O ja die reuzen! Die waren supereng!
Wij ook. En wij zongen: er is een vrouw vermoord achter het gordijnenkoord.
Beetje raar haha
Ik keek de film vroeger in het Nederlands. Ging net googelen naar de namen van de andere reuzen in het Nederlands:
De Bottenkraker, de Vleeslapeter, de Bloedbottelaar, de Kinderkauwer, de Vleeshakker, de Schrokschranzer, de Meisjesstamper, de Mensenmepper en de Slagersjongen.
Brrr
Het afscheid van Swiebertje.
Zóveel traumas aan kinderfilms/series. Karbonkel is nummer 1 ja. Wij keken dit elke dinsdag (?) ochtend op school, sochtends kon ik al janken dat ik karbonkel moest kijken dan idd alfred j kwak. Al vond ik dat naast ZO spannend ook heel leuk!
En ik herinner me een scene met lang gras, een eng muziekje en krokodillen ofzo? Zo heel mysterieus en eng was dat. Maar ik weet niet meer welke serie/film.
Het stukje van belle en het beest in het bos en die wolven holy shit wat vond ik dat eng. Sowieso jeugdtrauma’s aan alle disney films waar áltijd zoveel zieligs gebeurde
En toen black beauty dood ging door die brand
Ja wij zongen ook achter. Maar ook nog, na mijn naam is ia DEA rikketikke tea Willie wortel ole! Sleep in the morning, sleep in the night. Ring ting ting is the melodie. En op t einde draai je om, tik de grond en billenkont. En dan knalde je met je reet tegen die van de ander😂
Grappig hoe het toch overal net wat anders was
Wij botsten aan het eind trouwens ook de konten tegen elkaar. Wij zeiden dan: “Draai je om, tik de grond, geef elkaar een hand en bots je kont”
Zo idd!
Wij zeiden ‘geef elkaar een hand en een disco-kont!’
Die is leuk! Discokont, love it!
Ik was heel bang voor de trollen uit David de Kabouter. Sommige (in ieder geval een) van die trollen hadden zo’n snottebel.
OMG JA DIE BOVENSTE. Ik vond die aliens ook altijd doodeng.
Geen idee waarom precies, maar ik was als kind dus echt als de dood voor meneer de uil.
het is niet uit een tvserie maar ik wil dit traumatische youtube filmpje toch delen, van een onderwater glijbaan (!!!) in het tikibad. ik heb hier af en toe nog nachtmerries van.
nee hij is inmiddels gesloten! en ja dit bestond echt, je werd als het ware door de glijbaan heen “gezogen”. Zat ook een hele alarm installatie bij geloof ik, waardoor de glijbaan snel leeggepompt kon worden.
GTST kan er ook wel echt wat van met traumatische momenten, zo heb ik de dood van Meike als behoorlijk traumatisch ervaren. Altijd als ik op een boot zit moet ik er nog aan denken
God GTST was ook erg ja, ik weet nog die aflevering dat Janine levend begraven werd door haar tweelingzus Sophia? Was veel te jong om dat te kijken maar heb daar zo lang nachtmerries over gehad.
Het ergste voor mij was heel raar, eigenlijk, we keken altijd zo’n programma op school, dat heette Huisje Boompje Beestje. Normaal heel informatief en leuk, maar deze aflevering ging over hoe kinderen op de aarde komen. En in die aflevering zag je gewoon echt een geboorte en dat kind eruit komen, van dichtbij… ik zat in groep vier?! Was zo getraumatiseerd dat ik jaren heb geroepen nooit te willen bevallen
GTST had ik ook traumatische ervaring mee. Die aflevering dat meike in de schroef van een jacht komt, horror was dat