hebben jullie ook t idee dat leo herman veel leuker vindt dan matthijs hahaha
Ja hij is veel losser
haaahahahahahhahahahahahaha
Ze hebben vannacht de letters gestolen die voor beeld en geluid staan. Ik vraag me echt af hoe, want dat moet toch opvallen. En ik hoop dat het een stunt is. Anders is het wel heel triest.
Ja what the fuck. Het cafƩ is geen uur dicht en er zit dag en nacht beveiliging???
Heerlijk uurtje! Black Keys, War on Drugs en zo ook nog Tame Impala volgens mij
Absoluut mee eens! Maar dan is er nog hoop dat het terugkomt. Ik las net dat het waarschijnlijk weer die oudejaarsvereniging is uit Frieslandā¦
Mijn zus is getrouwd met een Fries. Ik heb die Friezen nog nóóit leuk gevonden.
Leuk die zichtbare generatiekloof in het cafe bij Goldband
Je bent er nu! Veel plezier
Morad heeft echt zoān goeie stem vind ik, echt mooi. Past alleen niet bij zān jonge hoofd haha
Ik heb ook elke keer dikke error als ik zijn stem hoor en hem dan zie!!!
Thanks!! En blijkbaar was ik vol in beeld hahahah
Ja! Gisteravond stonden ze er
Ja gisteren zijn ze weer teruggebracht!
Waargebeurd; Mijn dochter (12) vroeg aan opa (bouwvakker in ruste) of hij Goldband kende. Ze is er zelf groot fan van⦠Opa helemaal enthousiast dat hij Goldband de beste vond. En daar was dochter dan weer verbaasd over. Lang verhaal kort: dochter had het over muziek, opa over stucwerk. Maar dat duurde even voor ze dat doorhadden.
Top 2000 a gogo wordt gepresenteerd door Diederik Ebinge komend jaar. En de top 2000 quiz wordt door Thomas van luyn gedaan.
Ik vind allebei wel leuk maar had toch gehoopt dat Herman van de Zandt de quiz zou gaan doen!
Zo nu we iedereen geĆÆrriteerd hebben met onze Spotify Wrapped, kunnen we gaan beginnen met onze stemlijstjes!
Zo een zin in. Hebben jullie een stem strategie?
Yes we mogen weer! Lastig hoor.