Trouwtopic

Ik heb mn jurk voor volgende maand trouwen besteld! Wou geen trouwjurk (want we doen geen echte bruiloft) dus heb een jurk bij lovely lane besteld.
Daarna lunchen op een mooie plek met het gezelschap. Mn dochtertjes willen wel graag een witte kanten jurk :slight_smile:
Nu hopen dat het die dag een beetje droog is!

4 likes

Bij ons gaat een vriend fotograferen. Hij is geen fotograaf maar kan het wel goed. Ik zou ook geen echte fotograaf inhuren, die zou dan gelijk even duur zijn als alle andere kosten bij elkaar!

1 like

Iemand nog tips voor een videograaf? Wil dat zo graag maar zie door de bomen het bos niet meer en veel zijn er ook echt heel duur.

1 like

@Brigitte, wij zoeken er ook een en komen er ook niet uit. Wij willen ook meer sfeerbeelden dan fotoshoot. Maar die lijken wel nog duurder.

Jammer he dat het zo duur is, vind een film zelfs leuker dan foto’s maar durf het ook weer niet te doen zonder fotograaf omdat ik dan wellicht spijt krijg als er geen mooie foto’s zijn. Ik heb een duo gevonden die filmen voor een redelijke prijs maar voor ons niet mogelijk omdat ze niet werken op zondag en onze trouwdag op zondag is. Wellicht iets voor jullie : https://www.afhfilm.nl/

Mijn videograaf was best duur, maar weet ook dat iemand op het forum videograaf is. Weer haar prijzen niet, maar vond haar werk heel erg mooi. @Cajun-moon

Dankjewel! :slight_smile:
Ik werk inderdaad als bruiloft videograaf. Mijn werk en tarieven zijn hier te bekijken.

2 likes

Klein tipje: de link naar de webpage van Prins Nagtegaal werkt niet helemaal zoals hij moet!
Verder heb ik hier niets te zoeken zonder relatie maar vind het superleuk om te lezen hoe jullie alles plannen :slight_smile:

1 like

Ja de film van m’n broers bruiloft was ook echt pretty :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Oh super fijn dat je dat zegt! Dan ga ik dat even aanpassen. Dankjewel!

1 like

Ik word echt intens blij van je filmpjes.
Ga zelf niet trouwen dus je hebt er verder niks aan :joy:

Woah wat vet! Ga je heel NL door? :grin: Ik ga straks je video’s even aan m’n vriend laten zien.

1 like

Wij willen ook op een zondag trouwen. Dus houdt ook voor ons op.

Super leuk compliment!!

2 likes

Ah wat leuk! Jazeker, ik rijd heel het land door!

1 like

Woensdag ga ik eindelijk jurken passen! Onwijs veel zin in.

Wat ik mij af vroeg was welke schoenen jullie aan hadden/aan gaan doen op de dag zelf. Ik twijfel enorm over de hak hoogte, normaal ben ik van een flinke hak of helemaal niet. Maar op mijn bruiloft denk ik niet dat ik dat de hele dag vol houd. Veel bruidsschoenen zijn niet helemaal mijn smaak (voor mijn smaak vaak iets te lievig/tuttig) Ben erg benieuwd wat jullie doen. Mooie slippertjes met steentjes o.i.d. houd ik nog in mijn achterhoofd

Ik ben afgelopen weekend jurken gaan passen maar het waren allemaal net-nietjes. Eentje had zo’n mooi lijfje en alles was perfect tot aan mijn bovenbenen. Daaronder was het een verschrikking :’).

Hoe lang van te voren hebben jullie je jurk gekocht? Ik trouw in november, dit jaar, en ik voel me best zenuwachtig dat ik er nog geen heb?

Ik heb de jurken met blote voeten gepast. Ik had er nog niet eens over nagedacht. Ik ben van plan om overdag hakken te dragen en eventueel een net paar lage schoenen om een eventuele switch te maken. Misschien kun je dit even vragen bij het passen?

1 like

Ik loop normaal nooit echt op hakken. Maar heb voor de bruiloft nude blokhakken van 5 cm. Ik oefen ermee als mijn vriend niet thuis is en gaat verrassend goed. Wilde dit zelf graag en kan ze na de bruiloft ook nog gebruiken. Geen speciale bruidsschoenen dus, vond ik allemaal niet zo mooi. Mijn jurk is ook niet wit en de meeste bruidsschoenen wel. Oh, en onze bruiloft is ceremonie en uitgebreid diner, dus veel zitten. Krijg dus ook geen pijn in mijn voeten.

4 likes

Wat leuk! Wat hebben jullie gedaan? (Als je dat wil delen)