Hoeveel heb je hier voor betaald?
€4,99. Zou €14,99 waard moeten zijn.
Nou dat betwijfel ik hoor, of het dat bedrag haalt! Ik zou deze wel melden denk ik…
Net gekeken. Die maaltijd kost al €7,39. 1 appel kost daar al €0,95. Die zijn allemaal nog heel goed dus die zullen er wel inzitten als opvulling.
Helaas
Sorry maar wat ziet die worst naast de boerenkool er onsmakelijk uit haha. Snap dat je dit pakket tegen vindt vallen
Flink was midden in de stad en die had een ruime ophaal tijd! Erna die yogiyousef (vind ik inderdaad echt 1 van de lekkerste dadels! Dus toen we die open zagen die dag direct voor beide gekocht)
En toen moest ik er 3 binnen 1 uur ophalen dus dat was wel even racen.
Wel tevreden over maar aangezien potjes Olvarit vaak 1 euro per stuk kosten in de aanbieding kwam het uiteindelijk duurder uit. Wel leuk om te proberen maar de smaken die ze lekker vonden waren niet meer te koop in de winkel dus dat was wel wat jammer.
TGTG van Sweet Deliver!
Zij maken brownies en blondies die verstuurd worden, en daarvoor worden de randjes afgesneden. Die randjes worden vervolgens weer aangeboden via Too Good To Go, in zakken van 500 gram. Ik vind het echt een geniaal idee en wilde het een keer uitproberen, en vandaag zag ik ze eindelijk in de app.
De randjes zijn echt lekker, en niet te droog ook al zijn het randjes. Er zitten nog best flinke stukken brownie aan en die zijn heel smeuïg! Het is ook niet 1 smaak maar zeker 4 verschillende.
Echt boffen, want vandaag had ik trek in iets dat zelfgebakken was, maar ik had geen zin om te bakken. Dan is dit the next best thing.
Ziet er fantastisch uit!
Beetje a la vroeger op de markt: stroopwafelbrokjes voor overdrenkt met stroop
Iemand wel eens een pakket gehaald bij de Oesterzwammenkweker in Elspeet?
1 kg oesterzwammen zitten er in het pakket, €5.
Twijfel ff over de hoeveelheid
ik zou er absoluut voor gaan, maar paddestoelen staan ook in mijn eet top 5
Haha idem
Ik heb hem gewoon besteld, ben benieuwd!
Ik heb een brood/fruit/groente pakket gehaald bij de Vomar voor 4 euro. Ik ben er super blij mee, vooral met 2x een heel volkoren brood. Ik had liever meer groente dan fruit gehad, maar dit komt sowieso wel op:
En gisteren had ik een pakket voor 5 euro bij de visboer: kabeljauw aardappel/kaas pastei, krokante krab sushi rol en spaghetti met scampi volgens mij. Vond ik ook erg geslaagd:
Heeft er iemand een tip voor een bakker in de omgeving van Eindhoven waar je ook brood krijgt in het pakket?
(Bij Godvried de Vogt krijg je meestal gebak, daar heb ik nu iets minder behoefte aan)
Bij Godvried de Vocht op de Huufkes in Nuenen (Eeneind) krijg je op zaterdag ochtend altijd 5/6 broden. Staat elke week een hele rij
Ik haalde gisteravond bij een bakker een verrassingspakket op van €7.50. Het was een goede bakker en ik kreeg 2 broden, 2x zak met zachte bolletjes, 1x zak harde bolletjes en een gebakje. Ik vond het echt een fantastisch pakket dus dat zei ik en bedankte ze daarvoor.
Ze reageerde met dat ze dat nou nooit horen en mensen altijd klagen/vragen dat het weinig is en of er niet nog iets bij kan. Vond het zo sneu! Ze keek er ook echt verdrietig bij.
Even afgezien van dat klagen niets te maken heeft met het duurzame karakter van TGTG, hoe schaamteloos ben je dan!?
Ik had gisteren echt een bizar goede TGTG bij de bakkerij van een supermarkt (Carrefour). Ik mocht alles qua brood, koffiekoeken etc meenemen. Er waren ongeveer 40 broden, 50 koffiekoeken en croissants en 15 stokbroden over. Ik heb maar een deel meegenomen.
Mijn ouders en een groep thuislozen ook blij kunnen maken.