Haha oh kak verkeerde zender. Mijn vriend had net gezapt
Hahaha dacht al, werd al mega enthousiast
Haha nouja je was op 3FM
Nee Emmely is leuk! Liever de plek van Gijs of Ruud. Maar ik vind Frank normaliter vrij vermoeiend.
Dit nr is echt heerlijk om jezelf op te tutten
(En jutten)
Dat geklaag heb je inderdaad elk jaar, ik vind dat ook jammer. Ik vind het leuke van de lijst juist dat er ook muziek tussen staat waar ik zelf nooit op zou stemmen. Er staan ook niet meer nieuwe nummers tussen dan anders dacht ik toch? Dat heb je elk jaar wel en het jaar daarna zakken ze vaak weer (of verdwijnen meteen weer uit de lijst).
Verder eens met @Max dat alles van Kensington op elkaar lijkt, dat roep ik al de hele week tegen m’n vriend als er weer een nummer van ze voorbij komt haha.
Er zullen veel U2 haters hier zijn maar ik blijf het merendeel van hun nummers prachtig vinden haha
Op de plek van Ruud mag ook van mij, die leek er dit jaar echt geen zin in te hebben.
Ik trek Emmely erg slecht, maar dat heb ik op zaterdag -en zondagochtend in normale tijden ook, dan zet ik vaak de radio uit, haha.
@Masterchef ik heb geen idee hoeveel nieuwe nummers er dit jaar in staan, maar wat je zegt, juist leuk, nieuwe muziek ontdekken. En de oudere generaties moeten maar gewoon accepteren dat er meer is dan The Beatles, Stones en Queen. Waar ook niks mis mee is, stem zelf ook op zat oude meuk, maar ook op nieuwe muziek.
Love U2! Bij elk nummer gaat de radio harder
Kippenvel, zo’n mooi en origineel nummer🥰
Dit kan denk ik niet op veel bijval rekenen hier, maar Coldplay is de Britse Kensington. Muzikaal misschien beter, maar hun nummers lijken ook teveel op elkaar.
Mijn nummer komt zo
Ahh zie dat ze ook de album versie gedraaid hebben. Prachtige opbouw, goede herinneringen aan dat nummer
Ik hou ook van U2. Ook op gestemd.
En ik vind coldplay ook leuk. Ga ff naar impopulaire meningen denk ik haha
M’n vriend had geen zin meer dus moet nu tv. Hoop dat ie zo gaat poepen dan kan ik weer switchen
Uhl ik vind mag ik dan bij jou echt zo’n schijtnummer. Scheelt wel dat ie nu niet meer op 16 staat maar vind deze positie nog veels te hoog hahah
Nu twee keer U2 achter elkaar❤️
Yes hij is poepen, lekker RATM knallen
Haha ja impopulaire mening, maar ik vind t ook helemaal niks. Gelukkig zit er voor ieder wat wils bij
Telegraph Road. Ik heb hem al 9 maanden niet gezien, maar ik weet gewoon dat mijn vader nu de radio harder zet.