Top 2000

Zo chill dat alle originele lange versies gedraaid worden altijd

3 likes

Welke van white lies was dit?

Ik snap wel dat Kensington in deze lijst staat maar niet dat ze zĂł hoog staan. Na Master of Puppets ook echt. :skull:

3 likes

Pff ja overrated. Maar ja NL dus veel fans?

Zoveel gitaren op de webcams :joy:

3 likes

Ik vond dat van Suzan en Freek! Weet even niet meer op welke plek die stonden, volgens mij kwamen ze gisteravond voorbij. Mooi liedje hoor, maar zo hoog? :face_with_raised_eyebrow:

Ja, gisteravond inderdaad, zo rond de 200 was dat. Verbaasde mij ook! Voiceclip die ze hadden opgenomen was wel heel cute ‘we kunnen niet wachten om onszelf te horen bij de Top2000’ (zoiets)

Edit
Plek 262 en 493

Ik heb een stiekeme crush op Gijs Staverman :speak_no_evil:

5 likes

Ja dat lijkt me ook wel heel bijzonder als je nog maar zo relatief kort bezig bent. Dat doen ze wel goed :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ik snap het wel. Hij lijkt qua uiterlijk net een mannelijke Froukje de Both and I cannot unsee

9 likes

Hahahaaha dit is echt een hele goede vergelijking. Wow!!

1 like

Hahahahahahhaa wow zo accurate hahahahaha

1 like

Omg

1 like

Hahaha dit was me nog niet opgevallen, maar idd can’t unsee

1 like

Time to give!

Blij te lezen dat jullie Kensington ook te hoog vinden staan, bleh

3 likes

Queen :heart: Heb hun muziek de laatste jaren echt leren waarderen.

Ik heb al veel gelezen over Danny Vera als nummer 1 dit jaar dus daar gaan we het maar niet meer over hebben :joy: maar ik ben wel benieuwd naar het volgende:

Vind jij Bohemian Rhapsody de terechte ‘eeuwige nummer 1’?
  • Yesssss
  • Absoluut niet

0 stemmers

Als band zou ik me ook een beetje ongemakkelijk schamen als ik tussen deze namen sta, denk ik? Zo van dat is te veel eer. Maar ja, aan de andere kant het publiek heeft nu eenmaal zo gestemd en dat is niet zomaar. Denk dat dit nummer oa zo goed scoort omdat hun concerten echt heel goed schijnen te zijn en aangezien half Nederland daar is geweest, snap ik best dat dit nummer daar een mooie herinnering aan is. Ik heb de show een paar keer gekeken via Youtube, echt goed wel hoor vind ik!

Er mag ook een ander nummer op 1. Maar niet Danny Vera.

3 likes

Ah deze vind ik altijd zo nostalgisch :heart:

Edit old and wise dus

1 like

Dit

1 like

Ik hou van Queen en vind Bo Rhap echt een heel chill nummer om het nieuwe jaar mee in te gaan, lekker met zn allen mee schreeuwen (in normale oud & nieuw setting dan)

6 likes