Tour de France

Zo knap! Wat een onwijs verschil zeg!
Benieuwd wat de komende dagen gaan doen.

Pogacar en van Aert lijken wel amateurs naast Vingegaard, terwijl dat ook bepaald geen pannenkoeken zijn :scream:

1 like

vind het ook mooi dat vingegaard zich nu eindelijk uit pogacar’s schaduw rijdt

idee dat veel mensen (incl. ik) toch pogacar als betere renner zagen maar minder team/blesurre/pech/etc

Ik vond Dumoulin altijd zo’n zeikerdje maar zo als commentator best leuk. Hij heeft er zin in

12 likes

ik haat UAE en jumbo evenveel

1 like

Hij doet het ook echt goed vind ik, ook bij de Avondetappe enzo. Denk zijn beste keuze ooit om te stoppen met prof zijn.

1 like

Na zijn keuze om niet op zijn zadel in zijn broek te poepen, maar af te stappen en naast de weg te hurken tijdens de Giro bedoel je neem ik aan. :smiling_face_with_tear:

1 like

Hij praat net even zangeriger bij Vive le Velo, echt grappig om te horen

Hahah uiteraard, hoe kan ik dat vergeten :joy:

Pogi lost! Nu al, haha. Minder spannende finish dan verwacht. Miss door z’n val?

Wellicht inderdaad zijn val, maar bij de start maakte hij al wel een andere indruk vond ik. (Bij zo’n interview bedoel ik)

Ik zou echt zo agressief worden van die mensen continu rennend voor je neus.

4 likes

Kuttoeschouwers, auto en motor stonden gewoon vast

2 likes

Ook dat ja, nog erger.

Deze finish trouwens, wat een verschrikking!

Vandaag wezen kijken bij de tour voor het eerst. Wat een belevenis. Zou het iedereen aanraden om als je eens in de gelegenheid bent, zeker een kijkje te nemen.

15 likes

Pogi was al gelost?

1 like

Nee we stonden aan het begin

Aaaah wat jammer dat het Eenkhoorn net niet lukte.

Awhh zoo zonde dat Eenkhoorn niet wint, maar wel een mooie etappe!

1 like

Goh wat wordt het weer een zwart gat maandag. Ik weet dat de Tour de Femmes dan start, maar ik betwijfel of zij net zoveel media aandacht gaan krijgen

2 likes