Top 2000

Haha dat deed ik ook op dat moment!

En meezingen/skreeuwen

Same.
Maar heb een buurman die al een half jaar Rollercoaster zingt, dus 't mag.

Dalijk bij ELO weer lekker hard

Neem m’n muziek trouwens gewoon mee onder de douche. Geen zin om snel te doen

1 like

Grappig dat zoveel mensen op Eminem stemmen. Zouden die daar dan ook gedurende het jaar nog naar luisteren?

1 like

Ohjazeker! Haha hierop gestemd en luister dit vaak tijdens het wandelen en sporten

2 likes

Oo dat snap ik wel, miss moet ik hem ook toevoegen. Want hij is wel lekker
En @Luipaard Stan!! Haha nice

2 likes

Mr Blue Sky dansen in de badkamer terwijl ik de muren droog

3 likes

Haha ja dat was wel ff een soort anti climax ofzo

Ben ook al heel de week aan het luisteren en vind het echt heerlijke radio. Zit echt te genieten, ook zo leuk dat het alle kanten op gaat. Ook top dat de dj’s allemaal maar 2 uur zitten. Ben je ook zo weer van de minder leuke dj’s af. (Ik wil ook een petitie starten om volgend jaar Frank van 't Hof van tijd te laten ruilen met Emmely)

Wat ik wel jammer vind dit jaar, het gezeik over de lijst. Nu is dat er elk jaar wel, maar het lijkt dit jaar wel meer dan ooit. Of ik voel me meer aangesproken, dat kan ook. Lees veel mensen klagen over dat er teveel nieuwe muziek in staat en dat vind ik zo jammer. Alsof nieuwe muziek niet goed kan zijn?!

2 likes

Zo’n leuk nummer!

Heeeee nu jij

Ikke? Omdat ik Brabants ben? :grimacing::beers:

Haha oh kak verkeerde zender. Mijn vriend had net gezapt :sweat_smile:

2 likes

Hahaha dacht al, werd al mega enthousiast

Haha nouja je was op 3FM :+1:

Nee Emmely is leuk! Liever de plek van Gijs of Ruud. Maar ik vind Frank normaliter vrij vermoeiend.

Dit nr is echt heerlijk om jezelf op te tutten

(En jutten)

Dat geklaag heb je inderdaad elk jaar, ik vind dat ook jammer. Ik vind het leuke van de lijst juist dat er ook muziek tussen staat waar ik zelf nooit op zou stemmen. Er staan ook niet meer nieuwe nummers tussen dan anders dacht ik toch? Dat heb je elk jaar wel en het jaar daarna zakken ze vaak weer (of verdwijnen meteen weer uit de lijst).

Verder eens met @Max dat alles van Kensington op elkaar lijkt, dat roep ik al de hele week tegen m’n vriend als er weer een nummer van ze voorbij komt haha.

1 like

Er zullen veel U2 haters hier zijn maar ik blijf het merendeel van hun nummers prachtig vinden haha :heart:

4 likes

Op de plek van Ruud mag ook van mij, die leek er dit jaar echt geen zin in te hebben.

Ik trek Emmely erg slecht, maar dat heb ik op zaterdag -en zondagochtend in normale tijden ook, dan zet ik vaak de radio uit, haha.

@Masterchef ik heb geen idee hoeveel nieuwe nummers er dit jaar in staan, maar wat je zegt, juist leuk, nieuwe muziek ontdekken. En de oudere generaties moeten maar gewoon accepteren dat er meer is dan The Beatles, Stones en Queen. Waar ook niks mis mee is, stem zelf ook op zat oude meuk, maar ook op nieuwe muziek.

Love U2! Bij elk nummer gaat de radio harder :heart:

3 likes

Kippenvel, zo’n mooi en origineel nummer🥰

2 likes