Too Good To Go / Overblijvers

In Amsterdam ja!

Ohh daar woonde mijn lieve omaatje. Ik kwam zo graag bij haar. Moet glimlachen nu, omdat ik aan die buurt denk :slight_smile:

5 likes

Mijn opa en oma woonden daar ook vlakbij! Jacques Oppenheimstraat. :heart: voor onze oma’s. (Die weinig voedsel verspilling hadden omdat ze de oorlog hadden meegemaakt. Om ontopic te blijven)

1 like

Vandaag sinds lang ook weer een tgtg gehaald! Zag dat de Jumbo hier in de buurt ook meedoet nu, die hebben we geprobeerd. Het was een beetje vergelijkbaar pakket als @anon22402465 in dat het veel vlees was. Daarbij nog 2 zakken groentemix en een magnetronmaaltijd (pasta met spekjes). Wel het geld waard, alleen een beetje jammer is dat er hier in huis nauwelijks vlees wordt gegeten :sweat_smile:
Heb het meeste ook ingevroren, het vlees was iets van shoarma, dat komt vast wel een keer op, en een hele grote bak stoofvlees - dat maak ik eigenlijk nooit, dus ik ga even opzoeken of ik daar wat mee kan maken wat ik lust of voor iemand wat lekkers kan maken!

Vond het wel weer leuk om te doen :blush:

2 likes

Zojuist weer eens wat gehaald, bij een Turkse bakkerij. Weet niet wat het allemaal precies zijn (broodjes met vulling), maar wel lekker denk ik!

12 likes

Voor de Arnhemmers; er staan 5 bonnen van Monti Pizzabar op nu

1 like

Volendam doet zelfs mee. Gaal mooi natuurlijk. Maar nog steeds te ver weg.

Huh echt? Nou dat is wel een beetje minder dan. Heb je er zelf gehaald of weet je dit via bekenden van je?

Oh heb ik in m’n enthousiasme niet eens gelezen, maar ik zie het nu! Dan denk ik dat ik 'm skip, thanks

Vandaag weer naar van Maanen, omdat de bakker in de buurt uitverkocht was. Ben benieuwd wat ik nu krijg!

1 like

Ik vind de reviews hier altijd een hoogtepunt van mijn dag, dus deel gerust :innocent:

2 likes

Beetje jammer van de puntjes en bolletjes, maar daar maak ik iemand anders wel blij mee

7 likes

Ik vind too good to go helemaal niet meer zo leuk nu het niet meer om 12 uur is. Hoe doen jullie dat? Weten jullie van je favo zaken hoe laat ze bonnen erop zetten? Of checken jullie gewoon heel vaak de app?

4 likes

Ik heb sinds dat ze dat af hebben geschaft niets meer besteld. Ik kan niet ver van tevoren inschatten of ik in staat ben iets op te halen dus voor mij werkt het niet meer helaas.

3 likes

Heb sindsdien ook niks meer besteld. Het werkt voor mij echt niet op deze manier en ben in staat de app te verwijderen zodat ik weer ruimte op m’n mobiel heb.

2 likes

Ik heb de app nog maar net maar hoe is het nu dan? Wat is het verschil met eerst?

Eerst kwam om 12 uur snachts alle bonnen online van zaken die de volgende dag een box wilden verkopen. Dan wist je dat je om 12 klaar moest zitten. Nu bepalen alle restaurants zelf hoelaat hun bon op de app komt

1 like

Is wel realistischer lijkt mij. Maar voor ons betekent dat vaak refreshen idd haha.

1 like

Ik merk wel dat het steeds populairder wordt. Afgelopen week wilde ik iets ophalen in A’dam centrum of zuidoost, zitten best veel zaken die meedoen, maar echt NIKS meer beschikbaar. Ook niet waar een tijdje geleden altijd bonnen beschikbaar waren

Bij mij staat nu sinds enkele dagen de Plus erbij. Heb een bon gekocht voor morgen, ben benieuwd! :slight_smile: