Tour de France

Ach gossie Wout :pleading_face:

4 likes

Ik heb dat interview met Poels nu al drie keer voorbij zien komen maar ik zit steeds weer zo 🥹🥹

8 likes

Haha zo herkenbaar! 🥹

1 like

Weet iemand de rebus? Haha eerste keer dat ik er niet uit kom. :sos:

Ik kom er ook totaal niet uit. Dat laatste zijn muizenhollen volgens mij. Als ik de lijst met renners bekijk (ja, heb ik net gedaan) is de enige wat in de richting komt Mattias Skjelmose. (Mose = muis ?)
Maar sowieso wat dat roze lapje is met een naad aan beide kanten echt geen flauw idee.

Mike Teunissen is ook al zo’n leukerd :smiling_face_with_three_hearts: die mag wel menig wielerjournalist vervangen na zn wielerpensioen

9 likes

Haha meestal staat er een vlag bij als het naar een andere taal moet, dus ik dacht bij die tweede meer iets van gaten/kuilen/holen/gangen. Die eerste snap ik ook niet: naad (Nate?), naden (Nathan?), zomen, plooien. Maar waarom twee keer en gespiegeld? Google Lens vindt dat plaatje ook niet, arghhh.

1 like

@FrozenFlame
Ahhh naad omgedraaid en dan holen. Succes. :sweat_smile:

Mijn hoofd kraakt echt, maar ik kom er niet aan uit hahah. :rofl:

1 like

Luister je de Rode Lantaarn?

1 like
Spoiler oplossing rebus

Daan Hoole is blijkbaar een wielrenner, haha.

Nee, kwam daar een omgekeerde naad met holen in voor? :sweat_smile: (heb het antwoord van @Krabsalade gezien, thanks haha. Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd…)

Is het een aanrader?

Daar heeft die wielrenner gezeten, aanrader!

1 like

Owh ik ga eens luisteren! Heb toevallig vandaag wat afleveringen geluisterd van AD In Koers. Beetje slap geouwehoer met Dylan van Baarle en Wout Poels, maar is wel lekker achtergrond geluid (tijdens werk bijvoorbeeld).

1 like

Rode Lantaarn is ook zeker veel slap geouwehoer en veel inside jokes. De specials met wielrenners zijn zeker de moeite waard, bijvoorbeeld die met Demi Volleringh of Mike Teunissen bijv

2 likes

Haha ga zo inschakelen maar wtf :joy: Lekker bezig

1 like

Ja het leek glad in die bocht, want ze gingen ook weer niet met zo’n rotgang door die bocht.

jeetje wat is vingegaard snel

2 likes

Poeh wat een verschil :scream:

Wauw! Dit had ik echt niet verwacht. Wat ontzettend goed van Vingegaard.

1 like