Ik vind het zo jammer dat dit hier in de buurt niet is.
Ik heb eindelijk ook een bon kunnen bemachtigen. Voor Bakker van Maanen in Leidsenhage. Ben benieuwd. Nu nog kijjen hoe ik er heen moet fietsen
Oh yes. Ik ga vandaag naar m’n broer in rdam en om de hoek zit urban Bakery. En daar was nog een bon voor 
Moet er eigenlijk geld op je paypal rekenjng staan of gaat dat vanzelf via je bank? Ik hoop dat ze snel ideal gaan gebruiken!
@clairdelune @Dexter
Hier nog een Leidenaar! Ik wil een keertje Zaailing uitproberen, maar vind 5,- best veel? Ben benieuwd wat je daarvoor krijgt en ben bang idd dat het vlees is oid, wat ik niet eet haha
Ik heb mijn paypal gekoppeld aan mijn bankrekening, dus ze schrijven het automatisch van mijn rekening af.
Ik ga Bakker Bart voorlopig even niet meer doen. Ik kreeg van de week 2 hele broden en iets van 20 puntjes/bolletjes en daar kan ik echt niets mee. Had gehoopt op wat kleine lekkere dingetjes, maar helaas
Ah hier wil ik ook graag een keer halen! Vind die hartige taarten daar super lekker!
Ik ga vanavond eten ophalen bij bananas in Utrecht, ben vet benieuwd. Is er iemand die daar al eerder wat heeft gehaald?
Wat zijn snackbroodjes?
Kaasbroodjes, saucijs etc.
Hmm, ik denk dat je het wel kan invriezen eigenlijk. En anders 1 of 2 dagen bewaren?
Ik zou ook zeggen dat het wel kan…!
Dan gaan ze de vriezer in! 
Ik heb net dit opgehaald:
Sommige groenten waren me niet zo bekend, ze zei gelukkig erbij wat het was haha (aardpeer, raapstelen). Ik heb na wat googlen tips gevonden voor bereiding van de individuele groenten, maar weet nog niet wat voor complete maaltijd(en) dit kan worden.
Iemand tips?
De brandnetel is voor thee maar dat drinkt ik niet, even kijken of ik daar iemand blij mee kan maken haha.