Hahahahahahhaa wow zo accurate hahahahaha
Omg
Hahaha dit was me nog niet opgevallen, maar idd canât unsee
Time to give!
Blij te lezen dat jullie Kensington ook te hoog vinden staan, bleh
Queen Heb hun muziek de laatste jaren echt leren waarderen.
Ik heb al veel gelezen over Danny Vera als nummer 1 dit jaar dus daar gaan we het maar niet meer over hebben maar ik ben wel benieuwd naar het volgende:
- Yesssss
- Absoluut niet
0 stemmers
Als band zou ik me ook een beetje ongemakkelijk schamen als ik tussen deze namen sta, denk ik? Zo van dat is te veel eer. Maar ja, aan de andere kant het publiek heeft nu eenmaal zo gestemd en dat is niet zomaar. Denk dat dit nummer oa zo goed scoort omdat hun concerten echt heel goed schijnen te zijn en aangezien half Nederland daar is geweest, snap ik best dat dit nummer daar een mooie herinnering aan is. Ik heb de show een paar keer gekeken via Youtube, echt goed wel hoor vind ik!
Er mag ook een ander nummer op 1. Maar niet Danny Vera.
Ah deze vind ik altijd zo nostalgisch
Edit old and wise dus
Dit
Ik hou van Queen en vind Bo Rhap echt een heel chill nummer om het nieuwe jaar mee in te gaan, lekker met zn allen mee schreeuwen (in normale oud & nieuw setting dan)
Jezus who wants to live forever komt altijd wel binnen
Welk ander lied zou je een terechte nummer 1 vinden? Ik had het daar gister over met mijn vriend en ik zou het zelf eigenlijk niet weten. Bohemian Rhapsody is voor mij toch een soort van nostalgie.
@Luzarl hier hetzelfde Was je trouwens nog in beeld geweest? Ik heb even gekeken maar zag je volgens mij niet!
Omg, die kerstboomactie
Als ik dan een keuze moet maken uit de top 10 van dit jaar dan David Bowie met Heroes.
Voor mij ook denk ik! Misschien moet ik die andere eerst even luisteren maar Heroes staat hier al regelmatig op
Edit
En nu live een huwelijksaanzoek
Shit had journaal aan. En daarom nu Angels?
Nee, Here comes the sun was âhunâ nummer dus het aanzoek was voordat dat nummer werd uitgezonden
Oh lekker the doors Die regengeluiden zijn altijd zooo fijn
Als het aan mij lag stond God Only Knows van the Beach Boys op 1, maar wie ben ik
Haha zagen jullie ook the masked singer in beeld
Love dit liedje trouwens (Angie)