Top 2000

Dit kan denk ik niet op veel bijval rekenen hier, maar Coldplay is de Britse Kensington. Muzikaal misschien beter, maar hun nummers lijken ook teveel op elkaar.

5 likes

Mijn nummer komt zo :grin:

1 like

Ahh zie dat ze ook de album versie gedraaid hebben. Prachtige opbouw, goede herinneringen aan dat nummer

Ik hou ook van U2. Ook op gestemd.
En ik vind coldplay ook leuk. Ga ff naar impopulaire meningen denk ik haha

3 likes

M’n vriend had geen zin meer dus moet nu tv. Hoop dat ie zo gaat poepen dan kan ik weer switchen

2 likes

Uhl ik vind mag ik dan bij jou echt zo’n schijtnummer. Scheelt wel dat ie nu niet meer op 16 staat maar vind deze positie nog veels te hoog hahah

7 likes

Nu twee keer U2 achter elkaar❤️

Yes hij is poepen, lekker RATM knallen

4 likes

Haha ja impopulaire mening, maar ik vind t ook helemaal niks. Gelukkig zit er voor ieder wat wils bij :wink:

2 likes

Telegraph Road. Ik heb hem al 9 maanden niet gezien, maar ik weet gewoon dat mijn vader nu de radio harder zet. :black_heart:

7 likes

Dire straits :heart_eyes: Brings back good memories :sob:

Jaaaaa Pink Floyd. Gruwelijke muziek.

Net speciaal weer even top 2000 opgezet om nu naar mijn held te kunnen luisteren #theboss

Ik word inmiddels een beetje flauw van alle huwelijksaanzoeken via de chat :sleeping: Lekker zuur forever alone op de bank met een warme kruik onder een deken :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik word echt oud! Sound of silence is gewoon van Simon and Garfunkel. Van niemand anders

8 likes

Ik vind Soldier on zeker een hele mooie plaat, bizar dat deze zo hoog de Top2000 is binnengekomen :fireworks:

1 like

Ik heb echt een zwak voor Paul Rabbering hoor. Heb vanavond tussen het werken door in de auto geluisterd maar blij dat ik nu beeld heb.

5 likes

De versie van Disturbed mag wel op mn begrafenis hoor, zo mooi

2 likes

Aan de ene kant zie ik het ook en aan de andere kant zie ik het totaal niet, af en toe heeft-ie van die sexy bewegingen wel :shushing_face:

Omg ik heb zo’n crush op die Paul rabbering maar gelukkig lijkt hij ontzettend op m’n vriend, dus dan mag het toch?

9 likes