Jaaa die is geweldig, doet mij altijd denken aan Love Actually haha, echt zo’n feel good nummer.
Altijd super blij wanneer we het einde naderen en er veel Pink Floyd wordt gespeeld. Shine on you crazy diamond is zo belachelijk mooi nummer. Wat mij betreft het beste nummer ooit haha.
Jezus alweer Kensington. Wie stemt daarop, al die nummers lijken toch op elkaar?
Denk dat mensen graag Nederlandse artiesten er in willen en dan snel aan Kensington denken
Ja maar echt
Sowieso al die semi Nederlandse artiesten. De 200-400 bestond voor mijn gevoel alleen maar uit nummers van de Acda en de Munnik. Het zullen vast andere artiesten zijn, maar het is zo saai haha.
Haha dat zou echt een super rare redenatie zijn! Kan echt zoveel betere artiesten bedenken waarop je dan zou kunnen stemmen. Vind het echt van die verschrikkelijke neprock voor mensen die lekker ruig willen zijn maar eigenkijk het liefst sky radio luisteren. Zo’n mismatch tussen pink Floyd en alles wat nu gedraaid wordt.
Sorry als je van Kensington houdt
Haha maar veel stemmers zijn ook wel skyradio-luisteraars denk ik??
(Ik vind Kensington saai)
Ha dat is waar! Ahh ik krijg altijd zo’n weemoedig gevoel op de laatste dag van de top 2000
Moet nog douchen dus ga zodra deze klaar is maar snel, stukje Eminem missen is ok.
Vanochtend bij Volbeat - Lola Montez alles zo hard gezet en gesprongen en nu mis ik helemaal vanavond niet uitgaan
Haha dat deed ik ook op dat moment!
En meezingen/skreeuwen
Same.
Maar heb een buurman die al een half jaar Rollercoaster zingt, dus 't mag.
Dalijk bij ELO weer lekker hard
Neem m’n muziek trouwens gewoon mee onder de douche. Geen zin om snel te doen
Grappig dat zoveel mensen op Eminem stemmen. Zouden die daar dan ook gedurende het jaar nog naar luisteren?
Ohjazeker! Haha hierop gestemd en luister dit vaak tijdens het wandelen en sporten
Oo dat snap ik wel, miss moet ik hem ook toevoegen. Want hij is wel lekker
En @Luipaard Stan!! Haha nice
Mr Blue Sky dansen in de badkamer terwijl ik de muren droog
Haha ja dat was wel ff een soort anti climax ofzo
Ben ook al heel de week aan het luisteren en vind het echt heerlijke radio. Zit echt te genieten, ook zo leuk dat het alle kanten op gaat. Ook top dat de dj’s allemaal maar 2 uur zitten. Ben je ook zo weer van de minder leuke dj’s af. (Ik wil ook een petitie starten om volgend jaar Frank van 't Hof van tijd te laten ruilen met Emmely)
Wat ik wel jammer vind dit jaar, het gezeik over de lijst. Nu is dat er elk jaar wel, maar het lijkt dit jaar wel meer dan ooit. Of ik voel me meer aangesproken, dat kan ook. Lees veel mensen klagen over dat er teveel nieuwe muziek in staat en dat vind ik zo jammer. Alsof nieuwe muziek niet goed kan zijn?!
Zo’n leuk nummer!
Heeeee nu jij
Ikke? Omdat ik Brabants ben?