Too Good To Go / Overblijvers

Ik zou dan eerder bij Foodello kijken!

2 likes

Zou dit niet deels gewoon reclame/promotie zijn? Via Scoupy heb je ook veel nieuwe producten die je voor de helft van het geld kan krijgen.

1 like

Ik zal vanavond even foto’s maken

• Kilo lamscurry
  • Kilo groentecurry
  • Kilo biryani met kip
    -500ml verse aardbeienlimonade

Bij elkaar 4,99

11 likes

Ik had een Makro box vandaag! Geen foto helaas want heb de helft gelijk aan mijn moeder gegeven :joy:

1 kilo lasagne
1 kilo geraspte wortels
800g nasi/bami groente
1 kilo geschilde aardappels
2 bollen mozzarella
Zakje met mini filet americain van DVS
Liter biologische melk
2 bollen mozzarella
2 bakjes kipfiletrolletjes met roomkaas
Bakje zalmrolletjes met roomkaas
Bakje tapasgarnalen
Bakje kipspiesjes
Bruschettaspread met paprika
Huttenkase
8 flesjes actimel
500 gram chorizo
500 gram kruidenboter

Echt enorm veel haha, voor 4,99. Alles houdbaar t/m morgen.

18 likes

Lidl. Het paste bijna niet in de doos.

En deze van de marktbakker. Ze hadden echt meer dan 20 tasjes staan dus vraag me af of dit echt overschot was of gewoon een soort verdienmodel.

21 likes

Kunnen jullie nog een lidl box reserveren? In mijn stad zijn ze er blijkbaar niet meer, echt jammer.

1 like

Nee ze blijken overal uit de app te zijn en er zijn nu boxen in de winkel hoorde ik!

3 likes

Lidl is gestopt met Too Good to Go en ze hebben nu van die tasjes in de winkel, heb er toevallig 1 gescoord vandaag voor €3

De tasjes waren dichtgeplakt maar iemand had er 1 op gescheurd dus kon beetje zien wat er in zat al

Onderop staan een bak kersen (:heart:) en druiven, rood en wit gemixt

18 likes

Ik had er ook eentje vandaag.

12 likes

Oh dit is wel irritant, met TGTG weet je natuurlijk ook niet wat je krijgt maar in de winkel vind ik dat toch vreemd, want het hoeft niet. Bij AH kun je ook gewoon zien wat er in de zakjes zit (altijd vreselijk hier overigens, dat zou ik nooit kopen)

1 like

Viel mee hoor, was met 3 stukjes tape, je kon er wel beetje langs kijken. Snap het ook wel want anders gaan mensen er dingen bij in gooien natuurlijk

3 likes

Wow daar heb ik echt nog nooit over nagedacht

1 like

Gebeurt helaas wel. Bij mijn lidl zijn de tasjes open maar schrijven ze het gewicht erop. Dan zien ze bij de kassa vanzelf of er iets bij is gedaan.

6 likes

Jeetje dat dat moet, hoe verzin je het?

2 likes

Bij mijn lidl staan de tasjes bij de servicebalie net zoals voorheen de TGTG boxen dus geen kans om er dingen bij te gooien.

Net dit gekregen!
Hand om weer te geven dat ze echt gigantisch zijn.

21 likes

Deze in Londen gehaald, vind het altijd leuk om in een andere stad een tgtg pakketje te halen.

40 likes

Gelegenheidsdiefstal denk ik? ik heb wel een aantal keren meegemaakt dat iemand een open bakje aardbeien/druiven oid ging bijvullen. Of kiwi’s kopen en dan een sticker van wortels er op plakken, veel goedkoper. Ach ja als het lukt is het best slim bedacht natuurlijk.

1 like

Een tgtg met koffiesiroopjes (het rekje zat er ook bij) en eentje van oil&vinegar.

58 likes

Zo leuk

4 likes