Vanavond too good to go gehaald bij de Dominos. Je krijgt 2 pizza’s voor €9. We kregen… twee 25 cm magherita’s. Dat vinden we echt de meest saaie pizza ooit en natuurlijk loop je dat risico, maar voor ons niet nog een keer.
Vandaag ook weer eens to good to go gedaan! Bij Bakker Bart en Die Grenze.
24 blikjes pepsi Max lemon ben gelukkig een Pepsi drinker. Die salade dressing mix neem ik paar potjes van mee naar kantoor, krijg dit in mn eentje nooit op haha. Die grenze is allemaal al wat verder over datum (augustus/september 2024 maar lijkt nog wel goed)
Ik had best een raar pakket vd bakker vandaag, zaten 10 oliebollen met rozijnen in en 1 half brood.
Normaal was het altijd heel goed bij deze bakker maar laatste tijd echt beduidend minder.
Het is 3 januari, wat denk je zelf. Waarschijnlijk gisteren weer open na 1 januari dicht te zijn geweest.
Ik verwachtte dat die allang weg zouden zijn, vind 4 dagen oud lang voor oliebollen en verwacht ik niet in een broodpakket.
Heeft iemand al kerstpakketten van de Makro gespot? Normaal staan die er de afgelopen dagen wel op, maar tot nu toe hier nog niks
Ze doen dit jaar helaas op hun eigen site met 50% korting, waarschijnlijk kwamen ze erachter dat ze wel bleven verkopen
Ah, jammer
Ze staan erop zag ik!!
Hoeveel kostte die? Ziet er mooi uit
4,99
Net een broodpakket van de dirk
7 hele broden en een zak witte bolletjes
2.99. De vriezer is te klein
Net nog even een pakketje gehaald bij rataplan, ik zal straks als ik er aan denk foto’s maken.
Maar 5 plantjes gekregen
Ik zie die Dirk pakketten ook vaak voorbij komen in de Too Good To Go facebookgroep en ze zien er altijd fantastisch uit. Helaas heb ik ook geen ruimte in de vriezer voor meer dan 2 broden, maar als ik ooit een grotere vriezer heb, wil ik die pakketten ook halen.
Afgelopen week heb ik deze gehaald bij de Vomar voor 4 euro
Is dit dan niet heel kort houdbaar? Anders echt een goede vondst
Het is toch bevroren dus denk dat het niet veel uitmaakt en ik denk dat de kans groot is dat het weggaat door het vernieuwde ijsassortiment
Blijft toch alsnog een houdbaarheidsdatum hebben en het is zuivel