Trouwtopic

Ik draag platte sandaaltjes die bij de jurk passen. Was een hele zoektocht aangezien ik niet van ‘tuttig’ hou maar uiteindelijk via Etsy geslaagd.

1 like

Nodigen jullie collega’s uit voor het feest? Ik wil er eigenlijk maar een aantal uitnodigen (waar ik een goede band mee heb) maar ben bang voor scheve gezichten :sweat_smile:

Ik trouw binnen een dikke 2 maanden, kijk er zo naar uit! We zijn nu bezig met de uitnodigingen, deze willen we zo snel mogelijk verzenden.

Binnen twee weken is mijn vrijgezellenfeest, ik ben benieuwd :slight_smile:

2 likes

Haha dat klinkt als een leuk wild feest! Wat fijn dat het zo geslaagd was :smiley: Ik geloof dat we met mijn vrijgezellenfeest ook karaoke gaan doen, superleuk, love karaoke.

@Mimosa Leuk! Hopelijk ga jij ook zo genieten van je vrijgezellenfeest. Heb je alles verder al geregeld voor de bruiloft?

1 like

Het meeste (qua inkleding etc) wordt bij ons geregeld door de zaal, dus dat is wel gemakkelijk. We trouwen in een klein kasteel, in een mooi park met vijver. Het kasteeltje zelf is wel toe aan renovatie, maar dat geeft het juist zijn charme vinden we (en dat maakt het nu nog betaalbaar tov binnen een paar jaar wanneer het wel volledig opgeknapt is haha). Ik hoop zo hard op goed weer! Verleden jaar heeft het diezelfde datum een hele dag geregend…

Mijn trouwjurk is helemaal in orde, ik moet binnenkort naar Dordrecht voor de laatste pasbeurt. De zoektocht naar trouwschoenen (ik wil er per se platte) is nog bezig, ik heb er nu besteld dus hopen dat ze goed zijn. Oorbellen en iets van haarsierraad zoek ik ook nog. Vriend zijn kostuum wordt momenteel gemaakt, schoenen etc nog nodig maar hij is daar minder kritisch in :wink:

Verder zijn we nu begonnen aan een aantal details! Iets van bedankje, gastenboek, etc. Ik heb er sowieso niet zo veel stress voor, komt allemaal wel in orde!

@Grey, ik vind het niet zo meteen terug in dit topic, maar trouw jij ook dit jaar? Zo ja, hoe verlopen de plannen? :slight_smile:

1 like

Oh klinkt heel mooi en romantisch! Hopelijk heb je er goed weer bij inderdaad! Weet je ook al hoe je je haar gaat doen?

Ik trouw deze zomer. We trouwen in het buitenland op het strand. Mijn vriend komt daar vandaan, zijn ouders wonen daar en gelukkig helpt zijn moeder met organiseren. Zij vindt het heel leuk om te doen en ik vertrouw haar volledig daarin. Maar er moet nog wel veel geregeld worden geloof ik. Nouja komt wel goed :grin: Mijn jurk is al wel binnen, volgende maand heb ik een afspraak om te laten vermaken.


@Hedwig Mooi! De eerste vind ik heel mooi, als ik een beetje op hakken kon lopen zou ik ze zo aan doen. De tweede zijn wat meer ‘bridal’. Ga je gewoon kijken welke er beter bij staan?

1 like

Mijn haar waarschijnlijk half opgestoken, ik heb een paar pinterestplaatjes verzameld en heb binnenkort een proefsessie voor make-up en haar, dus ga er van uit dat zij me ook wel wat tips gaat geven wat bij mij zou passen.

Oh wauw klinkt super, op het strand! Hoe regel je zoiets met de gasten? Komt iedereen overgevlogen, houden jullie het bewust klein,… of? Kan me voorstellen dat dat niet evident is! Heel veel succes nog met de voorbereidingen (zover dat het lukt vanop afstand :grinning:).

Dragen jullie corrigeren ondergoed onder je jurk? Toevallig tips van merken?

Ik had een corset met bijpassende string ofzo, van Triumph, was t in batavia stad toevallig tegengekomen voor €38 :tada:

1 like

Had je nog wat bijzonders gekocht voor de ‘bruidsnacht’. Lijkt mij wel leuk om te doen, maar wat? Twijfel nog.

Ooh heel erg mooi!

1 like

Gisteren mijn jurk gevonden, de ervaring was echt geweldig!

Bij mijn jurk kan ik geen bh dragen (Dat vind ik overigens echt heerlijk haha) Verder denk ik er aan een mooie hipster die nergens snijd in wit of licht roze kant te kopen

3 likes

Dat heb ik dus ook gedaan. Maar dus nog geen onderbroek erbij. Draag normaal altijd zwart. Vind het gek genoeg in wit minder mooi.

1 like

Ik denk dat ik zelf niet voor een hoepel ga. Maar mijn torselet is wit en ik wil niet mismatched. Dus toch iets wits zoeken. Overwoog dus corrigerend, maar heb al een torselet.

Leuk! Ik heb zelf nog geen idee wat ik met m’n haar wil! De lucht is daar natuurlijk ook wat vochtiger dus ben bang dat het snel uitzakt.

Vanuit mijn kant houden we het klein inderdaad! Mijn directe familie komt (ouders, zus, haar kinderen) en een paar goede vrienden. Ben echt blij en dankbaar dat zij erbij zullen zijn! Ik heb een tijdje in dat land gewoond, heb vriend er leren kennen. Ik kijk er echt enorm naar uit, niet alleen de bruiloft maar ook de tijd daar samen met mijn familie/vrienden.Vriend en ik blijven daar vervolgens ook nog ruim een jaar ivm familiebedrijf en studie vriend. Best wel spannend allemaal dus :blush:

Ik ga deze week jurken passen! Zoooooveel zin in. :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Wat leuk, veel plezier!! Waar ga je gaan?

Ik ga naar 2 bruidszaken in Stadskanaal. M’n ouders wonen daar vlakbij en dat is makkelijker voor m’n oma die slecht ter been is.

En de jurk gevonden?

Vanmiddag worden de trouwkaarten bezorgd :muscle:t3::muscle:t3:

Nee ik ga pas zaterdag :slight_smile: Maar ik zag net op hun facebook dat ze deze week sale hebben :open_mouth: alle jurken uit voorgaande collecties zijn maar €650. Dus hoop stiekem dat daar wat voor me bij zit. :smiley:

5 likes