk dat ik ook maar weer bananen brood ga maken. Prima pakket!

Vanavond nog bij mijn favoriete supermarkt een pakket halen en denk dat wij dan een week vooruit kunnen.

15 likes

Absurd pakket :sweat_smile: heb al wat uitgedeeld en gelukkig gaat invriezen van dat bakkerij waren ook heel goed.

36 likes

Haha wauw, is dit 1 pakket? Of 1 gewoon en 1 bakkerij-pakket? Zelfs als het twee pakketten zijn is dit heel veel inderdaad.

Ja 1 pakket. Dat van de bakkerij lag bovenop en met het uitpakken bleef het maar komen haha niet normaal die hoeveelheid. Dacht ook al ze hadden wel een bakkers pakket er ook van kunnen maken.
Vind t wel goed dat deze winkel zoiets heeft van we doen het er allemaal maar gewoon in want anders gaat het als nog weg…

2 likes

Wow dit is de weggeefshow :star_struck:

4 likes

Zijn jullie ook bekend met Foodello? Beetje hetzelfde concept, alleen koop je daar specifieke producten die bij a over de datum zijn.

Ik heb net mijn eerste bestelling gedaan :slight_smile:

2 likes

Als je de code TRAKTATIE22 invoert krijg je nog eens 500 gram gratis cote d’or :wink: Wel de cote d’or in je mandje doen.

5 likes

Altijd blij als er vlaai in zit. Lekker toetje voor na het stokbrood vanavond

18 likes

Vlaai loves vlaai, die zag ik niet aankomen

12 likes

Hema feestdagenbox opgehaald. Wist niet wat ik moest verwachten maar er zaten 9 chocoladeletters in :joy::joy: wel 5 verschillende smaken.

14 likes

Prima voor chocolademousse…

1 like

Wow haha. Ik heb er net één voor vandaag besteld, vooral omdat ik op een zak taaitaai na nog helemaal geen Sinterklaasssnoepgoed gegeten had, en me 2dgn na Sinterklaas dus bedacht dat ik te laat was met pepernoten halen :sweat_smile: Hopelijk zitten die er hier dus ook in ipv alleen chocoladeletters zoals bij jou haha.

3 likes

Haha ben benieuwd!

3 likes

Pepernoten zaten er gelukkig bij! In overvloed haha :sweat_smile: Echt veel deze box! Paar keer de gewone Hema tgtg-box besteld en dat viel iedere keer tegen en daarvoor hebben ze ook een laag cijfer in de app dus wist niet goed wat nu te verwachten, maar top dit!

29 likes

Iemand al een feestdagen overblijver van AH geprobeerd?

1 like

Ik net, maar ben niet onder de indruk. Vind de boxen van de Appie hier sowieso matig, ik ga ze iig niet meer halen.

• carpaccio (goddelijk, maar ben zwanger fmllll);
  • mix voor kerstboom koekjes
  • een liefde en passie brood
  • kruidenboter in zo’n kerstman vorm
  • roomboter in zo’n kerstman vorm
  • mini kerst tompoucen

De waarde was rond de €15, zeker geen €24,95 en het gaat niet om overblijvers want ze hebben nog lange houdbaarheid.

1 like

Ik heb de feestdagen box bij Plus besteld! Ben benieuwd

1 like

Wow, dit was de 4 euro wel waard. Er zou voor 12 euro in moeten zitten, maar alleen die borrelschotel is al 10 euro hahaha. Heel blij mee.

39 likes