Tour de France

ja joh die laatste etappe is bijna net zo voorspelbaar als de winnaar van de groene trui recentelijk

Ik vind dit ook echt tegenvallen eigenlijk haha. Had er wel meer van verwacht.

Er fietst nooit iemand weg die er toe doet in het klassement. Dat is echt ā€˜not doneā€™.

1 like

Ze geven nu ook allemaal al aan van nou de winnaar en deze staan er morgen op het podium. Waarom fietsen ze dan morgen? Zo stom.

Zie het maar als een ererondje :joy:

1 like

Is het ook niet zo dat het morgen ook echt onmogelijk is om weg te komen. Het is een vlakke etappe dus dan worden de vluchters altijd terug gehaald. Is toch bij etappes tijdens de tour ook zo, dus dan probeert ook maar niemand het meer. Maar ik vind het ook irritant.
Wel heel goed van Kruijswijk trouwens, precies zijn doel waargemaakt. Al vond ik het verder maar behoorlijk saai vandaag.

Denken jullie eigenlijk dat als Tom (fit) mee had gedaan hij een goede kans had gemaakt?

Onredelijk geĆÆrriteerd dat Caleb Ewan deze laatste etappe heeft gewonnen hahah

3 likes

Ik ben gewoon nu al een beetje verdrietig (melancholisch?) dat het voorbij is.

Wat een fantastische tour was dit :yellow_heart:

4 likes

Ik heb dat ook altijd een beetje inderdaad. Was echt de mooiste tour die ik ooit gevolgd heb.

5 likes

Zo mooi hoe Steven stond te stralen op dat podium!

4 likes

Heb het idee dat dat deze tour veel korter was dan 3 weken!

Ik mis het echt om lekker de Tour te kijken.

2 likes

Bijna bijna bijna! Zo veel zin in! Ben ook wel heel benieuwd hoe het de komende weken gaat zijn (en of ze echt Parijs gaan halen maar daar durf ik niet aan te denken, wil het niet jinxen :upside_down_face:)

Ik doe dit jaar voor het eerst mee aan een tourpool, via Scorito. Heb het halve peloton al in mn ploeg gehad haha maar denk dat ik er nu wel uit ben. Doen er meer van hier mee via Scorito? Mss kunnen we nog snel een FF subleague maken?

1 like

Rustig hier! Wie kijkt er?

1 like

Ik schakel een beetje tussen de tour en de F1 kwalificatie haha.

Ik! Gelijk zin om te fietsen.

Ja ik ook haha

Veel val partijen zeg bahbah

Holy shit wat een dag ja. Blegh vrees alweer voor die afdaling zometeen en die laatste paar kmā€™s

Edit: oh en ik zit al sinds 2 uur voor de tv maar ik heb net helemaal gemist dat die 3e vluchter eraf is. Waar is die heen? Eraf gereden of wat anders?