Gratis. De achterbuurvrouw heeft een enorme moestuin en ze kwam een zak brengen. Die courgette is enorm. Kreeg het niet echt goed op de foto maar pepertje for scale.
Had vanmorgen een pakket van de bakker kunnen reserveren. Expres geen brood gehaald bij het boodschappen doen en veel zin in om het over een uur op te halen, krijg ik nu opeens een mail dat het geannuleerd is omdat ze niet genoeg overtollig eten hebben
Wist overigens niet eens dat ze het weer kunnen annuleren ![]()
Lijkt me best logisch toch gezien het hele concept?
Dacht dat als je er 1 hebt kunnen reserveren dat je dat dan gewoon kon komen ophalen. Maar dan weet ik voor de volgende keer dat zoiets dus niet zeker is
Anders invriezen en weer ontdooien later is de oven. Blijft best lang lekker en anders onder een toaster gooien later
Mooi pakket
Ik ben vergeten een foto te maken van mijn pakket. Was een verassingsoverblijver van de AH.
Ik had aardappelschijfjes, wortels, gehakt, broccoliroosjes, kipstukjes (vegetarisch), een verspakket voor curry en donuts.
Ik heb vanavond lekker kunnen koken, ovenschotel en curry voor mijn broer en schoonzus (zitten in de kraamtijd dus heel handig).
Echt een leuk pakket!
Overblijvers Bakkerij van AH. Niet wat ik eigenlijk wilde (ik hoopte een heel brood) maar alsnog een goede deal en veel in de vriezer.
Ik ging even naar de Turkse supermarkt voor blauwe bessen en frambozen (was ik maar 7 euro voor kwijt). Toen vroeg de eigenaar of ik de rest gratis wilde meenemen want hij ging het weggooien omdat hij het niet meer goed genoeg vond voor de verkoop. Ik vond het insane maar hij wilde er echt niks voor hebben.
Vanavond too good to go gehaald bij de Dominos. Je krijgt 2 pizza’s voor €9. We kregen… twee 25 cm magherita’s. Dat vinden we echt de meest saaie pizza ooit en natuurlijk loop je dat risico, maar voor ons niet nog een keer.
Vandaag ook weer eens to good to go gedaan! Bij Bakker Bart en Die Grenze.
24 blikjes pepsi Max lemon
ben gelukkig een Pepsi drinker. Die salade dressing mix neem ik paar potjes van mee naar kantoor, krijg dit in mn eentje nooit op haha. Die grenze is allemaal al wat verder over datum (augustus/september 2024 maar lijkt nog wel goed)
Ik had best een raar pakket vd bakker vandaag, zaten 10 oliebollen met rozijnen in en 1 half brood.
Normaal was het altijd heel goed bij deze bakker maar laatste tijd echt beduidend minder.
Het is 3 januari, wat denk je zelf. Waarschijnlijk gisteren weer open na 1 januari dicht te zijn geweest.
Ik verwachtte dat die allang weg zouden zijn, vind 4 dagen oud lang voor oliebollen en verwacht ik niet in een broodpakket.
Heeft iemand al kerstpakketten van de Makro gespot? Normaal staan die er de afgelopen dagen wel op, maar tot nu toe hier nog niks ![]()
Ze doen dit jaar helaas op hun eigen site met 50% korting, waarschijnlijk kwamen ze erachter dat ze wel bleven verkopen
Ah, jammer
Ze staan erop zag ik!!
Hoeveel kostte die? Ziet er mooi uit