Top 2000

Dire straits :heart_eyes: Brings back good memories :sob:

Jaaaaa Pink Floyd. Gruwelijke muziek.

Net speciaal weer even top 2000 opgezet om nu naar mijn held te kunnen luisteren #theboss

Ik word inmiddels een beetje flauw van alle huwelijksaanzoeken via de chat :sleeping: Lekker zuur forever alone op de bank met een warme kruik onder een deken :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik word echt oud! Sound of silence is gewoon van Simon and Garfunkel. Van niemand anders

8 likes

Ik vind Soldier on zeker een hele mooie plaat, bizar dat deze zo hoog de Top2000 is binnengekomen :fireworks:

1 like

Ik heb echt een zwak voor Paul Rabbering hoor. Heb vanavond tussen het werken door in de auto geluisterd maar blij dat ik nu beeld heb.

5 likes

De versie van Disturbed mag wel op mn begrafenis hoor, zo mooi

2 likes

Aan de ene kant zie ik het ook en aan de andere kant zie ik het totaal niet, af en toe heeft-ie van die sexy bewegingen wel :shushing_face:

Omg ik heb zo’n crush op die Paul rabbering maar gelukkig lijkt hij ontzettend op m’n vriend, dus dan mag het toch?

9 likes

Haha zijn bewegingen waren me nog niet eens zo opgevallen. Ik heb gewoon een zwak voor krullen en dan nu een mooi pak erbij :ok_hand:

2 likes

Hij is daddy blijkbaar :new_moon_with_face: Ik dacht ik zeg het even

Edit
Deze doventolk doet het heel goed

Gelukkig nieuwjaar alvast! Vond dit een heel leuk topic :blush:

4 likes

Ik ook!

En omg Danny in beeld met vrouw en dochter. Dit nummer is toch eigenlijk wel een goede nummer 1 dit jaar. :pleading_face:

3 likes

Wowww toen ik de baby zag en de muziek hoorde vloeiden er hier wel wat traantjes hoor :sob::heart: Hormonen haha. Was mooi!

Happy new year! :heart::clinking_glasses:

@Twonights ik ook! Volgend jaar weer!

3 likes

Ik mis het nu al :cry:

2 likes

Hier ook hoor!! Zo’n lief moment :heart:

2 likes

Jullie krijgen de nieuwjaarsgroetjes van Paul

https://www.instagram.com/p/CJetVX0DfLG/?igshid=1khndge0733l9

3 likes

Ik nu ook :frowning_face:

2 likes

Ohh, de mensen waar ik oud en nieuw vierde waren allemaal aan het haten op Echoes, maar wat een GEWELDIG nummer! Kende het helemaal niet…