Met de paprika kan je ajvar maken en met de wortelen yazzara. Is beide ook in te vriezen als het goed is. En als je het in borrelporties invriest heb je in een handomdraai een borrel!
(Of voor op brood of op een broodje bij een soeppie)
Jammer
Ik had via marktplaats een nieuw bureau gekocht voor mijn thuiskantoor. Bij het ophalen bleek het een soort studenten detacheerder te zijn die gaat verhuizen naar een groter pand. Ik kreeg een rugzak vol snacks mee want die hadden ze over. Hele chille deal zo!
Ik haalde een TGTG box op bij de AH en de medewerker zei dat het veel was want het was net te weinig voor 2 boxen. Dit kreeg ik mee ![]()
Ik ben hier wel blij mee! Ik heb nu heel vaak fijne producten voor 70%. Fijn ook dat je het in de app al kan zien.
Oh ik dacht dat AH over was gegaan op iets anders dan TGTG, niet elke winkel dan?
Hoop trouwens dat je een grote vriezer hebt haha, of anderen hier blij mee kunt maken!
Ja, deze AH doet nog wel mee, misschien is het een franchiser? Heb geen idee haha.
Bestel af en toe een broodbox bij de AH of bakker om de vriezer te vullen, dus ben er zeker blij mee! Donuts etc wat kort houdbaar is en teveel voor m’n man en mij, geven we weg aan de buren
.
Die groene Lindt zijn echt mijn favo!! En ze zijn echt mega duur die zakjes haha. Echt fantastisch pakket!
Heb de app weer herontdekt. Too good to go bij het lokale Picnic distributiecentrum:
4,50 euro voor hazelnootschuimtaartje (die is nieuw 10 euro), twee broden en twee zakken bolletjes