Het leuke is juist dat je niet precies weet wat je krijgt! Daarom doe ik het
Ja precies dit denk ik ook! En ik vind het onpraktisch dat je er op een bepaalde tijd moet zijn. Soms is dat een tijdframe van een uur, maar ik had laatst ergens waar je tussen 16:45 en 17:00 moest zijn, daar heb ik mijn planning op aan moeten passen en moeten haasten. Dat telt voor mij ook wel mee in de vraag of het het waard is.
Nice! Twijfel om hier ook een bon van te halen. Hoeveel hiervan was vega?
Ah oke! Klinkt idd wel het proberen waard.
Ik ben voor de rest bij backwerk geweest en twee keer bij bakker van maanen. Bij van maanen kreeg ik megaveel, zowel brood als gebak, dus aanrader! Bij backwerk kreeg ik twee belegde broodjes, 1 kaasbroodje en 1 saucijzenbroodje (hoe spel je dit) dus niet echt heel veel en alleen het kaasbroodje was vega helaas.
Ah ik woon ook in leiden, dus super leuk om te zien / lezen! Als mijn brood op is ga ik ook bij van maanen halen denk ik. Ben ook benieuwd wat je bij dapp frietwinkel zou krijgen maar heb daar nog nooit iets beschikbaar gezien…
Ik vind het zo jammer dat dit hier in de buurt niet is.
Ik heb eindelijk ook een bon kunnen bemachtigen. Voor Bakker van Maanen in Leidsenhage. Ben benieuwd. Nu nog kijjen hoe ik er heen moet fietsen
Oh yes. Ik ga vandaag naar m’n broer in rdam en om de hoek zit urban Bakery. En daar was nog een bon voor
Moet er eigenlijk geld op je paypal rekenjng staan of gaat dat vanzelf via je bank? Ik hoop dat ze snel ideal gaan gebruiken!
@clairdelune @Dexter
Hier nog een Leidenaar! Ik wil een keertje Zaailing uitproberen, maar vind 5,- best veel? Ben benieuwd wat je daarvoor krijgt en ben bang idd dat het vlees is oid, wat ik niet eet haha
Ik heb mijn paypal gekoppeld aan mijn bankrekening, dus ze schrijven het automatisch van mijn rekening af.
Ik ga Bakker Bart voorlopig even niet meer doen. Ik kreeg van de week 2 hele broden en iets van 20 puntjes/bolletjes en daar kan ik echt niets mee. Had gehoopt op wat kleine lekkere dingetjes, maar helaas
Ah hier wil ik ook graag een keer halen! Vind die hartige taarten daar super lekker!
Ik ga vanavond eten ophalen bij bananas in Utrecht, ben vet benieuwd. Is er iemand die daar al eerder wat heeft gehaald?
Wat zijn snackbroodjes?
Kaasbroodjes, saucijs etc.