Jezus who wants to live forever komt altijd wel binnen

Welk ander lied zou je een terechte nummer 1 vinden? Ik had het daar gister over met mijn vriend en ik zou het zelf eigenlijk niet weten. Bohemian Rhapsody is voor mij toch een soort van nostalgie.
@Luzarl hier hetzelfde
Was je trouwens nog in beeld geweest? Ik heb even gekeken maar zag je volgens mij niet!
Omg, die kerstboomactie 
Als ik dan een keuze moet maken uit de top 10 van dit jaar dan David Bowie met Heroes.
Voor mij ook denk ik! Misschien moet ik die andere eerst even luisteren maar Heroes staat hier al regelmatig op
Edit
En nu live een huwelijksaanzoek 
Shit had journaal aan. En daarom nu Angels?
Nee, Here comes the sun was ‘hun’ nummer dus het aanzoek was voordat dat nummer werd uitgezonden 
Oh lekker the doors
Die regengeluiden zijn altijd zooo fijn
Als het aan mij lag stond God Only Knows van the Beach Boys op 1, maar wie ben ik
Haha zagen jullie ook the masked singer in beeld 
Love dit liedje trouwens (Angie)
Jaaa die is geweldig, doet mij altijd denken aan Love Actually haha, echt zo’n feel good nummer.
Altijd super blij wanneer we het einde naderen en er veel Pink Floyd wordt gespeeld. Shine on you crazy diamond is zo belachelijk mooi nummer. Wat mij betreft het beste nummer ooit haha.
Jezus alweer Kensington. Wie stemt daarop, al die nummers lijken toch op elkaar?
Denk dat mensen graag Nederlandse artiesten er in willen en dan snel aan Kensington denken
Ja maar echt
Sowieso al die semi Nederlandse artiesten. De 200-400 bestond voor mijn gevoel alleen maar uit nummers van de Acda en de Munnik. Het zullen vast andere artiesten zijn, maar het is zo saai haha.
Haha dat zou echt een super rare redenatie zijn! Kan echt zoveel betere artiesten bedenken waarop je dan zou kunnen stemmen. Vind het echt van die verschrikkelijke neprock voor mensen die lekker ruig willen zijn maar eigenkijk het liefst sky radio luisteren. Zo’n mismatch tussen pink Floyd en alles wat nu gedraaid wordt.
Sorry als je van Kensington houdt
Haha maar veel stemmers zijn ook wel skyradio-luisteraars denk ik??
(Ik vind Kensington saai)
Ha dat is waar! Ahh ik krijg altijd zo’n weemoedig gevoel op de laatste dag van de top 2000
Moet nog douchen dus ga zodra deze klaar is maar snel, stukje Eminem missen is ok.
Vanochtend bij Volbeat - Lola Montez alles zo hard gezet en gesprongen en nu mis ik helemaal vanavond niet uitgaan