Ik heb ook weer gestemd!
Ga er straks voor zitten! Nu al keuzestress
M’n lijstje!
Voor de twijfelaars: stemmen kan nog tot morgenmiddag 15 uur!
Mijn lijstje…
Na lang toevoegen en schrappen ingestuurd voor ik te laat ben
Het schijnt dat mensen expres Urk invullen als woonplaats om een beetje te trollen.
Ah, Ede Staal
Ik baal echt, heb met bloed zweet en tranen één normaal tijdslot (dus niet midden in de nacht) kunnen bemachtigen voor het top 2000 café. We wilden eigenlijk met een hele groep, maar alles was meteen uitverkocht. Heb uiteindelijk 1 uurtje voor mij en m’n man kunnen kopen op Tweede Kerstdag. Nou komt net de hele lijst dus uit met echt precies in dat uur de allerkutste nederlandstalige meuk. Sorry als je ervan houdt, helemaal prima, maar ik word er echt meteen heel chagrijnig van als ik een hoempapa nummer moet horen. Het uur erna: Abba, The Beatles, Marvin Gaye, Johnny Cash, Bruce Springsteen, Bob Dylan, Guns 'n Roses
Wanneer ben je begonnen met proberen? Ik ben een kwartiertje van te voren naar de site gegaan en heb twee tijdsloten (ik ga zelf niet, voor mijn vader) kunnen kopen
@Totoro hij is echt een held in zeeland dus dat is niet onverwacht hahaha. Iedereen kent hem en zn vrouw en alles eromheen
Nou het stomme is, ik ben gewend (maar misschien is de laatste keer te lang geleden) met het kopen van festivalkaartjes e.d. dat de wachtrij pas begint op het moment dat de kaartverkoop begint. Dus ik ging 5 min. van tevoren naar de site, zodat ik hem tijdig open had staat voor de verkoop startte, maar dan kreeg je al meteen een nummer in de wachtrij. Als ik dat had geweten had ik natuurlijk eerder de site opengezet…
Oh maar ik ben Tweede Kerstdag aan het werk daar achter de schermen, dus het is sowieso gezellig! Tot 14.30 wel maar
Ah ja wij wisten ook niet dat het met wachtrij was eigenlijk, dit was voor het eerst op een externe website geloof ik.
Wat een leuke job zeg! Mijn ticket is na die tijd, maar ik denk dat ik hem verkoop, er komt geen enkel nummer dat we ook maar een beetje leuk vinden dus vind het de moeite niet echt waard. Ik hou wel ticketswap in de gaten, misschien komt er nog een andere tijd vrij!
Nee snap ik wel. Het is best leuk hoor, beetje aapjes kijken. Maar ik vind zoiets ook alleen leuk als ik de muziek leuk vind.
Er zijn dus hardcore liefhebbers die echt de hele dag daar rondhangen. Ik ben er met een uurtje wel klaar mee tbh
Haha, wij waren vergeten dat de kaartverkoop begon dus toen we de volgende dag gingen kijken waren er idd alleen maar nachtslots. Maar we gaan dus wel.
Heeft het ook zin om zonder kaartje die kant op te komen? Ik dacht dat in het verleden er ook een tent was met muziek?