4.50 bij lekker brood in DH (nog een extra broodje links bovenin maar al op) je mocht daar zelf kiezen. Ga er zeker vaker heen.
Ik wist niet eens dat er een tweede hotdogrestaunt zat in Utrecht. Dan zal Dogma op de Voorstraat toch wel veel beter zijn. Maar deze hotdog vind ik er ook niet 7,99 uitzien
Die in IJselstein?
Wat een superchille buit! Zo lekker ook als je bij de bakker gaat halen en er zitten dan van die koeken bij buiten het brood nog, zo chill!!
Nee, maar er stond bij allemaal dat ze ‘Niks om te redden’ hadden. Weet dat die in Amsterdam altijd op zaterdag wel wat heeft staan dus vandaar dat het me bij die in ieder geval opviel.
Ik zat toen al aan het bedrag en toen mocht ik nog 1 ding kiezen dus deed dat koekje maar omdat we samen waren zei ze dan doe ik er 2 dus dat was ook fijn!
Klopt! Kan alleen met cc
Vandaag weer bij District geweest, helemaal met de auto want ik zou daarna door naar de Koffietafel in Zeist maar die werd net voor ik daar naartoe reed gecancelled
Bij District had ik een heel brood, vier kleine broodjes/koffiebroodjes/chocoladedingen, een soort plat stokbrood en twee stukken appeltaart. Ben weer heel tevreden maar voelde me beetje suf dat ik met de auto was.
Oh, het bakkerscafé heeft bijgezet, die is steeds om middernacht uitverkocht maar soms zetten ze er in de loop van de dag nog iets op. Helaas ben ik nog aan het werk als het opgehaald moet worden, dus dat gaat hem niet worden vandaag.
Bij Marqt vandaag voor 4,99: verse pasta, broccolikiemen, slamelange, gemarineerde kip en sticky toffee banaan taartje
Tot nu toe krijg ik gewoon een tasje van de zaak mee.
Ja ik ook. Elke keer helemaal voorbereid met een tas vol bakjes en shit. En dat je die dan gewoon weer mee terug mag slepen omdat je een kant en klare tas meekrijgt.
Het duurde echt te lang voordat ik doorhad dat het waarschijnlijk om een stronk paksoi ging.
Hahaha hier ook en pakzooi is ook te grappig
Nou dit heb ik dus ook altijd
Ondertussen zijn er in Arnhem veel winkels bijgekomen !
Iemand ervaring met kopen en annuleren?
Kan namelijk niets vinden of ik mijn geld ook terugkrijg (of een deel).
Zo jammer, zit te kijken of er iets voor straks is voor de weg terug naar huis maar alles is zo laat afhalen of juist op rottige tijden. Vind dat best lastig.
Ik heb een keer geannuleerd en kreeg mijn geld gewoon terug op mijn PayPal account
Je kan binnen een bepaalde tijd (3 uur voor de ophaaltijd ofzo?) nog annuleren en dan krijg je inderdaad je geld terug. Kan onderaan je bon. Als die mogelijkheid er niet meer is ben je dus te laat.