Nou het stomme is, ik ben gewend (maar misschien is de laatste keer te lang geleden) met het kopen van festivalkaartjes e.d. dat de wachtrij pas begint op het moment dat de kaartverkoop begint. Dus ik ging 5 min. van tevoren naar de site, zodat ik hem tijdig open had staat voor de verkoop startte, maar dan kreeg je al meteen een nummer in de wachtrij. Als ik dat had geweten had ik natuurlijk eerder de site opengezet…
Oh maar ik ben Tweede Kerstdag aan het werk daar achter de schermen, dus het is sowieso gezellig! Tot 14.30 wel maar ![]()
Ah ja wij wisten ook niet dat het met wachtrij was eigenlijk, dit was voor het eerst op een externe website geloof ik.
Wat een leuke job zeg! Mijn ticket is na die tijd, maar ik denk dat ik hem verkoop, er komt geen enkel nummer dat we ook maar een beetje leuk vinden dus vind het de moeite niet echt waard.
Ik hou wel ticketswap in de gaten, misschien komt er nog een andere tijd vrij!
Nee snap ik wel. Het is best leuk hoor, beetje aapjes kijken. Maar ik vind zoiets ook alleen leuk als ik de muziek leuk vind.
Er zijn dus hardcore liefhebbers die echt de hele dag daar rondhangen. Ik ben er met een uurtje wel klaar mee tbh
Haha, wij waren vergeten dat de kaartverkoop begon dus toen we de volgende dag gingen kijken waren er idd alleen maar nachtslots. Maar we gaan dus wel. ![]()
Heeft het ook zin om zonder kaartje die kant op te komen? Ik dacht dat in het verleden er ook een tent was met muziek?
Geen idee hoe het dit jaar zit, maar in het verleden had dat weinig zin als je het café in wilde. De tent was iig buiten, maar alleen binnendoor toegankelijk via Beeld en Geluid.
En The Cats in Edam/Volendam ![]()
Hoeveel van jullie inzendingen staan in de top 2000?
- 0
- 1 - 5
- 6 - 10
- 11 - 15
- 15 - 20
- 21 - 25
- 25 - 30
- Meer dan 30
- Allemaal
0 stemmers
Heb je dat zelf allemaal gecheckt? Vorig jaar kreeg ik een mail met welke liedjes er in stonden en op welk nummer + welke liedjes het niet gehaald hebben, maar die heb ik nu volgens mij niet gekregen.
Ja ik heb dat mailtje wel gehad van de week. Donderdag geloof ik.
Ik heb die mail idd gisteren gehad! Je moest die optie wel aanvinken bij het invullen van je stemlijst dacht ik
Heb wel 3 andere mails gehad, maar die niet
ben dus denk ik vergeten het vinkje aan te zetten
Ohh jammer! Ja ik had inderdaad een mailtje gekregen
Kan je trouwens ergens zien hoevaak er is gestemd op een liedje? Nee toch?
Nee dat is altijd geheim
Het is bijna zover!! ![]()
Ik kijk de vooruitblik op tv, leuk!