Ik ga straks voor het eerst in mn nieuwe durp een pakket halen bij de bakker. Alle bakkers hier hadden gisteravond nog pakketjes! Ben benieuwd hoe snel het TGTGvirus overslaat op de inwoners hier haha.
Ik heb net ontbijt opgehaald bij het mercure hotel bij Amstel. De vrouw van het buffet dwong me bijna om meer te nemen en toen ik zei dat ik geen vlees at dus de worstjes enz niet kon nemen kreeg ik een extra bakje voor fruit. Super lief en chill, ik heb echt best veel. Zal thuis een foto maken!
Oke niet zo mooi maar
Watermeloen - 2 mini donuts - scrambled egg, komkommer en rosti - 2 kleine harde broodjes, 2x ontbijtkoek, chocoladebroodje, vruchtenbol en gewoon broodje
Was 4,95! Ben er blij mee!
Omg ik aas echt al maanden op die bon maar ze zijn steeds uitverkocht op de dagen dat ik ruimte heb in dat tijdvak maar nu ik deze foto zie wil ik het nog harder haha
Bon van de bakker!
Een stuk chocoladetaart, twee mergpijpen, een bruin brood, 4 kaas bollen (er waren er al 2 op haha) en er zaten nog 2 ragoutbroodjes bij maar deze hebben de foto niet gehaald. Heb hier €5,- voor betaald, dus erg blij mee!
Ik heb geen foto meer, maar ik had voor 4.50 een bon van de Exki op Amsterdam Centraal gehad. Zat een portie courgettesoep, twee soort yoghurtjes met vruchten, een ananas/kokos taartje, een flink stuk belegd bruin stokbrood, en een soort notenbroodje in. Ik was super tevreden!
Ik heb er vandaag eentje van de Hema, nog nooit tgtg gedaan bij de Hema dus ben benieuwd. De ervaringen hier bij de Hema lijken niet heel goed maar ik hoop op een tompouce
De Hema box viel me tegen. Ik had een maaltijdsalade en zak witte bolletjes en drie sausjes. Qua bedrag zat ik waarschijnlijk wel in de buurt van 12euro maar ik had het zelf niet gekocht.
Geen tompouce dus helaas
Vandaag heb ik een bon van ‘de statie’ een restaurant bij het station van Apeldoorn. Dit gaat voor mij de eerste keer zijn dat ik waarschijnlijk echt een maaltijd red.
Ik probeer elke maandag een box op te halen bij een bakker in de buurt. Het zijn meestal boxen met dezelfde inhoud.
3x brood
1x zak bolletjes
1x doos met gebakjes
1x overig
Vandaag was het;
2x heel brood
2x half brood
6 bolletjes bruin
12 bolletje muesli
3 vruchtenbroodjes
Dus de diepvries zit weer vol voor deze week.
Dat ik daar niet aan gedacht heb bedankt voor de tip
Volgens mij doet onze Bakker Bart niet meer mee, en dat is serieus de enige TGTG optie hier er staat al daaaagen “niets om te redden”
Iemand enig idee waar / hoe ik dat kan checken?
Langsgaan?
Hahah omg ja doh, dat kan idd! Goeiemiddagggg
Jammer dat het voornamelijk witbrood is (koop ik zelf nooit), maar verder wel weer blij mee! Dat wordt dus maar wat vaker wentelteefjes en tosti’s eten Zo één van de focacciastukken proberen, die ruiken heel goed iig dus zullen vast ook erg lekker smaken
Superchill pakket van de bakker om de hoek. Heb goed moeten schuiven in de vriezer want ik had niet gerekend op drie hele broden. Heerlak
Vandaag mijn eerste Too good to go gehaald bij Bakkerij Brokking in Oog in Al. Whoei, beetje ongemakkelijk gevoel bij ophalen maar aardige bakkersdame
Flinke oogst:
- heel meerzadenbrood
- heel volkorenbrood
- half maïsbrood
- 2 keer kaasstengels
- 1 keer kaasbroodje
- 1 keer koffiebroodje