Dire straits Brings back good memories
Jaaaaa Pink Floyd. Gruwelijke muziek.
Net speciaal weer even top 2000 opgezet om nu naar mijn held te kunnen luisteren #theboss
Ik word inmiddels een beetje flauw van alle huwelijksaanzoeken via de chat Lekker zuur forever alone op de bank met een warme kruik onder een deken
Ik word echt oud! Sound of silence is gewoon van Simon and Garfunkel. Van niemand anders
Ik vind Soldier on zeker een hele mooie plaat, bizar dat deze zo hoog de Top2000 is binnengekomen
Ik heb echt een zwak voor Paul Rabbering hoor. Heb vanavond tussen het werken door in de auto geluisterd maar blij dat ik nu beeld heb.
De versie van Disturbed mag wel op mn begrafenis hoor, zo mooi
Aan de ene kant zie ik het ook en aan de andere kant zie ik het totaal niet, af en toe heeft-ie van die sexy bewegingen wel
Omg ik heb zo’n crush op die Paul rabbering maar gelukkig lijkt hij ontzettend op m’n vriend, dus dan mag het toch?
Haha zijn bewegingen waren me nog niet eens zo opgevallen. Ik heb gewoon een zwak voor krullen en dan nu een mooi pak erbij
Hij is daddy blijkbaar Ik dacht ik zeg het even
Edit
Deze doventolk doet het heel goed
Gelukkig nieuwjaar alvast! Vond dit een heel leuk topic
Ik ook!
En omg Danny in beeld met vrouw en dochter. Dit nummer is toch eigenlijk wel een goede nummer 1 dit jaar.
Wowww toen ik de baby zag en de muziek hoorde vloeiden er hier wel wat traantjes hoor Hormonen haha. Was mooi!
Happy new year!
@Twonights ik ook! Volgend jaar weer!
Ik mis het nu al
Hier ook hoor!! Zo’n lief moment
Jullie krijgen de nieuwjaarsgroetjes van Paul
https://www.instagram.com/p/CJetVX0DfLG/?igshid=1khndge0733l9
Ik nu ook
Ohh, de mensen waar ik oud en nieuw vierde waren allemaal aan het haten op Echoes, maar wat een GEWELDIG nummer! Kende het helemaal niet…