Too Good To Go / Overblijvers

Even mezelf quoten, bestelling opgehaald . Weer mega veel. Het zat al in het tasje en die is serieus zwaar.
Heb gekregen:
2 kaasstengels
2 bruine bolletjes
4 krentenbollen
1 vanille muffin
2 muesli bollen
2 tijgerbollen
2 pistoletjes
1ham/kaas croissant
1 kaasbroodje
Foto volgt later want ben voorlopig niet thuis

21 likes

Woow zoveel voor 4 euro!
Appelflap, red rice california sushi, sandwich kaas-spinazie, ham-kaascroissant, gingerbread muffin, kip paprikabroodje, wortel en bleekselderij, stoommaaltijd scharrelkip sate en pizza margherita
Alles behalve de “bakkersdingen” is nog tot 14-10 goed!

45 likes

Ik heb net ook afgehaald bij Exki, wel een andere stad. Ik heb een salade blauwe kaas, quinoasalade en broodje.

Edit: en een wazige foto zie ik nu

9 likes

Bas Bakt in Rotterdam voor €3,95.
Voor t eerst een bon genomen, had gewacht tot m’n brood op was. Had stiekem ook nog wel gehoopt/verwacht op iets anders dan brood (dat kleine dingetje was ook een broodje met noten en krenten), maarja daar mag je niet van uitgaan natuurlijk. Heb het gesneden en ingevroren :+1:t3:.

12 likes

Klopt, maar deze AH To Go gaat maandag pas weer open!

3 likes

Ja ik vind de ophaaltijden in Utrecht echt een beetje a relaxed :p!

1 like

Vandaag ook maar eens een poging gewaagd, bij PS Koffie, thee, taart in Groningen. Zat al in een doosje toen ik daar aan kwam. Denk dat ik een beetje te hoge verwachtingen had door jullie succesverhalen met lekkere taartjes want ik had iets meer variatie verwacht dan 3 stukjes appeltaart :full_moon_with_face: Maar goed 3 appeltaart is altijd nog beter dan geen taart natuurlijk.

8 likes

Ik vind het een mega goed initiatief en leuk om dit topic te lezen, maar bij elke foto denk ik: “Zou ik dit gekocht hebben voor € 4 (bijv) als ik precies had geweten wat ik kocht?” en dan denk ik in 90% van de gevallen van niet. Plus dat het vaak heel veel is en dat snel op moet.

En tóch ben ik nieuwsgierig en wil ik het een keer uitproberen :sweat_smile:

2 likes

Het leuke is juist dat je niet precies weet wat je krijgt! Daarom doe ik het :grin:

Ja precies dit denk ik ook! En ik vind het onpraktisch dat je er op een bepaalde tijd moet zijn. Soms is dat een tijdframe van een uur, maar ik had laatst ergens waar je tussen 16:45 en 17:00 moest zijn, daar heb ik mijn planning op aan moeten passen en moeten haasten. Dat telt voor mij ook wel mee in de vraag of het het waard is.

1 like

Nice! Twijfel om hier ook een bon van te halen. Hoeveel hiervan was vega?

Laatste x dat ik een post over deze bon van mezelf quote :yum:

32 likes

Ah oke! Klinkt idd wel het proberen waard.

Ik ben voor de rest bij backwerk geweest en twee keer bij bakker van maanen. Bij van maanen kreeg ik megaveel, zowel brood als gebak, dus aanrader! Bij backwerk kreeg ik twee belegde broodjes, 1 kaasbroodje en 1 saucijzenbroodje (hoe spel je dit) dus niet echt heel veel en alleen het kaasbroodje was vega helaas.

1 like

Ah ik woon ook in leiden, dus super leuk om te zien / lezen! Als mijn brood op is ga ik ook bij van maanen halen denk ik. Ben ook benieuwd wat je bij dapp frietwinkel zou krijgen maar heb daar nog nooit iets beschikbaar gezien…

Ik vind het zo jammer dat dit hier in de buurt niet is.

Ik heb eindelijk ook een bon kunnen bemachtigen. Voor Bakker van Maanen in Leidsenhage. Ben benieuwd. Nu nog kijjen hoe ik er heen moet fietsen

Oh yes. Ik ga vandaag naar m’n broer in rdam en om de hoek zit urban Bakery. En daar was nog een bon voor :dancer:t2:

Moet er eigenlijk geld op je paypal rekenjng staan of gaat dat vanzelf via je bank? Ik hoop dat ze snel ideal gaan gebruiken!

@clairdelune @Dexter
Hier nog een Leidenaar! Ik wil een keertje Zaailing uitproberen, maar vind 5,- best veel? Ben benieuwd wat je daarvoor krijgt en ben bang idd dat het vlees is oid, wat ik niet eet haha

Ik heb mijn paypal gekoppeld aan mijn bankrekening, dus ze schrijven het automatisch van mijn rekening af.

1 like