Too Good To Go / Overblijvers

Ze komen online als de ophaaltijd voorbij is toch? Zo kun je het wel een beetje in de gaten houden.

@Riley Aan de ophaaltijd is niks veranderd toch? Je kan nu alleen een dag van te voren een bon kopen, dat is niet zoveel anders dan eerst.

1 like

Ver van tevoren? Het is maximaal 24 uur.

Ik vind het beter zo, als je graag een bon wilt kun je toch de tijden van je favoriet beetje in de gaten houden? Zo ver liggen ze nou ook weer niet uit elkaar, merendeel is 's avonds tussen 18 en 21

In Rotterdam is echt altijd als ik kijk (meerdere keren per dag) de standaard bonnen over. (Ah, spar, twee dingen bij markthal en vooral veel Shell en hotelontbijtbonnen) het weekend wijkt het nog wel eens af, maar dan ook niet veel. Vind het aanbod zo mager? Je zou in een grote stad toch veel meer toewas verwachten? Volgens mij is het ook niet zo dat ik allerlei bonnen mis want ik check het echt heel vaak. Had het idee dat er meer aanbod was een half jaar geleden dan nu:s

2 likes

Ja ik vind dat er opvallend veel zaken heel vaak “niks om te redden” hebben staan. En dan echt weken achter elkaar, in verhouding meer dan voorheen

2 likes

Dit heb ik voor € 5,- opgehaald bij de Plus, wel heel blij mee!

17 likes

Buit van de tijsterman bakker

11 likes

Ik heb net voor het eerst een bon gekocht bij een bakker in Groningen. Morgen ophalen. Ben benieuwd!

Ik zit in Brugge voor een paar dagen en we hebben net een tgtg opgehaald bij de pastry y’art.
Hele lieve dame die ons volgens mij meer gaf dan de waarde. Echt super.
Voor morgenochtend (airbnb) en die gebakjes voor vanavond. Groot succes!

17 likes

Lekker man!

1 like

Dat kan ik inmiddels bevestigen haha, die cronut met banketbakkersroom en dat schuim gebakje waren lig heerlijk! (Met z’n 3en gedeeld)

2 likes

Ik denk dat je met die cronut een Berlijnse bol (Boule de berlin) bedoeld :smiley: het is niet echt croissantdeeg toch? Pistolets zien er in elk geval ook heerlijk uit :drooling_face:

Oh zou heel goed kunnen. Er zit gele room in en het is een soort oliebol achtig ding haha. Zegt ze oneerbiedig

Yep, een boule de berlin! Leuk weetje misschien: Vroeger (weet niet of dat nu nog zo is) verkochten ze dit in de zomer op het strand, dan liep er iemand rond met een kar waar die dingen in zaten. Nu ik het zo bekijk is dat misschien wel een beetje vreemd :smile:
Maar moest je het nog willen bestellen dit weekend, weet je in elk geval hoe het heet :wink:

1 like

Kennen jullie eclairs dan? Haha lijkt zo een domme vraag maar heb geen idee

Ja die kennen we. Maar er is geen bakker bij ons in de buurt die dat verkoopt.

Mijn buit van vandaag. Eerste ervaring met tgtg. Ga ik vaker doen!

11 likes

Ik ben jaloers! :drooling_face:

Ok ik ben op iedereen jaloers die bonnen van bakkers hebben

1 like

Ik vind juist de bakker in Utrecht, de neplerenbroek zeg maar, een beetje tegenvallen. Sinds een poosje zijn de bonnen 6e ipv 4 en er zit evenveel of zelfs minder in dan eerst. Ga daar niet meer halen iig.

1 like

Onze bakkers zijn altijd zo snel uitverkocht :sob:

Dit heb ik zojuist opgehaald bij ah to go!
Ik was heel blij, want had juist trek in sushi. Maar deze was zo gort- en gortdroog! Het kwam er meteen weer uit. Echt niet “too good” to go meer, ik heb eerder sushi gehad van de ah to go en die smaakte echt niet zo. Erg zonde, de rest is hopelijk wel lekker nog, gaat mee naar werk morgen😊

6 likes