Too Good To Go / Overblijvers

Gewoon brood sowieso. Stokbrood vries ik zelf alleen in als het al gesneden is. Dan wordt het korstje wel slap ipv knapperig. Harde broodjes weet ik niet. Kan je die niet vanavond met een lekker soepie eten?

1 like

Broodjes(ook stokbrood) kan je gewoon invriezen, ook in papier. Wanneer je het weer wil eten laten ontdooien, beetje vochtig maken onder de kraan en even in de oven (of airfryer) gooien. Smaakt weer heerlijk!

6 likes

Vlaamschbroodhuys! Een van die grotere broden is een olijf brood.

28 likes

Oeh lekker die taartjes!

Ekoplaza, beetje karig maar was ook maar 3 euro. Eerst dacht ik ‘oh lekker salie’, maar het is verlepte basilicum. Ik heb er aan geroken, maar het ruikt niet meer goed. Jammer dat ze producten weggeven waar je niets aan hebt, was eerder in dit topic toch ook al eens bij de ekoplaza?

1 like

Hm, wat stom! Ook al is het misschien niet helemaal beschimmeld zoals eerder inderdaad, ik zou alsnog een klacht sturen. Je betaalt er wel voor en het gaat erom dat het Too Good To Go is.

De Starbucks buit:
vanille crème muffin
Chocolade donut
Vegan berry yoghurt met dus besjes en zonnebloempitten
Bagel met roomkaas
Sandwich met kip, tomaat en avocado

Hele goede score!

48 likes

Die yoghurt is zoo heerlijk, echt mierzoet

1 like

Hoo even het is een citroenmuffin. Veel beter!

3 likes

Ik zit hier stiekem al langer rond te neuzen. Straks om 00:00 sla ik mijn slag!

Wow, dat is best veel. Ben benieuwd of ik dat ook krijg. Zit er klaar voor om de bon te kopen :sweat_smile:

En @anon98052296, ik kreeg bij Monkey Coffee 9 donuts!

4 likes

Woow

Oh ik heb net een bon gekregen van monkey coffee. De laatste!! Chill!!

3 likes

Ik heb precies hetzelfde. Ik woon alleen en kan echt geen 5 broden op. En ben ook bang dat er dingen bij zitten die ik niet lekker vind, en dan alsnog niet eet. Dat zou ook zonde zijn

1 like

Ik heb een precious La Zia Maria bonnetje weten te verkrijgen!! Ik ben zielsgelukkig. Dit is echt mijn faaaaaavoriete restaurant in Rotterdam :two_hearts::two_hearts::two_hearts::two_hearts::two_hearts: (De verwachtingen zijn dus intens hoog, kan alleen maar teleurstellen :joy:)

5 likes

Dit had ik ook bij de EkoPlaza in mijn stad, die stond er 3 weken bij maar had nooit iets om te redden. Nu is de winkel van de lijst verdwenen.

1 like

Ooh, zouden jullie even allemaal voor me willen duimen dat de chocoladezaak in Arnhem morgen waste heeft en dat ik de bon kan kopen? Ik kan die nooit halen ivm werktijden, maar morgen werk ik een keer in Arnhem en dan zou ik het wel redden. Helaas is er vaak niks, of het is meteen uitverkocht.

En zijn er ook mensen die wel een goeie ervaring hebben met Ekoplaza?

9 likes

Een vriendin van mij had bij de Ekoplaza (toevallig ook in Arnhem) een bon gekocht en die kreeg wel best veel. Groenten, fruit en allemaal van die notenrepen zei ze

2 likes

Monkey coffee heeft gecanceld :frowning: