Too Good To Go / Overblijvers

Lidl. Nu op zoek naar een recept om alle koriander in te gebruiken.

12 likes

Je kan evt de koriander fijnsnijden en met het sap van de limoenen invriezen, kun je zo in een curry gooien!

7 likes

Is ook lekker op tacos. Ik weet niet of je vlees eet of van pit houd haha. Maar anders kan ik je birria tacos echt aanraden! Ik zie ook dat je sinasappels hebt dus je zou ook carne asada tacos kunnen maken en dan gewoon wat koreander als laatste over je tacos pleuren.

2 likes

Dit klinkt als iets dat ik moet proberen!

3 likes

Korianderboter!

3 likes

Veel kruiden verwerk ik meestal tot een olie. Even blancheren en opdraaien met olie, of olie verwarmen tot 80 graden en dan op draaien met de kruiden. Eventueel nog zeven voor een extra glad resultaat. Is lekker door soepjes, curry of over taco’s, salades, bowls etc.

3 likes

Deze is ook lekker, ook het recept apart voor enkel de chutney.

Ik maak zelf ook graag een quinoa salade met munt en koriander, de basis houd ik ongeveer hetzelfde en qua groente grill ik er vaak ook andere dingen door! Heel lekker in de zomer ook omdat hij koud is.

3 likes

Oh sorry haha, gewoon in de keukenmachine of blender. In zo’n staafmixerbakje kan ook, maar dan moet je het vanwege de hoeveelheid misschien in meerdere keren doen.

1 like

Altijd fijn als je spitskool wilde kopen en het dan erin blijkt te zitten!

9 likes

Haha ja dit is een keukenterm inderdaad

2 likes

Kun je eigenlijk instellen dat wanneer er iets vrij komt je een bericht krijgt? Ben elke keer te laat of ik denk er niet aan om te kijken

Volgens mij niet, maar je weet van de populaire boxen (bijvoorbeeld Lidl) dat ze een kwartier na de laatste ophaaltijd online komen. Ik heb dus bijvoorbeeld een wekker die ik zet om 19:14 zodat ik om 19:15 meteen de box kan reserveren als ik er een wil.

3 likes

Ach so

4 likes

Meer mensen bij wie de app (too good to go) het nu in de nieuwe versie niet goed doet? Ik kan wel gewoon mijn persoonsgegevens inzien maar hij laadt niet bij ontdek, kaart en favorieten. Krijg steeds de melding ‘oeps er is iets fout gegaan, probeer het opnieuw’.

3 likes

Ja, ik heb hetzelfde!

Ik ook! Dacht al dat het aan mijn telefoon lag.

2 likes

Hier ook problemen. Vanochtend nog niet trouwens, dus ik weet niet of het echt aan de nieuwe versie ligt of dat er gewoon een storing is.

2 likes

Morgen voor de eerste keer iets ophalen, bij het tankstation hier in de buurt!

3 likes

Heeft iemand dit al geprobeerd? Lijkt me echt super chill maar vind het wel gewaagd om 20 euro uit te geven als je niet precies weet waaraan.

2 likes

Even op een TGTG facobook pagina kijken, 80% van de mensen is teleurgesteld als ze het binnen krijgen. Je kan de producten sowieso net zo goed in de aanbieding kopen naar eigen wens dan dit pakket.

2 likes