Too Good To Go / Overblijvers

Woww, kreeg echt een huge pakket bij de Spar:

  • gerookte kip
  • 2 rundervinken
  • 3 pakken grillworst broodbeleg
  • stokbrood
  • wit brood
  • 8 bruine bollen
  • 2 zakjes rauwkost
  • geitenkaas
  • zak krieltjes
6 likes

Jumbo Buikslotermeerplein, tevreden!

8 likes

Heeft iemand al ervaring met Hema TGTG?

Ik heb 1x een bon bij de Hema gekocht, was niet enthousiast maar lag misschien ook deels aan mij. Kreeg 2 magnetronmaaltijden (hutspot en boerenkool) van 2.50 en een mokkaschnitt van 4.50. De bon zou 12 euro waard moeten zijn dus dat klopte gewoon niet. Hou niet van stamppot en ik vond de mokkaschnitt ook niet zo lekker. Dus ik kreeg minder waar voor m’n geld dan ze beloven, waardoor ik het geen aanrader vind. Daarnaast had ik wat pech doordat ik wat ik kreeg niet zo lekker vond, maar dat is natuurlijk gewoon het risico wat je met TGT loopt.

1 like

Ik ga straks voor het eerst in mn nieuwe durp een pakket halen bij de bakker. Alle bakkers hier hadden gisteravond nog pakketjes! Ben benieuwd hoe snel het TGTGvirus overslaat op de inwoners hier haha.

Ik heb net ontbijt opgehaald bij het mercure hotel bij Amstel. De vrouw van het buffet dwong me bijna om meer te nemen en toen ik zei dat ik geen vlees at dus de worstjes enz niet kon nemen kreeg ik een extra bakje voor fruit. Super lief en chill, ik heb echt best veel. Zal thuis een foto maken!

11 likes


Oke niet zo mooi maar
Watermeloen - 2 mini donuts - scrambled egg, komkommer en rosti - 2 kleine harde broodjes, 2x ontbijtkoek, chocoladebroodje, vruchtenbol en gewoon broodje

Was 4,95! Ben er blij mee!

31 likes

Omg ik aas echt al maanden op die bon maar ze zijn steeds uitverkocht op de dagen dat ik ruimte heb in dat tijdvak :sob: maar nu ik deze foto zie wil ik het nog harder haha

1 like


Kees Gutter Purmerplein, heel blij mee!

15 likes

Bon van de bakker!
Een stuk chocoladetaart, twee mergpijpen, een bruin brood, 4 kaas bollen (er waren er al 2 op haha) en er zaten nog 2 ragoutbroodjes bij maar deze hebben de foto niet gehaald. Heb hier €5,- voor betaald, dus erg blij mee!

15 likes

Ik heb geen foto meer, maar ik had voor 4.50 een bon van de Exki op Amsterdam Centraal gehad. Zat een portie courgettesoep, twee soort yoghurtjes met vruchten, een ananas/kokos taartje, een flink stuk belegd bruin stokbrood, en een soort notenbroodje in. Ik was super tevreden!

5 likes

Ik heb er vandaag eentje van de Hema, nog nooit tgtg gedaan bij de Hema dus ben benieuwd. De ervaringen hier bij de Hema lijken niet heel goed maar ik hoop op een tompouce :yum:

5 likes


Voor €5.99 sushi bij SushiTime. Echt een succes! :heart_eyes:

17 likes

De Hema box viel me tegen. Ik had een maaltijdsalade en zak witte bolletjes en drie sausjes. Qua bedrag zat ik waarschijnlijk wel in de buurt van 12euro maar ik had het zelf niet gekocht.
Geen tompouce dus helaas :slightly_frowning_face:
Vandaag heb ik een bon van ‘de statie’ een restaurant bij het station van Apeldoorn. Dit gaat voor mij de eerste keer zijn dat ik waarschijnlijk echt een maaltijd red.

Ik probeer elke maandag een box op te halen bij een bakker in de buurt. Het zijn meestal boxen met dezelfde inhoud.

3x brood
1x zak bolletjes
1x doos met gebakjes
1x overig

Vandaag was het;
2x heel brood
2x half brood
6 bolletjes bruin
12 bolletje muesli
3 vruchtenbroodjes

Dus de diepvries zit weer vol voor deze week.

4 likes


Jumbo :smile:

8 likes

van de enige bakker die hier mee doet!

14 likes

Dat ik daar niet aan gedacht heb :open_mouth: bedankt voor de tip :blush:

Volgens mij doet onze Bakker Bart niet meer mee, en dat is serieus de enige TGTG optie hier :weary: er staat al daaaagen “niets om te redden”

Iemand enig idee waar / hoe ik dat kan checken?

Langsgaan?