Gadver nou dat lijkt me niet :’). Ik vond het altijd lekker zoet en romig.
Die city spar, is dat een beetje interessant voor een vegetariër?
Ik heb voor vandaag 2 bonnen besteld. Helaas geen 3 graefjes, want die was alweer te snel uitverkocht (werd om 2u vannacht wakker, dacht oh ff kijken, Maar was om 00.20 uitverkocht) heb nu de bakkerswinkel en cotton house
00:20 valt nog mee, hier is alles om 00:02 al weg
Zijn ze echt mega streng als je bijv 5 min te laat bent? Moet vanuit werk lopen en ik red dat net wel of net niet
Edit: bij drie graefjes
Hoe lang blijven zulke sapjes goed? Lijkt me insane veel om alleen op te drinken.
Ik vrees van wel want je bon is enkel geldig op dat tijdstip. Ik was eens 1u te vroeg (verkeerd gekeken) en kon niet een uur blijven wachten en toen kon ze het mij ook niet meegeven omdat ze hem nog niet kon ‘swipen’. Maar misschien dat het anders is als je laat bent.
Wat misschien ook kan werken is dat je de tijd van je mobiel verzet? Aangezien het ‘swipe gedeelte’ opengaat op een bepaald tijdstip en als dat verbonden is aan de tijd op je mobiel kan je dat misschien nog proberen?
Ik denk wel twee à drie dagen. Ik krijg het wel op hoor. Die taart is een groter probleem maar er komt een vriendinnetje morgen recht uit haar nachtdienst taartontbijten
Heb net zo’n shot genomen trouwens, knoflook gember. Bleeeeeehhhhhh
Taartontbijt <3
Die donuts zijn trouwens nog steeds super vers en zacht. Alleen het taartje is wat droger aan de buitenkant.
Hmm super stom. Kan je daar eigenlijk een klacht over sturen ofzo? Vind het wel best kut dat ik het dan alsnog moet weggooien terwijl ik er voor betaald heb.
Ja hoor lijkt me wel! De naam vh concept insinueert dat het nog goed moet zijn om te eten
Ja ik ben al een mailtje aan het tikken vind het ook zonde.
Ja ik lees meer mensen in dit topic dat bij hun alles snel weg is, wat dat betreft klaag ik ook niet. Ik ga voornamelijk naar winkels in a’dam en daar is ook gewoon veel aanbod natuurlijk.
Vandaag dus 2 bonnen gehaald. 2,99 pst
Het stond al klaar toen ik kwam, het blikje ijsrhee was echt ijskoud, dus ik denk wel dat het net klaar stond. Ik was ook precies op het tijdstip vanaf wanneer je mocht komen. deze bij de bakkerswinkel centrum. In het witte papier zit een sandwich kalkoenfilet, de rest spreek voor zich denk ik. Die man hier was heel chill, hij zei oh ik geef je ook wel een hele sandwich! Wil je kalkoen, kaas, geitenkaas? Wil je ook een scone erbij? Croissantje? En toen verstond ik dat ie zei nog een koekje, maar dat bleken thuis pastel de nata te zijn. Heel blij mee want ben net thuis van vakantie portugal

Ik heb het broodje kalkoen en de croissantjes als avondeten gegeten.
Hoe zit het met de ophaaltijden bij jullie? Nav de tijden waarop bonnen zijn uitverkocht. In Uutje vaak rond middernacht meteen de populaire dingen, en supermarkt enzo blijft vaak tot laat nog beschikbaar. Maar daar en bij veel restaurants haal ik echt nooit omdat die tijden zo laat zijn. Dan kun je tussen 23.45 en middernacht ophalen bij de spar, of na 10 uur s avonds sushi. Dan lig ik al in bed haha. Hoe zit dat bij jullie?
In Tilburg is het meeste op te halen tussen 18:00 en 20:00
Ik heb vandaag een bon gekocht voor de bakker! Zat er altijd mee dat ik niet thuis was op momenten dat ik het kon ophalen, maar ben vanmiddag vrij.
Ben echt heel benieuwd!
Ik heb er eentje van AH To Go, heel benieuwd!
Ik heb vannacht gedroomd over too good to go! Volgens mij had ik twee bonnen en ik kreeg bij beide locaties heel veel, alleen had ik het merendeel al opgegeten voordat ik eraan dacht eem foto te maken voor dit topic.
Als je binnen 3 uur annuleert krijg je dan je geld terug?