Was mij idd ook al opgevallen daar. Dus van mij hoeft het ook niet meer. Alleen nu blijft er in dit dorp weinig leuks over.
Ik kan tegenwoordig echt nooit meer iets kopen Het is echt zo snel uitverkocht overal.
Nee nou ja, et was leuk zolang et duurde.
Hier ook, en dat je met die nieuwe regeling op ongeveer elk moment van de dag moet checken of je iets voor de dag erna kunt kopen is ook echt waardeloos. Heb nu al weken niets gekocht!
Ik wilde eigenlijk kijken of ik voor morgen een bon kon scoren bij de bakker. Toen zag ik dat er voor vandaag nog 2 over waren (vd 3). Toch maar besloten vandaag te gaan want brood was op en nu was het iig droog buiten. Ophaaltijd 16.30-17.30 en het was 17.00 toen ik hem kocht. Ik kwam daar rond 17.20 aanlopen en zag toen op de app dat er nog steeds één over was. Toen ik binnen kwam vermoedde ik al dat diegene voor mij ook een TGTG-bestelling op kwam halen, want er werd een hele hoop voor haar op de toonbank gelegd zonder dat zij ergens om vroeg haha. Nou uiteindelijk bleek dat de medewerkster dacht dat zij diegene was die nog een coupon had gekocht rond 17.00 (was ik dus), maar zij moest hem ter plekke nog kopen… Dus het was niet echt eerlijk verdeeld gezien dat meisje geen rekening had gehouden met 3 bestellingen en haar extra veel had gegeven haha. Als ik nou maar 2 min eerder binnen was gekomen… (of zij hem gewoon vooraf gekocht had zoals het hoort
)
Alsnog tevreden hoor (wat halfjes, witte bolletjes en krentenbollen), en alleen maar goed dat er nu nog minder waste was! En ook goed dat er dit keer geen dingen als koffiebroodjes bij zaten etc ook al ben ik daar gek op, want al teveel gesnackt vandaag haha (en bij lunch ook al 2 meergranencroissantjes op).
Waaauuwww alles lekker
Niet echt? Echt niet… EkoPlaza heb ik in Amsterdam gedaan en vond het niks wat ik toen kreeg. Of zie ik nog andere dingen over het hoofd?
Weet niet of de foto het gaat doen maar ik heb voor het eerst ook een bon gekocht; voor backwerk! Volgens mij dikke prima buit.
Ik eet helaas geen kaas of zalm maar ik kan vast een vriendin of buur blij maken. En dat is het risico als je veel niet mag of wil eten haha💁🏻
Kan gebeuren? Ik vind het best ranzig om dat nog mee te geven, dat is toch niet meer too good to go? Dat is gewoon good to go!
Ik ben een aantal keer bij die Ekoplaza geweest, uit de plaats waar ook het drogebroodkoffietentje zit ;-). Eerste keer kreeg ik énorm veel mee, maar had de jongen daar blijkbaar een foutje gemaakt met wat hij mee mocht geven voor de bon. Daarna nog 3x geweest en viel alle keren enorm tegen. Ik ga daar geen bon meer kopen.
Brood vh koffietentje is idd best wel oud… even nat maken en in de oven helpt wel enorm, maar als het id vriezer is geweest is het idd bijna niet meer te eten… Jammer!!
Ik ga straks ook weer naar de ah to go! Ik vind volgens mij alles daar lekker dus het kan niet echt mis gaan, ik verwacht vooral een lekkere lunch voor morgen
@En_17_Anderen ging jij voor deze bestelling naar die bij de universiteit?
Rotterdam? Ik zie er steeds 1 voorbij komen waar Erasmus in de naam staat, maar ik zie nu dat dat bij MC is, ik denk dat ik de link met Erasmus daarom te snel heb gelegd!
Degenen met ervaring bij de drie graefjes, bij welke vestiging zijn jullie geweest? Is het bij alle drie de vestigingen even lekker/veel of is er een vestiging met jullie voorkeur als je kan kiezen? Jullie foto’s van daar zien er ZO lekker uit steeds! Dus ik wil daar een keer heen, maak ik er gewoon een dagje Amsterdam van.
Ik ben in Utrecht inmiddels bij district, normale AH, bakkerij Neplenbroek op Vleutenseweg en op IBB en bij sugarlips cupcakes geweest. Allemaal lekker! Vanmiddag ga ik naar de bakkerswinkel, ben erg benieuwd…
Ik ben wel eens bij het Ibis en het novotel geweest! Bij het Ibis hotel kreeg je een tasje met broodjes, ei, beleg en een sapje. Bij het novotel krijg je 2 bakjes en mag je zelf alles opscheppen wat je wil! Zeker een aanrader.
Ik ben vandaag bij Neplenbroek IBB en bij de bakkerswinkel geweest (beiden Utrecht).
Buit bij bakkerswinkel (2,99):
- vier ham-kaas-mosterd croissantjes (eentje heeft de foto niet gehaald)
- een saucijzenbroodje
- die drie broodjes vooraan, eigenlijk geen idee wat het is
- gewoon croissantje
- 2 punten appeltaart
Ze zei er wel bij dat ik mazzel had vandaag dat ik niet vegetarisch ben, haha. Ik vind het echt mega veel!
Buit bij Neplenbroek (3,99):
(Geen foto want ik ben nieuw en kan nog maar 1 foto uploaden per bericht)
- 6 bruine zachte bolletjes
- half desem pompoenpitbrood
- half volkorenbrood
- olijvenbrood
- twee snackbroodjes, niet onthouden wat het precies zijn, lijkt op pizza broodje/frikandel broodje oid.
Ook al zo’n goede buit. Dat pompoenpitbrood had ik vorige keer ook en vond ik zoo lekker dus heel blij dat die er weer bij zit!
Ik ben bij de drie graefjes op het rokin geweest

Zou teruggaan. Zien ze zelf toch ook
Edit: zie nu pas in welk topic ik zit, alsnog vind ik het niet kunnen. Het hoort too good to go te zijn. Niet too burnt to eat.
Wat stom! Lijkt me ook niet de bedoeling?