Too Good To Go / Overblijvers

Ik had donderdag dus een bon bij Heavenly Cupcakes, vergeten te delen wat ik mee kreeg. Dus beter laat dan nooit:

Die met paarse topping was met lavendel, heeeel lekker. Dan rechts daarnaast een donut, was mwah. Vanille, was lekker! Chocolade met munt, ook mwah. En de laatste met Nutella, was ook lekker! Had ook nog een vegan worstenbroodje, was ook lekker! (Heeft de foto niet gehaald)

33 likes

Heeft er iemand hier wel eens iets bij een hotel in Den Haag opgehaald?

Gisteren had ik trouwens weer een bon bij van Maanen. Ik kreeg

• 1 stokbrood
  • 2 croissantjes
  • 2 koeken
  • 6 puntjes (bleeegh :sweat:)
  • 1 brood
1 like

Deze app wil ik al een tijdje proberen, maar helaas doet er niemand hier in de regio er aan mee :frowning:

Ahhh dit zie er zo lekker uit! Ik had afgelopen maand 1 keer iets bij de bakker gehaald, maar nu is steeds alles uitverkocht.

Ik had trouwens laatst serieus iemand in de ophaaltijd langskwam om te vragen wat er in de box zat. Maar hij vond het niet goed genoeg dus kocht geen bon. Rot op hoor.

7 likes

Ik heb nu drie keer bij een koffietentje in het Gooi wat gehaald. Telkens krijgen we echt een tas vol brood, stokbrood, koffiebroodjes, enz. Maar tegenwoordig moet je overdag de bon al inwisselen en dan krijg je brood van gister. Op zich niks mis mee, ware het niet dat het echt onwijs droog is steeds. Helemaal na invriezen. :frowning:

Ja same hier. Daarom ben ik er ook mee gestopt. Droog brood is echt niet weg te krijgen…

Hoe zitten er al twee dingen in Hoogwoud maar nog steeds niks in Hoorn :sleepy:

4 likes

Ik huil met je mee :sob:

1 like

En ik ooook.

1 like

@Blauwra @anon76889665

Was mij idd ook al opgevallen daar. Dus van mij hoeft het ook niet meer. Alleen nu blijft er in dit dorp weinig leuks over. :woman_shrugging:t2:

Ik kan tegenwoordig echt nooit meer iets kopen :frowning_face: Het is echt zo snel uitverkocht overal.

Nee :frowning: nou ja, et was leuk zolang et duurde.

1 like

Hier ook, en dat je met die nieuwe regeling op ongeveer elk moment van de dag moet checken of je iets voor de dag erna kunt kopen is ook echt waardeloos. Heb nu al weken niets gekocht!

1 like

top bestelling bij ah to go :ok_hand:

27 likes

Waaauuwww alles lekker :heart_eyes:

1 like

Niet echt? Echt niet… EkoPlaza heb ik in Amsterdam gedaan en vond het niks wat ik toen kreeg. Of zie ik nog andere dingen over het hoofd?

@anon76889665

Weet niet of de foto het gaat doen maar ik heb voor het eerst ook een bon gekocht; voor backwerk! Volgens mij dikke prima buit.
Ik eet helaas geen kaas of zalm maar ik kan vast een vriendin of buur blij maken. En dat is het risico als je veel niet mag of wil eten haha💁🏻

8 likes

Kan gebeuren? Ik vind het best ranzig om dat nog mee te geven, dat is toch niet meer too good to go? Dat is gewoon good to go!

8 likes

Ik ben een aantal keer bij die Ekoplaza geweest, uit de plaats waar ook het drogebroodkoffietentje zit ;-). Eerste keer kreeg ik énorm veel mee, maar had de jongen daar blijkbaar een foutje gemaakt met wat hij mee mocht geven voor de bon. Daarna nog 3x geweest en viel alle keren enorm tegen. Ik ga daar geen bon meer kopen.

Brood vh koffietentje is idd best wel oud… even nat maken en in de oven helpt wel enorm, maar als het id vriezer is geweest is het idd bijna niet meer te eten… Jammer!!