Too Good To Go / Overblijvers

Ik was een dagje in Haarlem met een vriendin en we deden ook wat tgtg.

Yogiyousef

De Lunchbus

Flink (+ nog 3 zakjes chips, 1 eiersalade en nog een flesje protein)

DekaMarkt

Mood4

Elke box was 5 euro ps

En gezien het de vorige keer ook leuk was; dit is er al van gemaakt:

Broodje en nog eigen pompoen soep die avond

1 van de broodjes als panini

De wrap, en sla met coleslaw en bleekselderij.

Het soep pakket met extra zakje ui en nog wat losse kruiden uit mijn koelkast.

Verder staat er vandaag zuurkool op het menu met de rookworst en spekjes :ok_hand:

35 likes

Voor een volgende keer haringsalade, heel lekker is vaak met rode biet. Je kan ook zoetzoute haring er van maken voor op brood (zie voor beide bijv het kookboek polska).

3 likes

Toevallig zag ik zo iets ook op insta voorbijkomen.
Die moog, ligt het aan mij of lijkt dat weinig. Verder ziet heter uit als een goede vangst

Ook leuk dat je laat zien wat je ermee maakt!!

4 likes

Ah zou best kunnen, had het op mijn insta ook gedeeld! Mood4 denk ik, dat is een slager dus best wel prijzig het kwam op iets van 14.70 uit. De wraps waren 6 euro per stuk, zoiets zouden wij normaal echt niet kopen maar wel leuk zo te krijgen. Hij zat wel mega! Vol met gehakt voor ons veel te veel haha.
Het ziet er dus uit als weinig maar wel de waarde dus.

2 likes

Klopt het dat als de waarde niet voldoende is je dit kan aangeven bij toogoodtogo en dat je dan compensatie oid krijgt?
Slagers zijn al gauw duur, dus dan snap ik het wel

1 like

Klopt ja, maar soms krijg je meer dan de waarde en soms iets minder. En dit is 40 cent minder daar ga ik niet over zeiken. Toogoodtogo zou dan ook aangeven van ja ene keer meer andere keer iets minder. 3x de waarde is een streef bedrag en sowieso heb ik die 5 euro er altijd uit.
Uiteindelijk gaat het ook om het eten redden en dus voedselverspilling tegen te gaan :slight_smile:

3 likes

Je vroeg het niet aan mij maar ik koop regelmatig een pakket met (knijp)fruitjes via tgtg en ben daar heel tevreden over!

1 like

Van Flink. Vind er weinig aan :sweat_smile:

3 likes

Wow waren jullie niet lang bezig om alles op te halen of lag alles dicht bij elkaar?

Die dadels zien er zó lekker uit trouwens! Echt juicy!

2 likes

Hoeveel heb je hier voor betaald?

5 likes

€4,99. Zou €14,99 waard moeten zijn.

2 likes

Nou dat betwijfel ik hoor, of het dat bedrag haalt! Ik zou deze wel melden denk ik…

Net gekeken. Die maaltijd kost al €7,39. 1 appel kost daar al €0,95. Die zijn allemaal nog heel goed dus die zullen er wel inzitten als opvulling.
Helaas

1 like

Sorry maar wat ziet die worst naast de boerenkool er onsmakelijk uit haha. Snap dat je dit pakket tegen vindt vallen

Flink was midden in de stad en die had een ruime ophaal tijd! Erna die yogiyousef (vind ik inderdaad echt 1 van de lekkerste dadels! Dus toen we die open zagen die dag direct voor beide gekocht)
En toen moest ik er 3 binnen 1 uur ophalen :wink: dus dat was wel even racen.

1 like

Wel tevreden over maar aangezien potjes Olvarit vaak 1 euro per stuk kosten in de aanbieding kwam het uiteindelijk duurder uit. Wel leuk om te proberen maar de smaken die ze lekker vonden waren niet meer te koop in de winkel dus dat was wel wat jammer.

1 like

Eén van de leukste too good to go’s die ik heb gedaan. Chocoladewinkel in Den Bosch.

59 likes

Bakker Bart! Ze vroeg of ik 't pakket met tompouce wou of zonder. Ja toen was de keuze snel gemaakt :hugs:

35 likes

TGTG van Sweet Deliver!

Zij maken brownies en blondies die verstuurd worden, en daarvoor worden de randjes afgesneden. Die randjes worden vervolgens weer aangeboden via Too Good To Go, in zakken van 500 gram. Ik vind het echt een geniaal idee en wilde het een keer uitproberen, en vandaag zag ik ze eindelijk in de app.

De randjes zijn echt lekker, en niet te droog ook al zijn het randjes. Er zitten nog best flinke stukken brownie aan en die zijn heel smeuïg! Het is ook niet 1 smaak maar zeker 4 verschillende.

Echt boffen, want vandaag had ik trek in iets dat zelfgebakken was, maar ik had geen zin om te bakken. Dan is dit the next best thing. :smiley:

54 likes

Ziet er fantastisch uit!

Beetje a la vroeger op de markt: stroopwafelbrokjes voor overdrenkt met stroop :yum:

3 likes