Tour de France

Ja, ga het echt missen. Ook de avondetappe wat helaas niet doorgaat bij Tour de Femmes

1 like

Jaa ik ga het ook echt missen! De dag starten met een rondje podcasts, dan de Tour aan overdag en savonds lekker de avondetappe. Zo jammer als dat weer voorbij is

2 likes

Jaaaa precies dit! Ik ga zelfs de stomme openingsgrapjes van Herman missen hahaha @FrozenFlame

2 likes

hoop echt dat ze philipsen volgend jaar thuislaten maar het zal wel niet

Waarom?

1 like

oh pinot :broken_heart::broken_heart::broken_heart:

ik reageer straks even @FrozenFlame!

1 like

Ooh de tragiek

Ik vind het zo bijzonder dat vingegaard niet mee lijkt te willen rijden?

Zo triest, een laatste etappe waarin niet echt voor de overwinning gevochten lijkt te worden

moet altijd grinniken om die photoshop van de etappewinnaar waar ze zo die medaille op de foto plakken hahaha

2 likes

tom dumoulin heeft zo’n glow up gehad dat ik bijna zijn kiwi-eetmethode vergeef

3 likes

Hahahaha dat gesprek tussen Dumoulin en Vingegaard in de Avondetappe. Hij gooit gewoon die microfoon weg hahahah

Zo’n enorm evenement en dan zulke knullige graphics :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Ik luister trouwens wel graag de Kopgroep, een podcast, maar Mart Smeets is soms zo dominant. Hou gewoon even je bek met die verhalen uit het jaar nul. Ga met pensioen

ik denk dat hij deze tour echt bewezen heeft geen sportieve renner te zijn, het een kwestie van tijd is voor hij een flink ongeluk veroorzaakt en geen goede toevoeging is aan een verder prettig peloton

dus hoop ook dat iemand anders vandaag de winst pakt haha

2 likes

Ja! Ik heb echt hoop voor Groenewegen of van der Poel, lijkt me leuk.

Zin in avondetappe vanavond, met de drie leukste gasten (:smirk:) samen haha

1 like

Ja, hij is snel opgefokt ofzo he. Dat is wel jammer ja en kan zeker voor ongelukken zorgen op een gegeven moment.

Ik hoop ook op een mooie overwinning van iemand anders vandaag.

1 like

ik denk zelfs dat pogacar voor een mooie verrassing kan zorgen

1 like

Haha Pogi heeft er nog zin in

5 likes

echt leuk! ben wel pogi fan geworden deze tour

3 likes

Volgend jaar finishen ze in Nice ivm Olympische Spelen, lijkt me toch stuk minder leuk

1 like