Top 2000

Verveelde me. Dus toch maar gestemd

En nog Mariah Carey - Honey. Nou zoek de protestnummers

6 likes

Een deel voor mij en een paar nummers voor mijn broer.

2 likes

Lastminute mijn “standaard” lijstje nog even ingevuld (14:59 was mijn stem bevestigd :joy:)

4 likes

Ik doe er maar 10 want niet alles kan het beste zijn

8 likes

5 likes

3 likes

De top 10 is hetzelfde als vorig jaar

top 10

Dit is de top 10 van de NPO Radio 2 Top 2000 van 2023

3 likes

He doesn’t know why :heart:

1 like

Heeft iemand nog kaartjes kunnen scoren voor het café?

Ik ben helemaal geïrriteerd, de wachtrij was al begonnen vóór 10 uur, in plaats van dat iedereen gewoon een random plek in de wachtrij krijgt zoals bij andere ticketverkopen. Als ik dat had geweten was ik wel eerder naar de site gegaan. :confused:
Vervolgens was ik na een uur wachten net erdoor, en dan zou je moeten selecteren hoeveel tickets je wil voor je verder kunt klikken. Maar ik kon nergens een aantal ingeven?! En als ik verder klikte kreeg ik een melding dat ik 0 had geselecteerd, ja HE HE ik kan nergens iets invullen :cry: Uiteindelijk toch maar gerefresht maar ja zoals verwacht sta je dan weer achteraan. Grrrrrrrrrrrrr.

3 likes

Ja stom he, ik had dus ook verwacht dat eerder in de rij staan geen zin zou hebben, net als bij Ticketmaster… het is dat de vriendin met wie ik ga toevallig naar de site ging en zag dat er al wel een rij was, dus we waren om half 10 ofzo in de rij. Wel kaartjes kunnen krijgen maar er zijn wel alleen nog nachtplekken, dus als je dat niet erg vindt… Wel echt balen zeg, dat je dan een uur in de rij hebt gestaan voor niks!
Vorig jaar waren we ook 's nachts, dat was best leuk.

2 likes

Wat fijn dat je vriendin toevallig al keek! Wanneer gaan jullie?

Ik wilde een specifieke dag omdat ik later op die dag al plannen heb met diegene dus dan konden we het combineren. Maar goed, ik hou ticketswap nog in de gaten en anders jammer dan!

2 likes

Na drie kwartier in de wachtrij konden we alleen nog voor de 26e om 8 uur of vroeger, dus helaas niet gelukt

1 like

We hebben nu allebei kaartjes voor de 30e, zowel om 3u 's nachts als om 6u 's nachts, even kijken welke we uiteindelijk willen en dan verkopen we die andere weer.
Ja, Ticketswap in de gaten houden!

@Mrs.Fraser ahh jammer, hoewel me dat toch ook best een leuke tijd lijkt! Maar misschien niet ideaal qua kerst vieren en zo.

1 like

Ja we wonen niet echt in de buurt, dus dan vind ik 8 uur daar zijn net ff te vroeg, haha. Zeker de dag na een kerstdiner bij ons thuis.

Ticketswap is nog wel goeie!

2 likes

ja hier exact hetzelfde! echt suf dat je om 10u al een wachtrij hebt van een uur

Het is bijna zover! Gaan jullie straks de openingsshow live kijken?

2 likes

Zin in! Weet niet of ik tot de start wakker ben haha, maar anders gaat hij morgenochtend gelijk aan.

3 likes

Jaaaa is wel mijn bedoeling, hopelijk lukt het om wakker te blijven!
Ik blijf liever vandaag wakker dan 31 dec, haha :joy:

2 likes

Jaaa zin in weer :grin:

4 likes