Wow dat is echt supercool!!!
wat leuk!
Ik ga dinsdag ochtend
Net de eerste a gogo aflevering gekeken, het kwam allemaal wel een beetje onwennig en stuntelig over, vond dat Herman er een beetje voor spek en bonen bij stond en alles aan Leo Blokhuis overliet. Jammer dat het quiz stukje nu zo minimaal was, ben benieuwd hoe het de volgende afleveringen is!
Wij 30 december van 5 tot 6!
31 december van 22 tot 23 is wel echt super zeg!
Wat een geweldige tijd! Wij de 30e om 6 uur 's ochtends hahaha, gelukkig slapen we <20 min van Hilversum af.
Net even terug gekeken.
Vond Herman heel gespannen
Jammer, hopelijk komt ie wat los naarmate de reeks vordertā¦
We gaan het zien.
Ik was net naar Live2000 in Hilversum en het was echt leuk! Vanavond was er een Fleetwood Mac Tribute band.
Asking for a friend:
Als iemand een overleg op werk inplant in het uur dat je favoriete nummer aller tijden komt, is dat dan een goede reden om dit overleg te weigeren?
Sowieso
Welk nummer is het?
Sowieso. Alleen al omdat de ongeschreven regel is dat je deze week überhaupt geen meetings inplant.
Thunder Road van Bruce Springsteen
@Kruiswoordpuzzel Ik ben nog nieuw in het kantoorleven, maar goed om deze regel te kennen nu
Die AI snoop dogg face projecteren op het witste publiek ooit.
Absoluut! Ik heb gelukkig geen meetings, maar bel af en toe wel met collegaās. Dat doe ik dan op een moment dat er minder leuke liedjes komen. Net zoals boodschappen doen.
Ik heb het echt te doen met alle mensen die dit tijdslot hebben en al 20 minuten naar hetzelfde kutnummer (Mike Oldfield-Tubular Bells) moeten luisteren.
Haha zo maar echt, mega kut. Je kunt er ook niet op dansen ofzo.
Ik zit mij hier ook te ergeren, maar mijn man vindt dit helemaal geweldig
Drommels drommels drommels
haha die plaaggeest in beeld maakte het nog enigs
zins vermakelijk
Hahaha jaa, ik wist helemaal niet dat dat nummer zo lang was maar ik dacht precies hetzelfde. Vond het wel een goed nummer maar wel echt balen als je dit tijdslot hebt en de helft ervan naar hetzelfde nummer moet luisteren.