Top 2000

Ik ga ook weer meedoen :orange_heart:
De top 2000 is voor mij toch echt wel een tijd van nostalgie en gezellig en kerstig enzo!

@Junebug85 hoe krijg je je lijstje zo mooi hier geplakt?

1 like

Ik heb m’n lijst geopend in Chrome en dan desktop weergave (dan staat hij meer uitgezoomd) en daar een screenshot van gemaakt en de lijst uitgesneden.

1 like

Ja ik heb ook weer gestemd! Nummers die ik al jaren af en aan luister en nog niet zat ben zet ik erin. Heerlijke radio/tv is dat altijd in de kerstvakantie :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Podverdrie, tis me gelukt heur.

6 likes

3 likes

Ohhhhnooooo ik ben Bill Withers vergeten :sob::sob::sob:

1 like

Hahaha, ja ik zei vanmiddag ook al, we bedenken de komende weken vast nog genoeg nummers die we vergeten zijn :sweat_smile:

1 like

Ik heb gestemd via de app maar heb nog geen bevestigingsmail gehad. Kan m’n lijst nu ook niet meer terug vinden :weary:

Ik ben bezig met mijn lijst. Ik denk zomaar dat ie weer (vrijwel) hetzelfde wordt als vorig jaar :rofl: ondanks dat ik die van vorig jaar nu dus expres niet bekijk

Toch de bevestigingsmail binnen, maar screenshot van m’n lijst in 1 stuk lukte niet. Dus dan maar in 2.

Echt zin in!

5 likes

Ook mijn burgerplicht weer gedaan

7 likes

Ahh als ik jouw lijstje doorkijk denk ik echt kut ik ben nog wat nummers vergeten (Soundgarden, Radiohead en Peter Gabriel & Kate Bush)

2 likes

mijn lijstje voor 2021

2 likes

10 likes

4 likes

3 likes

Ik ben bezig maar jeeeetje wat is de website traag! Vriend van me heeft er 40 minuten over gedaan en denk dat ik daar ook wel aan kom zo.

Net gestemd! En op de een of andere manier kom ik toch altijd op grotendeels dezelfde platen uit, haha, toch altijd mijn all time favorites.

Ohh en heb er zo veel zin in! Ook al kan je alle liedjes ook op Spotify aanzetten, de Top 2000 geeft toch altijd een nostalgisch gevoel zo aan het eind van het jaar, of zo.

Schermafbeelding 2021-12-03 om 14.19.59

4 likes

Ik dacht dat je nog tot dit weekend kon stemmen dus dit is mijn panieklijstje

10 likes

Wij zitten klaar voor de top 10! :confetti_ball:

1 like