Too Good To Go / Overblijvers

En? Ik heb dit ook wel eens gedaan, waren het taartpunten die ik helemaal niet zo lekker vond en bij een ander croissantjes en smoothies :’) Geen avondeten hahah

1 like

Nee was het wel! Ik had 2 soorten salade, 1 met rijst, feta, granaatappelpitjes en spinazie en de ander met biet, appel, gorgonzola, een sla soort en amandelschaafsel
En erbij een stuk hartige taart met ik denk aardappel en geitenkaas en een stuk brood met hummus. Heel lekker allemaal

Was niet heel veel maar ik ben ook een grote eter.
Gehaald bij Wes!

3 likes


Buit van Otten in Hoorn b&o. Kreeg ook nog 3 bruine bolletjes maar die heb ik aan mijn moeder meegegeven.
(Kon het toch nog redden voor 15u yay)

Ik gok dat die 6 bolletjes een soort kaasbolletjes zijn? Ik zie nergens een datum op staan dus dat is wat lastig te beoordelen maar voelt prima aan.
Geen gebak of zo helaas, wel prima hoeveelheid en assortiment.

6 likes

Oh ok, beetje zelfde dus. Nou, weten we dat ook weer! En maisbroodjes… nooit gehad, kun je die opwarmen in de oven? Zou dat lekker zijn?

Ik hoop juist op allemaal brood dingen bij Otten haha en niks qua zoetigheid/taart. Misschien moet ik met zoetgerichte FFers daar afspreken met een bon en buiten brood tegen zoet ruilen :stuck_out_tongue:

3 likes

Weet deze dame wel raad mee
2 likes

Wow, haar huid ziet goed uit als ze het werkelijk als dagcreme gebruikt.

Okay dit is een kleine biecht… maar ik heb ooit als klein kind (2 of 3 jaar oud) mayo op mn gezicht en in mn haar gesmeerd… en mijn huid werd ontzettend rood en ging branden.

3 likes

Echt? Mayo lijkt me juist zo verzachtend. Maar bedankt voor de waarschuwing hahaha was serieus bereid het te proberen.

Ik heb foto’s als bewijs :joy:

1 like

Pics or it didn’t happen!

Ik ga zoeken!

Pick me! Maar idd eerst dat brood wegwerken. Ik gok ook dat ze vaker brood weggeven dan iets zoets daar.
Nu ik deze 2 tassen gezien heb dan. Wellicht voorbarig haha.

Dat is de mayo van Mossel&gin!
Ik vind mayo normaal gesproken heel smerig, maar deze vind ik best lekker!

1 like

Beetje teleurgesteld ben ik wel, ik had een bon voor The Foodmaker en ik kreeg een wortelbroodje (denk klein frikandelbroodje maar van wortel), een soepje en een klein bakje met iets van couscous met groenten. Geen fan van soep maar deze was wel oke, ik heb de couscous opgegeten maar de groenten vond ik niet lekker. Al ligt dit misschien meer aan mijn eigen smaak en verwachtingen denk ik, ik had wel op de menukaart gekeken en dat leek me afgezien van de soep allemaal lekker maar dit leek eigenlijk iets dat gewoon over was en bij elkaar gegooid was. Maar ik geloof ook eigenlijk niet dat dit 15 euro aan eten was. Ik ga er in ieder geval geen bon meer van hen kopen.

Volgende keer beter :woman_shrugging: Ga zo wel een tosti maken ofzo.

Niet quoten aub . Haal de foto later weer weg . Maar dit kan mayo met je huid doen.

Samenvatting

Weg

8 likes

@ontherun wajooow heftig!

Was je een beetje aan het begin van de ophaaltijd? Of zal dat niet uitmaken? Ik mag morgen!

@ontherun geweldig :joy:

Ik was er om 12.30 dus ongeveer in t midden. Ze vroeg het volgnummer en er hing een geprint mailtje (denkik) aan mn tasje die ze er af haalde voordat ik het mee kreeg. Dus denk dat ze alles beetje hetzelfde proberen te doen. Ben benieuwd wat jij krijgt!

1 like