Traumatische momenten uit kinderfilms/ series

De Skeksis uit The Dark Crystal :sob:

1 like

De eerste keer dat ik de Leeuwenkoning zag, ging de VHS-casette stuk tijdens een van de laatste scènes (wanneer Scar Simba weer probeert te vermoorden).

Mijn god, het heeft 2 weken ofzo geduurd voor ik het einde bij een neefje kon zien. TWEE WEKEN GRUWELIJKE NACHTMERRIES!!

1 like

Die film was echt doodeng.

1 like

Ik heb een herinnering en dat is me altijd bijgebleven maar ik ben er nooit achtergekomen waar het van was. Een groep jongens was aan het zwemmen in een meer en volgens mij werd 1 van hen een beetje gepest of uitgedaagd. Hij dook naar de bodem en toen bleef hij vastzitten aan een ketting ofzo. Dat is het enige wat ik weet, komt dit bekend voor voor iemand? :stuck_out_tongue:

1 like

Blinker ?

1 like

Jaaa Deze ken ik, hoe dat ooit een kinderfilm heeft kunnen zijn

3 likes

Jaaaa! Thanks. Ik vond dat zooo spannend.

Oh ja, het dappere broodroostertje!

Ook eng (zeker dat einde als al die apparaten de lucht in gaan):

Arme, arme autootjes:

1 like

JA! :sob: https://www.youtube.com/watch?v=w9Mcl39UD14

1 like

In deze film zat ook een scène met het broodrooster en een bloem die zijn reflectie zag en dacht dat hij een vriendje had gevonden. Zó zielig :sob:

2 likes

Was het toevallig een narcis? Dan was het wel een mooie verwijzing naar Narcissus

Klopt ja!

2 likes

N.a.v de drijfzand verhalen uit het wat je als kind fancy vond-topic, kennen jullie deze scène ook nog uit de film Never ending story?
Artax-640x427
:disappointed_relieved:

11 likes

Oh nee, Artax. Wat heb ik moeten huilen bij die scene :cry:
Ik denk nog steeds wel als ik het nu weer zou kijken.

1 like

Oh janken :sob:

1 like

Van dat hoofdstuk in het boek word je ook direct depressief, zoo zielig

was dat dat drijfzand waar je verder inzakte als je zware gedachten had? En waar je alleen uitkwam als je aan vrolijke dingen dacht?

1 like

Ja!
Filmpje
(Maar ik zag de film in het Duits als ik het me goed herinner.)

1 like

Die hele film vond ik eng en zwaarmoedig

1 like