Trouwtopic

Dragen jullie corrigeren ondergoed onder je jurk? Toevallig tips van merken?

Ik had een corset met bijpassende string ofzo, van Triumph, was t in batavia stad toevallig tegengekomen voor €38 :tada:

1 like

Had je nog wat bijzonders gekocht voor de ‘bruidsnacht’. Lijkt mij wel leuk om te doen, maar wat? Twijfel nog.

Ooh heel erg mooi!

1 like

Gisteren mijn jurk gevonden, de ervaring was echt geweldig!

Bij mijn jurk kan ik geen bh dragen (Dat vind ik overigens echt heerlijk haha) Verder denk ik er aan een mooie hipster die nergens snijd in wit of licht roze kant te kopen

3 likes

Dat heb ik dus ook gedaan. Maar dus nog geen onderbroek erbij. Draag normaal altijd zwart. Vind het gek genoeg in wit minder mooi.

1 like

Ik denk dat ik zelf niet voor een hoepel ga. Maar mijn torselet is wit en ik wil niet mismatched. Dus toch iets wits zoeken. Overwoog dus corrigerend, maar heb al een torselet.

Leuk! Ik heb zelf nog geen idee wat ik met m’n haar wil! De lucht is daar natuurlijk ook wat vochtiger dus ben bang dat het snel uitzakt.

Vanuit mijn kant houden we het klein inderdaad! Mijn directe familie komt (ouders, zus, haar kinderen) en een paar goede vrienden. Ben echt blij en dankbaar dat zij erbij zullen zijn! Ik heb een tijdje in dat land gewoond, heb vriend er leren kennen. Ik kijk er echt enorm naar uit, niet alleen de bruiloft maar ook de tijd daar samen met mijn familie/vrienden.Vriend en ik blijven daar vervolgens ook nog ruim een jaar ivm familiebedrijf en studie vriend. Best wel spannend allemaal dus :blush:

Ik ga deze week jurken passen! Zoooooveel zin in. :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Wat leuk, veel plezier!! Waar ga je gaan?

Ik ga naar 2 bruidszaken in Stadskanaal. M’n ouders wonen daar vlakbij en dat is makkelijker voor m’n oma die slecht ter been is.

En de jurk gevonden?

Vanmiddag worden de trouwkaarten bezorgd :muscle:t3::muscle:t3:

Nee ik ga pas zaterdag :slight_smile: Maar ik zag net op hun facebook dat ze deze week sale hebben :open_mouth: alle jurken uit voorgaande collecties zijn maar €650. Dus hoop stiekem dat daar wat voor me bij zit. :smiley:

5 likes

Mijn Dune schoenen zijn bezorgd en ze zitten per-fect. Alleen bij de tenen ietsjes wrijving maar niets wat een blarenpleister niet kan oplossen :slight_smile: Ben er nu dus lekker op aan het lopen en als mijn vriend straks thuis komt gaan ze weer in de doos. Kan ze nu mooi zaterdag aan bij het passen! Krijg wel wat zenuwen voor het passen aan. Iemand nog handige tips?

1 like

Hoe was het? :blush:

Was leuk! Maar twee zaken op één dag was wel wat veel. Was echt heel moe gisteravond. Heb dé jurk niet gevonden. Veel van hetzelfde gepast, weinig hele verschillende jurken. Dat vond ik wel jammer. Andere hadden ze ook niet echt. Ga volgende keer in Leeuwarden passen, ik weet dat ze daar meer verschillende type jurken hebben.

Weet ik ieder geval dat ik géén baljurk wil :grin:

Dat vond ik ook een beetje, ik ben ook bij verschillende zaken in het noorden geweest en uiteindelijk bij een zaak in Almere. Daar waren de jurken zo divers en hadden ze ook meer ‘bijzondere’ jurken. Vond dat echt leuk, werd zo enthousiast toen ik daar door de rekken ging. Ik vond de andere zaken iets meer ‘safe’ ofzo. Maar fijn dat het leuk was! Is toch een bijzondere ervaring he, ook als de jurk er nog niet bij zat. Hopelijk zit ie er de volgende keer bij!

Ja dat dus! Allemaal heel safe. Wel mooi hoor, maar dan 3x een a-lijn jurk met kant te hebben gepast wist ik wel dat dat niet helemaal m’n ding was. Wel mooi, maar een beetje saai. Eerst nog een x in Leeuwarden kijken, daar krijgen ze straks ook de Randy Fenoli jurken :scream: Haha. Als dat niks wordt ga ik ook meer richting het zuiden.

1 like

Bij bruid&bubbels in Leeuwarden hebben ze hele mooie jurken!
Ik heb mijn jurk daar ook vandaan, maar toen was het nog Joans bruidsmode. Twee werknemers hebben de zaak doorgezet onder de naam bruid&bubbels. Ben door Grietje geweldig geholpen.

Ja ik ken de zaak. M’n schoonzusje heeft daar haar jurk ook gehaald, ook nog bij Joan. Laat dit eerst even bezinken en maak dan een afspraak bij B&B. :blush: