Too Good To Go / Overblijvers

Houd er over oppppp :tired_face:
We kunnen wel een topic openen over alle gemiste kansen van Hoorn.

3 likes

Ik vind echt heel lekker. Vooral hun eigen specialiteiten. En die baklava is goddelijk!! Ik hoop dat bakkerij smit en van der Berg ook mee gaan doen haha.

Er is een nieuwe bakker hier die meedoet, maar tot nu toe is er nog geen bon te koop. Hopelijk snel! :blush:

Oh, ik loop daar eigenlijk altijd maar voorbij, maar ik denk dat ik dan toch maar eens binnen moet gaan stappen! Klinkt heel goed.

Bakkerij Smit zou ik ook heel leuk vinden, hun cakes (vooral eentje met lemon?? nog iets, geen idee m’n moeder had hem gehaald) zijn zo fucking lekker. De Bakker van Hoorn mag ook wel meedoen, zij hebben lekker hartig brood.

Moohhh zoveel mogelijkheden :heart_eyes:

1 like

Gisteren voor het eerst gebruik gemaakt van TGTG bij de plaatstelijke bakker en ik ben zeer tevreden! Heb even een snelle foto gemaakt voor collega’s want die waren ook heel benieuwd:

Er zat in:

  • Heel tijgerbrood
  • 4 halfjes brood
  • Amandelbroodje
  • Kaasstengel
  • 4 eierkoeken
  • 2 pistoletjes
  • 6 witte puntjes

Heb er €5,- voor betaald en heb nu een volle vriezer met brood, de komende weken hoef ik iig geen brood meer te kopen, haha.

13 likes

FF try Hoorn- date <3

2 likes

Haha als ik dan bij van Ree sta om mijn Magic box op te halen, naast een andere meit die ook voor een box komt, weet ik gewoon dat het 1 van jullie is.

(Van Ree ook echt :joy: )

Edit: oh ik heb mijn vriend zover: hij heeft een bon van de jumbo gekocht, in de buurt van zijn werk. Heel benieuwd wat erin zit!

5 likes

Gewoon even een emmer vivaldi scoren :wink:

4 likes

Luff van Ree.

3 likes

Okee, de buit van Jumbo plein 40-45:

  • zak bloemkool roosjes
  • 1 zak roerbakgroente
  • 1 zak soepgroente
  • speklapjes peper paprika
  • kippenbouten
  • schnitzel oosters
  • kipfilet voor op brood

Duur pakket maar wel veel vlees. Vooral omdat het vandaag op moet. We vriezen het in!

Bovendien ben ik naar de spar in hoogwoud geweest en konden we mooi onze buit vergelijken haha, de game was on!

Ik kreeg:

Eindstand? Tja, mijn vriend had duurdere producten. Veel vlees. Ik had ook prima dingen. Met elkaar kunnen we er een goede maaltijd van maken! En invriezen/weggeven. Mooie eerste keer haha

5 likes

Wagamama doet mee in Rotterdam😱die wil ik een keer proberen

1 like

Plein 40-45 in Amsterdam, in de buurt van de Slotermeerlaan?

In Amsterdam ja!

Ohh daar woonde mijn lieve omaatje. Ik kwam zo graag bij haar. Moet glimlachen nu, omdat ik aan die buurt denk :slight_smile:

5 likes

Mijn opa en oma woonden daar ook vlakbij! Jacques Oppenheimstraat. :heart: voor onze oma’s. (Die weinig voedsel verspilling hadden omdat ze de oorlog hadden meegemaakt. Om ontopic te blijven)

1 like

Vandaag sinds lang ook weer een tgtg gehaald! Zag dat de Jumbo hier in de buurt ook meedoet nu, die hebben we geprobeerd. Het was een beetje vergelijkbaar pakket als @anon22402465 in dat het veel vlees was. Daarbij nog 2 zakken groentemix en een magnetronmaaltijd (pasta met spekjes). Wel het geld waard, alleen een beetje jammer is dat er hier in huis nauwelijks vlees wordt gegeten :sweat_smile:
Heb het meeste ook ingevroren, het vlees was iets van shoarma, dat komt vast wel een keer op, en een hele grote bak stoofvlees - dat maak ik eigenlijk nooit, dus ik ga even opzoeken of ik daar wat mee kan maken wat ik lust of voor iemand wat lekkers kan maken!

Vond het wel weer leuk om te doen :blush:

2 likes

Zojuist weer eens wat gehaald, bij een Turkse bakkerij. Weet niet wat het allemaal precies zijn (broodjes met vulling), maar wel lekker denk ik!

12 likes

Voor de Arnhemmers; er staan 5 bonnen van Monti Pizzabar op nu

1 like

Volendam doet zelfs mee. Gaal mooi natuurlijk. Maar nog steeds te ver weg.

Huh echt? Nou dat is wel een beetje minder dan. Heb je er zelf gehaald of weet je dit via bekenden van je?