Too Good To Go / Overblijvers

Vanmorgen bij een hotel geweest en mocht een tasje vullen met wat over was. Ik was beperkt tot het brood en kaas en vleeswaren. Uiteindelijk is het dit geworden:

Eerlijk gezegd vind ik €4,99 wel iets aan de dure kant voor dit. Ik zou voor dit bedrag ongeveer hetzelfde kunnen halen in de supermarkt (jaja geen heel blok kaas etc maar in verhouding wel).
Maaar leuk om een keer geprobeerd te hebben :slight_smile:

4 likes

Van m’n favoriete bakker :heart:

15 likes

Vandaag bij een bakker geweest en wat ben ik blij verrast! De bon was €3,99 en ik heb daar dit voor gekregen:

Vergeleken met gisteren bij het hotel vind ik dit dus het geld echt wel waard! Van het weekend kijken of ik nog bij een andere bakker langs kan :blush:

5 likes

Huh dus al begin van de middag? Wat gek, gezien het eigenlijk om restanten zou moeten gaan.

Maar misschien zijn dit dingen die over zijn van gisteren oid?

Ik heb het vanmorgen zelfs al opgehaald! Maar het is het restant van gisteren dat ze vandaag ‘uitleveren’ geloof ik.

Dat verklaart het. Ik weet dat de bakker hier brood alleen op de (eerste) dag zelf mag verkopen, ook via Too Good To Go, vandaar! (@insouciance) Koeken en gebakjes etc mogen ze wel 2 dagen verkopen.

1 like

Helaas die hoop had ik ook, woon tenslotte in Brabant waar ze er heeel veel maken. Maar het zijn zachte broodjes, die gelukkig wel heel er lekker waren haha!

Vandaag bij District in Utrecht een lekkere tas vol!

• kaasstengel
  • twee chocoladebroodes
  • drie rozijnenbroodjes
  • twee harde broodjes met pitjes
  • een croissant
  • een fancy brood met vruchten en noten

Was wat langer op mijn werk gebleven om te helpen en schrok me rot een kwartier voor ophaaltijd was nog net op tijd haha! De luiken waren al dicht maar de deur was nog open gelukkig, was vijf minuten voor het einde van de ophaaltijd.

6 likes

Gister bij Exki gehaald en dat viel echt tegen… een oud broodje, uitgedroogde linzensalade en een kleine salade, die was nog wel vers.

Ik had donderdag dus een bon bij Heavenly Cupcakes, vergeten te delen wat ik mee kreeg. Dus beter laat dan nooit:

Die met paarse topping was met lavendel, heeeel lekker. Dan rechts daarnaast een donut, was mwah. Vanille, was lekker! Chocolade met munt, ook mwah. En de laatste met Nutella, was ook lekker! Had ook nog een vegan worstenbroodje, was ook lekker! (Heeft de foto niet gehaald)

33 likes

Heeft er iemand hier wel eens iets bij een hotel in Den Haag opgehaald?

Gisteren had ik trouwens weer een bon bij van Maanen. Ik kreeg

• 1 stokbrood
  • 2 croissantjes
  • 2 koeken
  • 6 puntjes (bleeegh :sweat:)
  • 1 brood
1 like

Deze app wil ik al een tijdje proberen, maar helaas doet er niemand hier in de regio er aan mee :frowning:

Ahhh dit zie er zo lekker uit! Ik had afgelopen maand 1 keer iets bij de bakker gehaald, maar nu is steeds alles uitverkocht.

Ik had trouwens laatst serieus iemand in de ophaaltijd langskwam om te vragen wat er in de box zat. Maar hij vond het niet goed genoeg dus kocht geen bon. Rot op hoor.

7 likes

Ik heb nu drie keer bij een koffietentje in het Gooi wat gehaald. Telkens krijgen we echt een tas vol brood, stokbrood, koffiebroodjes, enz. Maar tegenwoordig moet je overdag de bon al inwisselen en dan krijg je brood van gister. Op zich niks mis mee, ware het niet dat het echt onwijs droog is steeds. Helemaal na invriezen. :frowning:

Ja same hier. Daarom ben ik er ook mee gestopt. Droog brood is echt niet weg te krijgen…

Hoe zitten er al twee dingen in Hoogwoud maar nog steeds niks in Hoorn :sleepy:

4 likes

Ik huil met je mee :sob:

1 like

En ik ooook.

1 like