Traumatische momenten uit kinderfilms/ series

Ik heb ook iets gemist denk ik, want ik weet niet wat je bedoelt?:joy:

Oh, ik zie het nu! Je bedoelde denk ik het bericht van @Ladyhawke

1 like

Ze kwamen toen een grote groep pikachu’s tegen in het bos en de pikachu van Ash wilde zich daarbij voegen. Op het einde van de aflevering kwam Pikachu toch weer bij Ash dus eind goed al goed haha.

Sorry was echt ff in shock haha :joy:

2 likes

Okay… nu kan ik wel slapen

1 like

Jaa! Bij Madelief was ook een zwembadscene waarbij een kind uitglijdt of zich stoot oid en dan heel dat zwembad onder bloed raakt. En dan moeten ze naar het ziekenhuis en dan zit heel de wachtkamer vol mensen van top tot teen in het verband. Brrr, ik denk daar echt altijd nog aan als ik in een zwembad ben.

8 likes

Hahaha laatmaar, is al gepost :joy:

1 like

Wow die aflevering was ik vergeten maar inderdaad, dat was echt creepy! Ik ga nu googelen naar Madelief-afleveringen

1 like

Ze staan allemaal op YouTube :smiley:

Ik kijk er nu 1, deze vanaf 5:30 is ook met allemaal mensen in verband. Wat keek ik echt toen ik zo klein was :fearful:

4 likes

Oh doodeng. Ik vond het luisterboek ook heel eng. Die heksen hadden daar ook hele nare stemmen en de muziek was ook heel eng. We hadden toen nog een stereo en luisterden het 's avonds in bed en toen ging hij een keer spontaan aan met die enge muziek. We waren doodsbang haha

1 like

Beestenbos is boos was een soort Game of Thrones met dieren. Zegt genoeg. Ik heb die gespieste muizen nog op m’n netvlies staan.

5 likes

Die intro muziek duurt zooo lang iedere keer haha. Toevallig dat ik laatst een stukje aan het kijken was op yt.

Karbonkel ja! Mijn zus had me verteld dat hij in het riool woonde, en dat als je op de wc zat hij je kon grijpen… raden wie er niet meer naar de wc durfde :roll_eyes:

Leuk zo’n zus :frowning:

2 likes

Ik vond deze scène echt heel eng. Ik heb echt heel lang niet meer in het donker over straat gedurfd en droomde ook dat ik bij een bepaalde brug in mijn dorp veilig zou zijn, maar ja in de film werkt dat ook niet. Ik heb denk ik tot minimaal mijn 12e altijd extra snel naar huis gefietst in het donker en zeker als ik iemand anders dacht te horen. Het was gewoon een film voor alle leeftijden dat snap ik nog steeds niet. Kwam dus van deze dubbelvideoband De Avonturen van Ichabod en meneer Pad. In het Engels The legend of Sleepy Hollow.

1 like

Iemand ooit Return to Oz gezien? Een vervolg op The Wizard of Oz, maar veel creepier.

Vooral deze scène is me bijgebleven. Die krijsende hoofden :scream:
2 likes

Omg die tweede video, horror :scream::scream:

1 like

Ik herinner me ook nog een creepy Alice in Wonderland verfilming :sob: Scarred for life. Die poppen, urgh.

Deze scène :scream: Nog steeds stress als ik ergens een sok zie rondslingeren. Sokken met tanden, whyyyyy.
1 like

Ha, die keer toen mijn ouders in slaap waren gevallen in de zetel en ik wat ging rondzappen :sob:
1 like

Een aflevering van Geef Nooit Op. Nu is Peter Jan Rens sowieso al een engnek, maar die aflevering ging over doedelzakken en er gebeurde iets griezeligs. Weet alleen niet meer wat. Sindsdien gruwel ik van doedelzakmuziek.