Super blij mee!
Slechte foto maar pakket van de Plus, 4,99… Haalt de waarde van het pakket ook niet (krap 12 euro). Voorheen was het een Coop en was ik altijd erg blij met mijn pakket.
Krijg je dan je geld terug nadat je een melding maakt?
Geen idee eigenlijk, heb nog nooit eerder iets te klagen gehad maar nu heb ik dus voor het eerst een melding gemaakt. Dus even afwachten wat het antwoord van tgtg gaat zijn.
Update: heb vanmiddag netjes een mail gehad van tgtg met dat ze het er mee eens waren dat de waarde van het pakket niet is zoals het zou moeten zijn. Ze nemen ook contact op met de desbetreffende supermarkt en ik heb netjes mijn gehele bedrag teruggestort gekregen. Ondanks dat ik aangaf dat dat niet nodig was. Maar heel netjes en snel opgelost!
Dat is inderdaad erg netjes
Wat doen jullie met teveel aan zuivel op datum, veel producten kan ik wel wat mee, maar zuivel vind im lastig, vooral vla etc
Soms probeer ik het in een of ander baksel te verwerken (cake of taart).
Veel kwark en yoghurt enzo kun je ook een paar dagen later nog wel eten. Vooral kwark nog wel een flink aantal dagen is mijn ervaring. Wat ik niet opkrikg/verwacht te krijgen geef ik weg. Volgens mij kun je met sommige zuivelsoorten ook taart of koek bakken. Maar dat is aan mij niet echt besteed
Naan maken!
Ik heb mijn yoghurt uit zo’n vla pak wel eens in de vriezer gelegd, omdat ik op vakantie ging en ik niks wilde weggooien. Is wel minder lekker, maar voor mij prima
Mijn pakketjes van de afgelopen 2 weken
Red je groente 8.50
Flink 3.99
Coop 4.99
Istanbullu baklava (waren er al 2 op gegeten) 6.50
De heuvel waar ik op ga sterven: je kan gesloten verpakkingen zuivel (kwark en yogurt etc) nog maaaaaanden bewaren. Ik heb laatst kwark die 8 maanden ‘over datum’ was gegeten
Ik doe dit ook. Yoghurt is al zuur, dus het gaat niet echt overstuur (want dat is het in essentie al). En vla bevat zoveel suiker en conserveringstroep dat je het ook veel langer kunt gebruiken
Wat een goede boxen allemaal!
Een verspil mij niet tasje van de Lidl voor €3. Heel blij met de inhoud want allemaal producten die hier graag gegeten worden dus dat gaat allemaal wel op. De punt paprika’s gaan gedeeltelijk naar schoonmoeder aangezien ik ook nog wat paprika heb liggen.
En onderweg een bakkerij overblijver bij de Appie gehaald, voor €2,95. Ook heel blij mee! De wafels en koeken zijn pakje van 2 en de gevulde koeken zijn 4 stuks totaal. De persoon bij wie ik op bezoek ging was ook erg blij met de inhoud haha.
Wauw die van de AH is echt heel mooi voor dat bedrag
Absoluut! Was de eerste keer dat ik zoiets heb gehaald bij de Appie maar ga ik zeker vaker doen!