Too Good To Go / Overblijvers

Ja echt he want normaal gesproken is dat niet

1 like

Ik als broodliefhebber ben nu zo jaloers! Helaas zit de dichtsbijzijnde bakker die meedoet in Den Haag dus als het wat frisser is, ga ik een keer wat ophalen

Heb het ook meerdere keren gedaan
Utrecht
Vlaamsch Broodhuys - 2x gedaan kreeg twee broden (wel de kleinere) en dan nog 3 croissantjes/gevulde koek/kaneelbroodjes oid.
Abels deli - kreeg een sushi bowl, 2 belegde broodjes en een sapje
Appie - in totaal 9 producten met een winkelwaarde van ong 25 euro. Zat oa. gehakt, bloemkool, yoghurt, grill worst bij.

Amsterdam
Spirit - een afhaalbakje wat echt helemaal vol zat. Iets van notenbrood, gegrilde groenten, lasagna, noodle salade en nog wat tofu dingen. Was echt heel erg lekker maar jammer dat het al 1 bak gepleurd was.

Rotterdam
Lekker vers en gezond - mocht zelf een bakje samenstellen. Maar qua vega was er niet zoveel keuze en het viel echt tegen.

2 likes

Ik heb ook geen goede ervaring met Lekker vers en gezond in de Markthal. Ik kreeg een bakje met ā€œsaladeā€ dus ze gaf me een vorkje erbij zodat ik gelijk kon eten. Er zat een mix in van zure mandarijnen, hamblokjes en bleekselderij, doordrenkt met mayo. Echt vies. Verder nog Panzero geprobeerd. Ik krijg voor 5 euro 1 belegd broodje. Was wel lekker als lunch de volgende dag, maar had toch meer verwacht. Niet bepaald 2good2goprijzen. En nog een bon gekocht voor TentoThree cupcakes, maar die werd door de zaak geannuleerd. Ik zou mā€™n geld terugkrijgen, maar nooit gebeurd. 2G2G zegt dat ze het geld nooit hebben geĆÆndā€¦ na een week wachten, heb ik het gestorneerd. En nu sta ik in de min bij PayPal waardoor ik mā€™n account niet meer kan gebruiken. Kortom, niet zo blij met 2G2G.

1 like

Dit was de salade trouwens, met wat blond eye bleach ernaast.

10 likes

En dan heet je zaak ook echt: lekker vers en gezond?! Dit is geen van beide. Zou het niet eens aan mā€™n hond voeren.

4 likes

Ik heb de app gedownload maar ik vergeet iedere keer te kijken dus ben altijd te laat haha. Zit vooral te azen op Spirit en Koekela.

Haha wow, alsof je de mayonaise puur uit de pot lepelt. :sweat_smile:

Ik ben wel enthousiast!
Heb een keer donuts gehaald bij Donuts&Co en kreeg toen 2 dozen met 3 donuts erin voor 5 euro. Prima deal.

Ook een keer een tas bij Marqt opgehaald,was toen geen handige actie omdat we al hadden gegeten en veel was alleen nog die dag houdbaar maar dat was mn eigen fout. Zaten wel goede producten bij waar je een lekkere maaltijd van kan maken voor zeker 2 personen.

Vind het ook wel een leuke manier om nieuwe dingen te proberen en te ontdekken. In mijn woonplaats is iig best veel keus!

Heb de app geĆÆnstalleerd maar in het gat waar ik woon zijn er geen ondernemers die mee doen. :cry:

Hier doen er nog maar 3 mee. Waren er 4 :frowning_face:

Ik heb het ook gedownload, ik zie gewoon dat een bakker nog 2 dingen over heeft vandaag :scream:.

Ik begrijp gewoon niet dat ze hier in Breda er nog niet aan mee doen? Zoā€™n kleine stad is het toch niet. Super jammer, want ik wil het ook proberen!

Ik heb het ook al best vaak gedaan! Vind Abelā€™s deli in Utrecht vaak goed, krijg je veel. Had ook een keer bij zoā€™n turks supermarktje (Vershoek) en toen kreeg ik o.a. bijna-verotte wortels en artisjokken die al niet meer goed waren dus dat viel wel tegen!

@Solee waarom vind je paypal stom? Ik vind dat juist echt superhandig!

1 like

Jongens, ik ben vandaag weer bij de bakker geweest maar dan bij een ander filiaal (De lekk.ere din.ge.n ba.kker in Amsterdam trouwens) Hier hadden ze al een tas voor me klaar staan met: een heel brood, 2 kaascroisants, 2 grote kaasstengels en 2 gebakjes. Was weer tevreden hoor :+1:t4:

9 likes

Door jullie heb ik de app weer eens geopend en kk zie nu dat de lekkere bakker hier in me durp ook meedoet! Mijn dag is goed!

Toen ik het topic zag dacht ik eerst, shit! Nu wordt het nog populairder en het gaat al zo snel!!

Mijn ervaring: bij stach kreeg ik een sapje, stukje worteltaart en nog iets (weet niet meer zeker wat :/), ā‚¬4
Bij de ecoplaza hadden ze vooral vlees en melk over, en eet/drink ik beide niet, maar toen mocht ik wat groenten geraspte kaas en een brood meenemen voor ā‚¬3
En bij exki had ik een soepje, twee kleine salades en een beker met meloen voor ā‚¬4.5

Ik ben er heel blij mee!

4 likes

Naar mijn ervaring is om 00:00 kijken ook het slimst.
Ik zie dat de Ekoplaza in mijn buurt nu ook meedoet, net een bon gescoord voor 3 eu. Ben benieuwd!

1 like

Ik heb hier in BE het bij The Foodmaker geprobeerd en kreeg voor 4 euro een salade, een soep, een belegd broodje en 2 kleine broodjes mee voor bij de soep. Ook werd er ter plekke gevraagd of ik vega at of niet. Maar ik had die plek ook gekozen omdat ik weet dat ze redelijk wat vega aanbod hebben.

@9000 Bij je vorige werkplaats, B, kon je daar ook voor vega kiezen of niet?

3 likes

Ik heb de app ook gedownload, maar bij mij zit er niets in de buurt helaas. Woon in een vrij grote stad dus best vreemd eigenlijk.