Hoo even het is een citroenmuffin. Veel beter!
Ik zit hier stiekem al langer rond te neuzen. Straks om 00:00 sla ik mijn slag!
Wow, dat is best veel. Ben benieuwd of ik dat ook krijg. Zit er klaar voor om de bon te kopen
Woow
Oh ik heb net een bon gekregen van monkey coffee. De laatste!! Chill!!
Ik heb precies hetzelfde. Ik woon alleen en kan echt geen 5 broden op. En ben ook bang dat er dingen bij zitten die ik niet lekker vind, en dan alsnog niet eet. Dat zou ook zonde zijn
Ik heb een precious La Zia Maria bonnetje weten te verkrijgen!! Ik ben zielsgelukkig. Dit is echt mijn faaaaaavoriete restaurant in Rotterdam (De verwachtingen zijn dus intens hoog, kan alleen maar teleurstellen
)
Dit had ik ook bij de EkoPlaza in mijn stad, die stond er 3 weken bij maar had nooit iets om te redden. Nu is de winkel van de lijst verdwenen.
Ooh, zouden jullie even allemaal voor me willen duimen dat de chocoladezaak in Arnhem morgen waste heeft en dat ik de bon kan kopen? Ik kan die nooit halen ivm werktijden, maar morgen werk ik een keer in Arnhem en dan zou ik het wel redden. Helaas is er vaak niks, of het is meteen uitverkocht.
En zijn er ook mensen die wel een goeie ervaring hebben met Ekoplaza?
Een vriendin van mij had bij de Ekoplaza (toevallig ook in Arnhem) een bon gekocht en die kreeg wel best veel. Groenten, fruit en allemaal van die notenrepen zei ze
Monkey coffee heeft gecanceld
Ik doe het dit ook al tijden! Vind het super leuk. Vandaag twee bonnen gekocht, bij juicelab en drie graefjes. Meeeeega veel gekregen
Ik ga morgen 3 graefjes proberen, Maar zag dat ie vandaag om 00.01 uitverkocht was, dus vrees het ergste
Ja dat was ik! Hij is heel vaak om twaalf uur al uitverkocht
Dit is mijn doos van Monkey Coffee. Ik heb €3,99 betaald, dus ben zeer tevreden. Het was alleen iets lastiger om die grote doos te vervoeren
Ik was toch nog even benieuwd hiernaar omdat ik die yoghurt nooit eerder heb gegeten. Als ik eerlijk ben vond ik het echt niet te eten. De yoghurt was keihard en een beetje geschift? Ik snap wel dat vegan yoghurt misschien niet het zelfde is als echte maar hoort dit???
Vandaag ging Oublies wel door Ik kreeg niet zo bizar veel als de vorige keer, maar alsnog een behoorlijke tas vol.
Ga dan naar de Ekoplaza als je teleurgesteld wilt worden met bijna niks
Mijn monkey coffee werd helaas gecanceld dus ik heb maar Bakker Bart besteld. Alles is nu uitverkocht, het is echt insane.