Too Good To Go / Overblijvers

Ik doe het dit ook al tijden! Vind het super leuk. Vandaag twee bonnen gekocht, bij juicelab en drie graefjes. Meeeeega veel gekregen :astonished:

49 likes

Ik ga morgen 3 graefjes proberen, Maar zag dat ie vandaag om 00.01 uitverkocht was, dus vrees het ergste

Ja dat was ik! Hij is heel vaak om twaalf uur al uitverkocht

Dit is mijn doos van Monkey Coffee. Ik heb €3,99 betaald, dus ben zeer tevreden. Het was alleen iets lastiger om die grote doos te vervoeren :sweat_smile:

45 likes

Ik was toch nog even benieuwd hiernaar omdat ik die yoghurt nooit eerder heb gegeten. Als ik eerlijk ben vond ik het echt niet te eten. De yoghurt was keihard en een beetje geschift? Ik snap wel dat vegan yoghurt misschien niet het zelfde is als echte maar hoort dit???

1 like

Vandaag ging Oublies wel door :slight_smile: Ik kreeg niet zo bizar veel als de vorige keer, maar alsnog een behoorlijke tas vol.

16 likes

Ga dan naar de Ekoplaza als je teleurgesteld wilt worden met bijna niks :stuck_out_tongue:

Mijn monkey coffee werd helaas gecanceld dus ik heb maar Bakker Bart besteld. Alles is nu uitverkocht, het is echt insane.

1 like

Gadver nou dat lijkt me niet :’). Ik vond het altijd lekker zoet en romig.

Die city spar, is dat een beetje interessant voor een vegetariër?

Ik heb voor vandaag 2 bonnen besteld. Helaas geen 3 graefjes, want die was alweer te snel uitverkocht (werd om 2u vannacht wakker, dacht oh ff kijken, Maar was om 00.20 uitverkocht) heb nu de bakkerswinkel en cotton house

1 like

00:20 valt nog mee, hier is alles om 00:02 al weg

Zijn ze echt mega streng als je bijv 5 min te laat bent? Moet vanuit werk lopen en ik red dat net wel of net niet

Edit: bij drie graefjes

Hoe lang blijven zulke sapjes goed? Lijkt me insane veel om alleen op te drinken.

Ik vrees van wel want je bon is enkel geldig op dat tijdstip. Ik was eens 1u te vroeg (verkeerd gekeken) en kon niet een uur blijven wachten en toen kon ze het mij ook niet meegeven omdat ze hem nog niet kon ‘swipen’. Maar misschien dat het anders is als je laat bent.

Wat misschien ook kan werken is dat je de tijd van je mobiel verzet? Aangezien het ‘swipe gedeelte’ opengaat op een bepaald tijdstip en als dat verbonden is aan de tijd op je mobiel kan je dat misschien nog proberen?

Ik denk wel twee à drie dagen. Ik krijg het wel op hoor. Die taart is een groter probleem maar er komt een vriendinnetje morgen recht uit haar nachtdienst taartontbijten :man_dancing:t2:

Heb net zo’n shot genomen trouwens, knoflook gember. Bleeeeeehhhhhh

1 like

Taartontbijt <3

2 likes

Die donuts zijn trouwens nog steeds super vers en zacht. Alleen het taartje is wat droger aan de buitenkant.

1 like

Hmm super stom. Kan je daar eigenlijk een klacht over sturen ofzo? Vind het wel best kut dat ik het dan alsnog moet weggooien terwijl ik er voor betaald heb.

Ja hoor lijkt me wel! De naam vh concept insinueert dat het nog goed moet zijn om te eten