Too Good To Go

Die Oreo donuts zien er super lekker uit! Jammer dat ze taai waren.

Heuuu ik zie nu dat Alkmaar eindelijk mee doet. Wat praktische vragen: is de prijs elke dag hetzelfde? Kun je een soort alert instellen of checken jullie gewoon elke dag even de app wie er waste heeft?

Prijs is hetzelfde en ja ik check de app gewoon regelmatig

Ze zijn echt niet te eten, helemaal hard en vallen uiteen… kan niet goed zijn toch? Totaal niet smeuïg. Mijn vriend denkt dat ze een week oud zijn haha

Haha nee, dat klinkt niet lekker. Zonde.

Echt balen, zagen er zo lekker uit!

Al een tijdje bestel ik boxen bij too good to go, altijd goed gevuld! Maar gisteren was dan toch mijn eerste teleurstelling. Bij Lot & Daan in Rotterdam kreeg ik twee schijfjes brood met geitenkaas/bietenspread en twee appels :woman_shrugging: Vond ik toch niet echt de waarde van de box hebben…
Vanavond nog eentje bij het Vlaamsch Broodhuys ophalen, die hebben altijd zulk lekker brood!

Hoeveel heb je er voor betaald?

€4,99 maar dit is geloof ik ook niet iets wat ze op de kaart hebben staan, dus ik kan de eigenlijke waarde ook niet echt controleren

Het eten is wel vet duur daar, 8 bitterballen van dvs waren 8 euro :’).

Ik ben de app ook maar gaan proberen. Ben gisteren bij back werk in Nijmegen geweest, had het volgende voor 3,99

En ik kon nog een sapje uitkiezen, maar die had ik onderweg naar huis op.
Hoop dat de Ah to go hier snel gaat meedoen.

Dat is toch raar? Volgens mij moeten ze zich wel houden aan een bepaalde waarde voor een magic box zoals ook staat omschreven. Dus dan zou dit een waarde moeten hebben van 15 euro?

Ik zou wel een mailtje sturen naar TooGoodToGo met een foto erbij want lijkt mij niet helemaal de bedoeling dit… :smirk:

Bij de ah to go voor 3,99

Vandaag weer Bakker Bart, voor het eerst nog iemand tegen gekomen die voor TGTG kwam!

4 kaiserbroodjes
4 worstenbroodjes (YESS)
pretzel
muffin / cupcake (nog even proeven)
mini appelflap
heel brood
mini bartje

In de app zie ik bij sommige zaken “niks om te redden” en bij sommigen “verkoop is gestopt”. Betekent dit laatste dat dit restaurant nooit meer iets online gaat zetten?

Nee kijk je middenin/net voor het ophaalmoment. Als dat voorbij is, komt mogelijk de nieuwe bon voor de dag erop online

Maar bij sommigen zie ik “uitverkocht om 23:12”, is dat niet voor het ophaalmoment dan?

Ik bedoel dat er dan hoogstwaarschijnlijk nog bonnen waren voor het ophaalmoment begon. Als er een tijdstip bij staat dat het uitverkocht was, is er ook geen verkoop om te stoppen.

Ahh zo, thanks!

Ik was vanavond bij het chocolate company café en ik had er vet veel zin in, dacht een lekker toetje te hebben. Waren het alleen maar croissantjes :frowning: Oké 2 met chocoladestukjes, maar toch jammer.

Denk niet dat ik nog eens terug ga.