Trouwtopic

Heel herkenbaar, ik slaap ook heel slecht nu en heb steeds hoofdpijn. Het komt vast goed, vrijdag zijn we alles vergeten :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Bedankt nog allen op de antwoorden over het wel of niet doen van een dresscode. Denk dat het dan voor ons ook geen hele specifieke dresscode wordt.

En jeetje 30 jurken! dan kan ik mij goed voorstellen dat je compleet kapot bent na zo’n dag.

3 likes

@Yay @supermercado aaaah nog een halve dag en een nachtje slapen! alvast heel veel plezier en geniet er van morgen :slight_smile:

1 like

Ahhh lief, dank je! Het wordt een prachtige dag :smiling_face_with_three_hearts:

@supermercado jij ook een fantastische dag morgen en veel geluk :two_hearts:

Veeeeeeeeel plezier!!!

Geniet ervan!

Heel erg genieten vandaag!!!

Geniet ervan!!

Wij hebben afgesproken met de dj’s die kwamen draaien op ons feest, om zeker te zijn dat zij op dezelfde lijn lagen als ons. Maar op zich had het ook wel via telefoon/mail kunnen zijn, het was maar een kort gesprek.

Wij zijn bij één van hun optredens wezen kijken. We hebben ze toen ook even kort gesproken en de rest via de mail afgestemd

En, is het goed gekomen met de zenuwen? Ik was op 2 momenten zenuwachtig: toen ik als bruid van de trap kwam en mijn aanstaande beneden stond, en toen ik de kerk in liep aan de arm van mijn vader.
Onze dag was prachtig, echt helemaal zoals we het hadden bedacht. Ik heb de hele dag lopen stralen. Hoe was jullie dag? :two_hearts:

4 likes

Ik ben vandaag voor de tweede keer jurken wezen passen en vandaag weer een hele mooie aangehad. Een hele andere jurk dan dat ik oorspronkelijk in mijn hoofd had. Maar ik heb echt angst dat ik straks een jurk koop en daarna een mooiere vind.

2 likes

Jammer dat het voorbij is he? Ik wil nog een keer! :grin:
De helft is echt in een roes aan me voorbij gegaan.
Aan het eind van de avond kon ik niet wachten om mijn jurk uit te doen, ik had zo’n rugpijn… en tegelijkertijd vond ik het verdrietig, want dan was het echt klaar.
Nu is dan tijd om na te genieten :two_hearts: wij gaan vanmiddag op huwelijksreis, jullie?

2 likes

Gefeliciteerd!!

1 like

Voor mij duurt het nog maar 2.5 week! Maar door veel werkstress kan ik er nog niet heel erg naar uit kijken. Mijn hoofd zit gewoon te vol. Gelukkig heb ik een paar dagen vrij voor onze dag (en ook daarna!). @supermercado wij gaan ook een citytrip maken!

1 like

Daarna vrij kan ik echt aanraden :blush:

1 like

Ik denk dat we een locatie hebben voor het diner/feest! We zijn net proef wezen eten en alles was perfect!

4 likes

Voor de getrouwden onder ons: hebben jullie een openingsdans gedaan? We hebben een aantal lessen genomen (mijn vriend wou dit graag proberen) maar we zien er zo houterig uit :joy_cat:.

We hebben een locatie!
Het is een monumentaal pand, omgebouwd oud pakhuis en het is suuuupervet. Er is nu pas 1 bruiloft geweest en het ziet er echt fantastisch uit.
Nu nog de definitieve datum prikken haha

12 likes

Ja! Was best een grote stap, want wij houden totaal niet van in het middelpunt staan en vooral mijn man is ook bekend om zijn houterigheid (al excelleert hij in onbedoeld gabberen). Ik ben uiteindelijk zo blij dat we het hebben gedaan. We hadden zoveel lol bij onze danslessen en ik vond het zo eng om te doen, maar het bracht wel het feest op gang (we deden ook geen slow dance nummer) en was echt hilarisch omdat niemand het verwachte. Ging ook niet helemaal vlekkeloos maar hebben echt lol gehad.

3 likes