Too Good To Go / Overblijvers

Vandaag bij Anne&Max wat opgehaald. Was verbaasd over hoe druk het nog was een kwartier voor sluiten, maar blijkbaar nog tot later open en TGTG haal je gewoon eerder op :stuck_out_tongue:
Voor 2,99 heb ik gekregen:
-een energieshake/smoothie die echt heeeeel erg lekker was
-2x een broodje met ??denk avocado- of hummus-spread… het is heel groen en lekker

Over het algemeen, aangezien de producten daar best duur zijn normaal, ben ik er blij mee :slight_smile: Alles is nog heel vers. Zeker voor herhaling vatbaar. Toen ik binnenkwam lopen lag hun vitrine met lekkere dingen nog helemaal vol, dus hopelijk daar iets van de volgende keer hihi

9 likes

Ik vind dit zo’n leuk concept, maar helaas zit er niets bij mij in de buurt. Hopelijk dat daar in de toekomst verandering in komt!

mag ik vragen bij welke je geweest bent? want ik werk er namelijk en ik wil zo zoooo graag dat wij mee mogen doen want we gooien zo veel weg maar het mag niet van het station

Ah jammer… ja NS heeft hele strenge regels. Hopelijk in de toekomst!

Ik ook! Wat kreeg je?

Ooh, dat is echt zonde! Er zijn op veel stations zoveel winkels die hier juist goed aan mee zouden kunnen doen.

Ik heb uiteindelijk de bestelling geannuleerd omdat ik er niet op tijd kon zijn! Wil je delen wat jij hebt gekregen? Ben benieuwd of het de moeite waard was geweest

Oh sorry ik bedoelde ik ook als in ik ben ook benieuwd. Vraag me namelijk ook al een poosje af of dat de moeite waard is.

1 like

Ik ga vanavond nog een keer naar Oublies! De vorige keer kreeg ik zó veel, ik ben benieuwd wat het nu wordt.

2 likes

Ik ga straks ook twee keer iets ophalen, ben benieuwd!

1 like

Aah, ze hebben geannuleerd :disappointed_relieved: Goed dat er geen waste is natuurlijk, maar jammer voor mij!

Ik ga vanavond/vannacht proberen een bon te krijgen voor Monkey Coffee. Ben benieuwd, want heb nog geen reviews gezien

Die probeer ik ook steeds… telkens om 00:00 vergeet ik het weer

1 like

Ik ben super benieuwd!

@anon98052296 ik heb het afgelopen week ook geprobeerd, maar toen deden ze een paar keer niet mee of het was allemaal al rond 00:00 uitverkocht :neutral_face:

1 like

Ik vind het zo jammer dat je alleen met PayPal kan betalen. Waarom niet gewoon ideal

Dat is te ingewikkeld, als er namelijk geen waste is moeten ze het dan weer terugstorten. Betalen na ophalen is ook lastig aangezien er dan een kans is dat mensen het niet betalen.

Ah , dat is wel begrijpelijk. Ik zal eens uitzoeken hoe PayPal precies werkt dan🙈

1 like

Ik ga vanavond eten ophalen bij Starbucks. Ben heel benieuwd wat erin zit. Ik vind het wel heel erg verschillen wat je krijgt per locatie. Tot nu toe was al het eten dat ik in de markthal heb opgehaald best wel karig, dus daar ga ik niet meer heen.
Bij een andere gewoon in de stad waar ik een tijdje terug was kreeg ik twee sushi sandwiches en een wafel en een sapje.

1 like

Het is heel simpel. Gewoon de stappen volgen bij het aanmaken van een account.

1 like

Dit heb ik opgehaald bij Lekker Brood aan de Herengracht in Den Haag. Blij mee!

Het zijn 2 hele broden, een eierkoek, een stokbrood, en drie harde broodjes. De eierkoek heb ik al opgegeten. Kan ik de rest invriezen? Incl papieren zakjes? Stomme vraag misschien maar ik heb nog nooit brood ingevroren :blush:

20 likes