Wie loopt er nou te haten op Pink Floyd Echoes is prachtig. Het album animals kan ik je ook aanraden mocht je die nog niet kennen. Ze hebben de cover gemaakt door een gigantisch opblaasbaar varken boven een fabriek te hangen. Hij werd uiteindelijk door het leger worden neergeschoten omdat hij was losgebroken haha.
Ja, ze vonden het te lang en te psychedelisch…
Die kende ik niet, ga ik eens checken, thanks!
We mogen weer stemmen!!
Ben meteen bezig met een lijstje, toch lastig om dat zo uit je hoofd te doen vind ik. Heb jij al gestemd?
Vanmiddag mijn lijstje ingeleverd
Dit was mijn lijst van vorig jaar
ga er deze week eens lekker over nadenken
Jaa ik vind het ook weer lastig, 35 nummers is ook echt veel! Ik ben toevallig een paar weken terug al begonnen met af en toe een nummer in mijn notities zetten, dus ik heb er nu 15. Voor de rest ga ik nog even zitten.
Jaa dat is wel een goeie, even kijken of ik mijn oude lijstjes nog terug kan vinden. Ik ben als 15 jarige ook een keer op de radio geweest met mijn lijstje, zou wel leuk zijn om te kijkeb wat er sinds dien is veranderd. Ik stem sowieso ook op mezelf haha, bij mij wordt het Faith, maar Freedom blijft ook mooi inderdaad!
Het is gelukt, ongeveer de helft gelijk aan die van vorig jaar maar nu wel wat langer over nagedacht dus tevreden zo
Yes heb net ook meteen gestemd, ik vergat het vorige jaren vaak en was dan uiteindelijk te laat, dus ik dacht nu maar meteen doen. Dit is m’n lijstje:
Ik ga ook weer meedoen
De top 2000 is voor mij toch echt wel een tijd van nostalgie en gezellig en kerstig enzo!
@Junebug85 hoe krijg je je lijstje zo mooi hier geplakt?
Ik heb m’n lijst geopend in Chrome en dan desktop weergave (dan staat hij meer uitgezoomd) en daar een screenshot van gemaakt en de lijst uitgesneden.
Ja ik heb ook weer gestemd! Nummers die ik al jaren af en aan luister en nog niet zat ben zet ik erin. Heerlijke radio/tv is dat altijd in de kerstvakantie
Ohhhhnooooo ik ben Bill Withers vergeten
Hahaha, ja ik zei vanmiddag ook al, we bedenken de komende weken vast nog genoeg nummers die we vergeten zijn
Ik heb gestemd via de app maar heb nog geen bevestigingsmail gehad. Kan m’n lijst nu ook niet meer terug vinden
Ik ben bezig met mijn lijst. Ik denk zomaar dat ie weer (vrijwel) hetzelfde wordt als vorig jaar ondanks dat ik die van vorig jaar nu dus expres niet bekijk