Hmm, ik denk dat je het wel kan invriezen eigenlijk. En anders 1 of 2 dagen bewaren?
Ik zou ook zeggen dat het wel kanâŠ!
Dan gaan ze de vriezer in!
Ik heb net dit opgehaald:
Sommige groenten waren me niet zo bekend, ze zei gelukkig erbij wat het was haha (aardpeer, raapstelen). Ik heb na wat googlen tips gevonden voor bereiding van de individuele groenten, maar weet nog niet wat voor complete maaltijd(en) dit kan worden.
Iemand tips?
De brandnetel is voor thee maar dat drinkt ik niet, even kijken of ik daar iemand blij mee kan maken haha.
De Bakkerswinkel in Utrecht. Geen slechte score en ze vroegen zelf of er een vegetariër bij was, anders had ik waarschijnlijk iets van dit minder gehad en een sauzijcenbroodje erbij gekregen
Die croissant!! Ik ken chocoladecroissants alleen met de chocolade als vulling, dit ziet er echt heel slecht maar heerlijk uit haha
Heeft iemand weleens Kippig in Utrecht geprobeerd?
Oh wat leuk! Ik heb daar weleens âgewoonâ eten gehaald, best lekker maar niet heel bijzonder voor het geld. Met tgtg is de prijs in ieder geval beter ; )
Ik had deze week twee bonnen, leuk! De eerste van Lekker Eten in de Adamsestrweg, daar kreeg ik een aantal kokosballetjes, twee âkaleâ pistoletjes die de volgende ochtend al taai waren, en twee croissantjes. Wel ok, en was maar drie euro, maar ga ik niet nog eens naartoe.
Die daarna was een groot succes, Vlaamsch Broodhuys, twee luxe broden en twee taartjes voor 4,50. Yam!
Dit is echt mijn lievelingstopic <3
Ik zou echt huilen van geluk als ik dit kreeg hahaha
Ik was ook blij! Ik ging erna naar mân broer en daar heeft iedereen lekker stuk gekregen. Nu nog een kwart over voor mân vriend
Mijn vriend koopt nu 1 a 2 keer per week een bon van Le Perron. Het brood is ongelofelijk lekker maar normaal ruim 4 euro per stuk. Voor 4.99 4/5 broden plus nog wat kleine dingetjes erbij is echt fantastisch.
Broden zijn ongesneden dus makkelijk in te vriezen en nat in de oven smaken ze weer helemaal chill. Ik vind het ook wel fijn om gewoon ontbijt en lunch in huis te hebben daarmee
Oke het is echt mega chill en veel!
Enorme pokebowl, 3 dumlings, een stuk bananenbrood en een stuk limoen/gember taart.
Het was echt meer dan genoeg voor 2 perspnen
Ik heb weleens raapstelenstamppot gemaakt. Heel lekker is dat! Maar ja dan ben je pas één ding kwijt, misschien kun je daarnaast een salade maken of kun je veel groente gebruiken voor in een stoof? Of je pleurt het gewoon allemaa bij elkaar en ziet wel wat eruit komt
Niet zo handig nee, maar wel chill dat je zelf mocht kiezen!
Wel lief en leuk dat hij zo trots was!
Ik zit klaarâŠ