Top 2000

Hahah jaa wilde net reageren met dat verhaal over die openingsdans :joy:

1 like

Ik heb het nummer altijd geïnterpreteerd als een soort ode aan de volle vrouw maar nu twijfel ik of het nummer niet juist vrouwonvriendelijk is :joy: “Oh my god, I wish I hadn’t”

2 likes

Otis! Ik moet nu altijd denken aan het mommybloggers-topic haha

5 likes

ik vind deze versie van de top 2000 waarbij je iedereen ziet los gaan in zijn woonkamer misschien wel leuker dan het origineel.

5 likes

Ik ook :joy:

1 like

Ja vind ik ook! Veel diverser publiek en mooi dat iedereen lekker danst met allemaal gadget, super blij! Word er zelf ook helemaal blij van

3 likes

Ik ook! Ik vind het veel meer feel good dan de jaren ervoor. Dan voelde het voor mij meer exclusief of elitair of zo om daar te kunnen zijn?

1 like

Same. Eigenlijk is dat café echt verschrikkelijk, want 80 procent van de bezoekers zijn de allergrootste radiogekkies en dat zijn over het algemeen echt geen leuke mensen.

De interactie lijkt dit jaar ook veel groter. Favoriet is Gijs Staverman die de hele tijd in de weer is met iedereen die te zien is vanuit huis!

2 likes

Die laatste dag van de top 2000 is toch altijd wel het allerfijnst hé. Lig lekker in bad te luisteren :heart:

@Twijfelaar eens!

3 likes

Zo chill dat alle originele lange versies gedraaid worden altijd

3 likes

Welke van white lies was dit?

Ik snap wel dat Kensington in deze lijst staat maar niet dat ze zĂł hoog staan. Na Master of Puppets ook echt. :skull:

3 likes

Pff ja overrated. Maar ja NL dus veel fans?

Zoveel gitaren op de webcams :joy:

3 likes

Ik vond dat van Suzan en Freek! Weet even niet meer op welke plek die stonden, volgens mij kwamen ze gisteravond voorbij. Mooi liedje hoor, maar zo hoog? :face_with_raised_eyebrow:

Ja, gisteravond inderdaad, zo rond de 200 was dat. Verbaasde mij ook! Voiceclip die ze hadden opgenomen was wel heel cute ‘we kunnen niet wachten om onszelf te horen bij de Top2000’ (zoiets)

Edit
Plek 262 en 493

Ik heb een stiekeme crush op Gijs Staverman :speak_no_evil:

5 likes

Ja dat lijkt me ook wel heel bijzonder als je nog maar zo relatief kort bezig bent. Dat doen ze wel goed :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ik snap het wel. Hij lijkt qua uiterlijk net een mannelijke Froukje de Both and I cannot unsee

9 likes

Hahahaaha dit is echt een hele goede vergelijking. Wow!!

1 like