Je kan nu wakker worden met Thunderstruck⚡
Ik kwam laatst de snob 2000 tegen, daar kan je nog tot en met zondag op stemmen
Leuk! Ik zie al een aantal nummers die ook in mijn lijst zullen staan.
Zo grappig, op de Nederlands talige nummers na had dit mijn lijst kunnen zijn met die 80’s nummers in combi met white lies, boxer rebellion en war on drugs.
Ik voeg fontaines dc - modern world nog toe
Is dit nog leesbaar zo?
Ook dit jaar weer eigenwijs op Shania Twain - You’re still the one gestemd want die hoort er verdorie toch gewoon in!!
Nou het is gelukt hoor Het is mij alleen te vroeg om voor wakker te blijven of voor op te staan hahaha
Man! i feel like a woman is er dit jaar alleen niet in gekomen. Die was vorig jaar juist weer nieuw binnen gekomen
Haha, woohoo! Goed gedaan, leuk voor je.
Ik heb er ook zeker op gestemd! Haha
Ik dacht dit jaar laat ik daar een keer op stemmen in plaats van You’re still the one, want die haalt het toch nooit
Ik had veel verwacht van de opening maar wat een tegenvaller joh. Veel gelul en weinig muziek, vorige jaren vond ik echt vet maar dit…
Mee eens!! Echt een tegenvaller. Door al die ellenlange interviews tussendoor kwam je ook totaal niet in de stemming. Volgend jaar liever weer in een kwartiertje. En ZONDER DAVINA MICHELLE mijn god waarom moet zij altijd overal bij zijn.
Vanmiddag in het cafe geweest en vond het echt leuk. We hadden ook echt een leuk uur met goede muziek. Ga volgend jaar zeker weer proberen kaartjes te kopen.
Het was mij niet gelukt, alle tickets waren snel weg
@Diorshow Ik was afgeleid door Davina’s ogen. Was het de belichting of keek ze zelf raar?
Ik vind dit soort nummers van The Doors toch zo vreselijk. Zo langdradig en saai en dan dat irritante orgel erdoor waardoor de nummers ook allemaal op elkaar lijken.
Echt love de top 2000 behalve dit
Haha ja je zal ook maar kaartjes voor het cafe hebben en dat die lijst dan bekend wordt en je op dit moment (of gisteren tijdens Tubular Bells) daar staat.
Zo maar echt, want een zeiknummer was dat. Heb sowieso weinig met The Doors, maar dit was echt niks. Net als veel nummers van Pink Floyd, kan ik ool weinig mee, haha.
Zit nu te wachten op Trapped van Springsteen om daarna snel te schakelen naar A gogo