€3,- Reddingstas bij Lidl meegenomen.
Bos peterselie
2x stronk brocolli
2x mini romana sla
Grote zak sperziebonen
Grote bak champignons
Grote bak roma tomaten
Wel blij mee. Motiveert me om gezond te koken gedurende de vakantieperiode.
€3,- Reddingstas bij Lidl meegenomen.
Bos peterselie
2x stronk brocolli
2x mini romana sla
Grote zak sperziebonen
Grote bak champignons
Grote bak roma tomaten
Wel blij mee. Motiveert me om gezond te koken gedurende de vakantieperiode.
Heeft iemand weleens de twee pizza’s van Domino’s opgehaald? Zo ja, zijn het dan pizza’s die eerder al gebakken zijn die dag of bakken ze de pizza’s nog af met de restjes die dan ter plekke nog over zijn?
Ik zelf niet, maar een vriendin een keertje
Toen ze op de ophaaltijd aankwam waren de pizzas net de oven in gegaan
Van de afgelopen tijd:
Headquarters 2.99
Wat doe je hiermee?
Ik vries ze altijd in, blijft dan heel lang houdbaar
Ook kan je er iets van maken zodat jet langer te bewaren is, denk aan croutons
Invriezen. Hier gaat het brood erg snel. Vind lastig in te schatten hoe lang ik hier meedoe ook omdat er veel bolletjes bij zitten. Maar gok 2 weken en dan is het ook echt op.
Maar heb kinderen die erg graag brood eten.
En je hebt een grote vriezer, haha!
Ja tuurlijk, maar dit is wel een halve vriezer! Maar als je zo’n vrieskist hebt is dit wel ideaal.
Gratis. De achterbuurvrouw heeft een enorme moestuin en ze kwam een zak brengen. Die courgette is enorm. Kreeg het niet echt goed op de foto maar pepertje for scale.
Had vanmorgen een pakket van de bakker kunnen reserveren. Expres geen brood gehaald bij het boodschappen doen en veel zin in om het over een uur op te halen, krijg ik nu opeens een mail dat het geannuleerd is omdat ze niet genoeg overtollig eten hebben Wist overigens niet eens dat ze het weer kunnen annuleren
Lijkt me best logisch toch gezien het hele concept?
Dacht dat als je er 1 hebt kunnen reserveren dat je dat dan gewoon kon komen ophalen. Maar dan weet ik voor de volgende keer dat zoiets dus niet zeker is
Anders invriezen en weer ontdooien later is de oven. Blijft best lang lekker en anders onder een toaster gooien later
Mooi pakket
Ik ben vergeten een foto te maken van mijn pakket. Was een verassingsoverblijver van de AH.
Ik had aardappelschijfjes, wortels, gehakt, broccoliroosjes, kipstukjes (vegetarisch), een verspakket voor curry en donuts.
Ik heb vanavond lekker kunnen koken, ovenschotel en curry voor mijn broer en schoonzus (zitten in de kraamtijd dus heel handig).
Echt een leuk pakket!
Overblijvers Bakkerij van AH. Niet wat ik eigenlijk wilde (ik hoopte een heel brood) maar alsnog een goede deal en veel in de vriezer.
Ik ging even naar de Turkse supermarkt voor blauwe bessen en frambozen (was ik maar 7 euro voor kwijt). Toen vroeg de eigenaar of ik de rest gratis wilde meenemen want hij ging het weggooien omdat hij het niet meer goed genoeg vond voor de verkoop. Ik vond het insane maar hij wilde er echt niks voor hebben.