Ik heb wel op tijd beëindigd maar vroeg mij af of ik mijn geld terug kreeg.
Late reactie, maar ik vond De Koffietafel beetje magertjes.
Ik wil het binnenkort weer bij de bakker doen
Witte bolletjes in elk geval wel. Ik denk de meeste broodjes wel als ze zacht zijn, harde wordt vies lijkt me
De ekoplaza bij ons doet nu ook mee! Echt steeds meer bedrijven die aansluiten, zo leuk. Er doet ook een snackbar mee, ben wel benieuwd wat je daar dan krijgt… binnenkort maar uittesten!
Je kan elk soort brood invriezen. Gewoon even op kamertemperatuur laten ontdooien en het smaakt weer als vers. Ook knapperig brood.
oooh van welke Delhaize is dat?
Ugh zo jammer dat die bakker niet in mijn stad meedoet.
Ik kreeg vandaag bij de spar op Arnhem centraal dit mee. Eerste keer dat ik de app heb gebruikt en ben tevreden
oooooh wat een goeie buit. Zou echt janken van geluk met die moorkop haha.
Ooh sorry maar ik hou niet zo van veel slagroom dus moorkop + slagroomgebakje was me teveel slagroom.
Heb van daar het liefst de tompoucen, die zijn echt fantastisch
Verder inderdaad wel blij mee trouwens! En gebakjes uiteraard wel gewoon opgegeten haha
een vriendin van mij had een heeele goeie buit bij de spar in ams
Niet precies, ik gok ergens in (oud) west!
Ja hoor, waar woon je?
Super leuk, ik ontdek dit dus echt nu pas en jullie hebben me helemaal enthousiast gemaakt! Stelletje influencers.
Ik kan trouwens niet vinden hoe ik mijn PayPal kan koppelen, ik zie alleen Credit Card…
Omg ik heb ook net bij de Lekkere Dingen Bakker besteld. Ben zo benieuwd wat erin gaat zitten!
Ik ga vanmiddag Juice Brothers ophalen!