Ik ga vanavond nog een keer naar Oublies! De vorige keer kreeg ik zó veel, ik ben benieuwd wat het nu wordt.
Ik ga straks ook twee keer iets ophalen, ben benieuwd!
Aah, ze hebben geannuleerd Goed dat er geen waste is natuurlijk, maar jammer voor mij!
Ik ga vanavond/vannacht proberen een bon te krijgen voor Monkey Coffee. Ben benieuwd, want heb nog geen reviews gezien
Die probeer ik ook steeds… telkens om 00:00 vergeet ik het weer
Ik ben super benieuwd!
@anon98052296 ik heb het afgelopen week ook geprobeerd, maar toen deden ze een paar keer niet mee of het was allemaal al rond 00:00 uitverkocht
Ik vind het zo jammer dat je alleen met PayPal kan betalen. Waarom niet gewoon ideal
Dat is te ingewikkeld, als er namelijk geen waste is moeten ze het dan weer terugstorten. Betalen na ophalen is ook lastig aangezien er dan een kans is dat mensen het niet betalen.
Ah , dat is wel begrijpelijk. Ik zal eens uitzoeken hoe PayPal precies werkt dan🙈
Ik ga vanavond eten ophalen bij Starbucks. Ben heel benieuwd wat erin zit. Ik vind het wel heel erg verschillen wat je krijgt per locatie. Tot nu toe was al het eten dat ik in de markthal heb opgehaald best wel karig, dus daar ga ik niet meer heen.
Bij een andere gewoon in de stad waar ik een tijdje terug was kreeg ik twee sushi sandwiches en een wafel en een sapje.
Het is heel simpel. Gewoon de stappen volgen bij het aanmaken van een account.
Dit heb ik opgehaald bij Lekker Brood aan de Herengracht in Den Haag. Blij mee!
Het zijn 2 hele broden, een eierkoek, een stokbrood, en drie harde broodjes. De eierkoek heb ik al opgegeten. Kan ik de rest invriezen? Incl papieren zakjes? Stomme vraag misschien maar ik heb nog nooit brood ingevroren
Gewoon brood sowieso. Stokbrood vries ik zelf alleen in als het al gesneden is. Dan wordt het korstje wel slap ipv knapperig. Harde broodjes weet ik niet. Kan je die niet vanavond met een lekker soepie eten?
Broodjes(ook stokbrood) kan je gewoon invriezen, ook in papier. Wanneer je het weer wil eten laten ontdooien, beetje vochtig maken onder de kraan en even in de oven (of airfryer) gooien. Smaakt weer heerlijk!
Oeh lekker die taartjes!
Ekoplaza, beetje karig maar was ook maar 3 euro. Eerst dacht ik ‘oh lekker salie’, maar het is verlepte basilicum. Ik heb er aan geroken, maar het ruikt niet meer goed. Jammer dat ze producten weggeven waar je niets aan hebt, was eerder in dit topic toch ook al eens bij de ekoplaza?
Hm, wat stom! Ook al is het misschien niet helemaal beschimmeld zoals eerder inderdaad, ik zou alsnog een klacht sturen. Je betaalt er wel voor en het gaat erom dat het Too Good To Go is.
De Starbucks buit:
vanille crème muffin
Chocolade donut
Vegan berry yoghurt met dus besjes en zonnebloempitten
Bagel met roomkaas
Sandwich met kip, tomaat en avocado
Hele goede score!
Die yoghurt is zoo heerlijk, echt mierzoet