Ik ken deze film niet maar deze scĂšne lijkt me héél verdrietigâŠ
Ik was altijd groot fan van Ronja (de roversdochter). Kennen jullie deze film/het boek?
Maar ik was zĂł bang van de vogelheksen:
Ik ook. Mijn vader las me het boek ook voor en hij moest van me stoppen bij die heksen en heb er nachten slecht van geslapen. Hielp niet mee dat we in een krakerig oud vakantiehuisje zaten
Zwelgje!! De film als je begrijpt wat ik bedoel als zwelgje weer zijn moeder hoort
Het meest vertrietige ooit
En het meest traumatische is platoon
Ik bleef logeren bij mijn nicht, en haar vriend had nog niet door hoe erg dit kon zijn voor een 10 jarige.
Dit moment dat die gast aan flarden word geschoten
Ik las dit:
En moest aan dit topic denken. Het kan dus wel een probleem zijn, mensen, onze verhitte kinderbreintjes zaten er niet helemaal naastđ
Moest zo hard huilen om deze film als kind, nachtmerries van gehad.
Ik heb er als kind ooit stiekem iets anders overheen opgenomen. Eindelijk verlost van die film
âNiet oprollen, niet oprollen!â
Dat zinnetje gaat nog altijd door mân hoofd als ik een egeltje zie wat is overreden. Wat hebben mân broertje en ik gehuild bij die scene.
Heb ooit een tekenfilm gezien waarin een zeppelin lek raakte en neerstortte, ben sindsdien echt bang voor die dingen hahaha.
What did I just watch??? Omg
Ik vond het boek âDe Gebroeders Leeuwenhartâ van Astrid Lindgren echt vreselijk eng toen ik klein was. Het ging over twee broertjes die dood gingen en in een soort hiernamaals terechtkwamen? Ze lieten hun moeder achter. Het hele verhaal daarna werd ook niet bepaald luchtiger. Op de wikipedia pagina is het hele plot te lezen en wow het is nog grimmiger dan ik me herinner
Ik heb die film gezien toen ik nog jong was! In mân gedachten was die oudste broer al bijna volwassen maar de film had erg veel indruk op me gemaakt. Inclusief de Zweedse taal. Linkje naar de film, kan je gratis kijken:
Wauw wist niet dat er een film van was gemaakt! Hopelijk is het wat minder deprimerend dan het boek haha, al is het verhaal echt ontzettend mooi. Thanks voor de link, zal m eens kijken binnenkort!
Deze kwam laatst weer naar boven toen ik cow and chicken opnieuw aan het kijken was met mijn vriend. Die ene aflevering dat cow een kauwgom zeehond maakt die tot leven komt. Ik herinnerde me ineens weer dat ik deze aflevering altijd zo fucking naar vond. Ăberhaupt hoe die zeehond eruit ziet, maar ook die moodswings van hem. Hij was eerst super depressief, en daarna werd dat ding zo eng agressief ook En dan op het einde dat cow hem onder die tafel hangt waardoor hij hard wordt en die mond afbreekt. Brrrrrr ik vond het altijd een disturbing aflevering
Eigenlijk was heel cow and chicken enorm disturbing haha
Wat daar allemaal voorbij kwam
En er maar kinderen naar laten kijken omdat het een tekenfilm is
Hahaha echt heh!!! Ik heb met mijn vriend alle afleveringen gedownload omdat ik het opnieuw wou kijken, en ja het is echt een belachelijk programma Ik weet 9/10 keer niet eens wat er gebeurt hahaha en het is gewoon zooo fucking dom. Ik zat het ook te kijken en ik kon gewoon merken hoe dit mijn hersenen aangetast moet hebben als kind. Ik keek er vroeger uren naar, echt fucking uren achter elkaar want mijn ouders waren van die typische babyboomers die me voor een tv neerzetten en het verder wel prima vonden hahaha. Het schiet ook zo ontzettend van de hak op de tak en niks is logisch, waardoor ik gewoon merkte dat het mijn hersen patronen aangepast moet hebben als kind
De snottenbellen bij de trollen in David de Kabouter. Dus hem mijn snot-aversie 1000 X erger gemaakt.
Holes! Dat vond ik zoooân nare film, vind die nu nog eng haha.
Verder beestenbos is boos, kan ik nog naar van worden.
Aller traumatische was zoân video die we moesten kijken tijdens verkeersles op school(ofzo?) Werd een kind overreden door een vrachtwagen. Daar denk ik soms nog aanđ
en Jesus Christ Supestar moesten we elk jaa met pasen kijken (katholieke school). De zweepslagen spoelden ze door voor iedereen jonger dam groep 7/8, maar die scene met al die melaatsen en mensen die hem achterna zitten. Heb ik soms nog nachtmerries vanđ