Too Good To Go / Overblijvers

Ik heb net voor 3 eu mijn pakket gehaald bij Ekoplaza. Mocht vanaf 18.30, maar toen ik er om 18.36 was hadden mensen voor mij het grootste gedeelte al meegenomen. De medewerker zei dat dit de eerste keer was dat ze meededen, dus niet goed wisten wat ze moesten verwachten haha, snap ik ook wel
Dit was mijn buit

Ik heb nog een bakje gehakt en een kant en klaar maaltijd met vlees laten liggen, en mocht daarom nog extra brood en yoghurt uitzoeken (dus dat ene brood is extra). Vind het best leuk voor 3 eu, ben vooral benieuwd naar die kretasticks (paprika, tomaat, kwark, mozzarella)

7 likes

Ik heb voor morgen weer wat besteld! Bij de ah, die doet net sinds vorige week mee en bij de ecoplaza die doet sinds zaterdag mee.

Ben benieuwd! Zal morgen verslag doen haha.
Nij ah zijn we een keertje eerder geweest en viel toen een beetje tegen, maar ze krijgen nog een kansje omdat ze die dag net voor het eerst meededen. We kregen toen ongeveer de helft van de “beloofde” waarde. Wel meer dan we hadden betaald dus, maar in vergelijking met de rest viel het een beetje tegen. Ze hadden het berekend met de volle prijs ipv met de korting van die week of met de 35% die ze al op de producten boden. Als we zelf hadden geshopt hadden we maar 7 euro ofzo betaald ipv de 15 euro die het waard zou moeten zijn.

Ik voel me heel gierig als ik dit zo type haha.

Ik vind het zo jammer dat filialen van winkelketens die in Rotterdam en Den Haag zitten meedoen, maar de filialen van dezelfde ketens in Delft dan weer niet meedoen.

In Delft heb je sowieso echt nog mega weinig wat mee doet

Gewoon mailen/vertellen! Hebben wij bij de lokale ah gedaan en nu doen ze een trial met een aantal winkels!

3 likes

Mijn toogoodtogo was vandaag een fail. Ekoplaza cancelende, kan gebeuren en het regende zo hard… Ik had geen zin om alleen voor de ah te fietsen nadat die vorige keer een beetje tegenviel dus heb ik die ook gecancelled. Morgen herkansing. Twee die ik niet eerder heb geprobeerd.
Een gebak winkel die morgen de laatste opening heeft voor de vakantie en op de markt bij een kraam waar ze groenten en fruit en vlees etc verkopen.

Heel benieuwd!

Voor het eerst net meegedaan, ben benieuwd wat we morgen kunnen verwachten. Zal zeker een foto posten!

8 likes

Ik heb echt net vanochtend ook voor t eerst iets gekocht. Ben benieuwd, is van de bakker, dus hoop op wat brood

2 likes

Ik heb mijn favoriete (afhaal)restaurants twee maanden geleden gemaild over het concept maar nooit wat teruggehad en nog niets in Arnhem doet mee. :disappointed:

Aah ga ik doen! Bedankt voor de tip!

Het eerste pakketje van vandaag opgehaald:

Een punt chocolade fudge taart en 1/3 citroen taart en een merengue. Voor 3,99!

34 likes

Ik heb bij bakkerij van maanen in den Haag eergisteren wat opgehaald, voor 4.99 kreeg ik 2 broden (ronde broden beetje zoals liefde en passie brood van AH) 3 broodsticks, 1 ham kaas croissant en 1 grote appelflap en 2 kleine appelflappen.
Ik was er wel enthousiast over en ga het nog een keer doen :slight_smile:

7 likes

Ik ook net bij diezelfde bakkerij, voor €4,99 had ik:
1 stokbrood, 1 normaal brood, 2 grote kaasstengels, 6 krentenbollen, 4 kaas uien broodjes en een bakje zoute koekjes

7 likes

Het tweede pakketje van vandaag, gehaald bij een bio groente/fruit kraam op de markt (biomonkie):

4,99 Prima buit!

22 likes


Mijn buit bij the foodmaker gisteren!
1 pasta, 2 salades, 1 soep, 1 breadstick en 1 half stokbroodje voor bij de soep (zit in die zak), een juice en een dessert :heart_eyes:

25 likes

Dat ziet er goed uit!

2 likes

Ja he :grin: toevallig ook allemaal vegetarisch!

2 likes

Ik heb het gister uitgeprobeerd bij een hotel! Voor vier euro mocht ik dingen van het ontbijtbuffet opscheppen in het bakje, broodjes, scrambled eggs, bacon, fruitsalade etc. Daarnaast kreeg ik nog een flesje jus en een coffee to go. Vond ik netjes! Ook heel leuk om een hotel binnen te stappen dat ik zelf nooit zou boeken (drie of vier sterren hotel tussen de grote kantoren).

8 likes

Wow wat heb je veel gekregen bij BB!!

2 likes

Ik ga vnv voor het eerst Mr. Salad proberen. Hier iemand al ervaring ermee?