Tour de France

Vond eerder: DIE MENSEN. Die motoren konden niet uitweken omdat al die stomme mensen echt nul afstand nemen. Oh zie dat @instantramen dat ook zo voelde.

Dat inderdaad.

En waarom lopen daar al die vieze mannen zonder shirt die echt een shirt aan horen te hebben :nauseated_face:

Weer een toeschouwer die voor een flinke valpartij zorgt :sob:

Ook wel een flinke aderlating voor jumbo als Kuss daar inderdaad ook bij lag.

Poels! Zo spannend

6 likes

Ja ik zou het hem zo gunnen. Die man heeft al zo vaak beulswerk verricht voor zijn kopman.

2 likes

Lijkt goed te komen, leuk!! Snap wel dat de regisseur liever de gele trui laat zien nu. Pogi zal hem wel gaan pakken

4 likes

Leuk voor Wout! Heb het idee dat Vingegaard w op z’n limiet aan het fietsen is maar misschien zie ik dat verkeerd hoor.

1 like

Ik hoop dat ie hem pakt! Go Pogi!!!

Ik heb zin om die mensen die veel te dicht op de renners meerennen te slaan. Oprotten!

6 likes

Woutjeee! :heart_on_fire: Durf niet te kijken (alhoewel we hem toch niet zien, haha.l).

1 like

ik vind pogi ook een leuke rijder maar ik vind fietsen voor UAE/Israel/dat soort zooi zo’n onoverkomelijke afknapper haha

1 like

Ik hoop dat we wel Wout Poels zien winnen!
Dit is ook spannend maar die finish wil ik niet missen.

Naja, dit is echt heel erg flauw.

Jezus 5 meter ervoor haha schandalig.

1 like

wat een sukkelige regie man man man

Wat mooi voor Wout Poels! Ook al zagen we er geen reet van haha

Weer die stagiair vandaag :smiling_face_with_tear:

Bij Sporza waren ze lekker aan het mopperen dat een franse renner die over de finish komt, meer aandacht krijgt dan de winnaar

3 likes

Ja bleh dit is slow tv

Edit - hij gaat net. Of niet dus :smiling_face_with_tear:. Waarom valt Vingegaard niet aan?!

Nou de strijd van de kwaliteitsrenners was wel echt saaier dan gehoopt deze Alpen ritten

1 like

komt nog wel denk ik

denk dat jumbo/visma het gooit op vingegaards (over het algemeen betere) durability in de loop van de tour en ze dan pogi willen kraken in een nog komende etappe

Zal ook wel moeten denk ik, maar had gehoopt dat het in deze ritten zou gebeuren

Weet eigenlijk ook niet wie de komende tijdrit beter ligt?