Geen idee hoe het dit jaar zit, maar in het verleden had dat weinig zin als je het café in wilde. De tent was iig buiten, maar alleen binnendoor toegankelijk via Beeld en Geluid.
En The Cats in Edam/Volendam
Hoeveel van jullie inzendingen staan in de top 2000?
- 0
- 1 - 5
- 6 - 10
- 11 - 15
- 15 - 20
- 21 - 25
- 25 - 30
- Meer dan 30
- Allemaal
0 stemmers
Heb je dat zelf allemaal gecheckt? Vorig jaar kreeg ik een mail met welke liedjes er in stonden en op welk nummer + welke liedjes het niet gehaald hebben, maar die heb ik nu volgens mij niet gekregen.
Ja ik heb dat mailtje wel gehad van de week. Donderdag geloof ik.
Ik heb die mail idd gisteren gehad! Je moest die optie wel aanvinken bij het invullen van je stemlijst dacht ik
Heb wel 3 andere mails gehad, maar die niet ben dus denk ik vergeten het vinkje aan te zetten
Ohh jammer! Ja ik had inderdaad een mailtje gekregen
Kan je trouwens ergens zien hoevaak er is gestemd op een liedje? Nee toch?
Nee dat is altijd geheim
Het is bijna zover!!
Ik kijk de vooruitblik op tv, leuk!
Wauw een paar goede nummers staan wel erg laag zeg haha story of my life dit met top 2000
Ik jank echt zelden om dingen die ik zie op tv, in series of in films. Maar ik houd het nooit droog bij de opening van de Top 2000. Ieder jaar weer janken omdat het zo overweldigend mooi is.
Wat gaaaaaf weer!
Kippenvel! Jij ook zeker
Dit is voor mij echt het favoriete gedeelte van het jaar, de Top 2000. Iemand nog in het cafe te vinden dezer dagen? Wij zijn er 31 dec van 22 tot 23!
Het eerste lied waar ik op gestemd heb is nu Will you be there
Ik ben er morgen! Voordeel van bij de radio werken is ook een keer per jaar bij de Top 2000 werken. Vooral bezig achter de schermen, maar de sfeer is heel erg leuk