Ja wij hebben precies dit! Eerste minuut is vrij rustig (schuifelen en wat rondjes draaien), daarn 45seconden best snel en daarna los! Ik heb sowieso mijn beste vriendinnen de opdracht gegeven om mee te springen @Bunnyslippers mijn vriend is ook eerder een gabberdanser/fistpumper. We hebben ook danslessen en dat is inderdaad echt lachen
Alleen een schuiffel nummer. Dat voelde enorm awkward
Vraagje over de bruidstaart. Ik zie echt prijzen gevarieerd van 5 tot 9 euro p.p. voorbij komen. Vind het veel, maar oke als hij echt lekker is dan is dat natuurlijk prima. Maar de meeste trouwtaarten die ik heb gehad waren eigenlijk helemaal niet zo heel lekker? Hebben jullie aanraders voor bedrijven, of thuisbakkers?
Er staan op facebook wel veel thuisbakkers. Je kunt daar eens bij kijken. Ik heb het geluk dat mijn schoonmoeder heel creatief is en super goed kan bakken, zij maakt hem dus. In mijn omgeving hebben wel al meerdere collega’s/kennissen gevraagd of ik al een bakker had, want anders wilden zij ook wel mijn taart maken. Misschien is dat een tip?
Zo leuk <3
Woon je toevallig in de buurt van Alkmaar? Zit hier een tentje die geweldig mooie naked taarten maakt die heeeel lekker zijn. 4 euro pp.
De hema heeft tegenwoordig ook taarten die je kan stapelen (die taarten komen dus in 3 maten). Volgens mij zijn er twee soorten (chocola en de red velvet).
Ja heb inderdaad Facebook ook afgespeurd. Maar bedacht me dat we nog een jaar de tijd hebben en inderdaad ook zelf konden leren om taarten te bakken haha. Helaas niemand in mijn dichtbije omgeving die dit al kan. Meteen een nieuwe bezigheidstherapie.
@supermercado taart overslaan wil ik niet. De reden waarom ik wil trouwen is voor de taart en jurk haha. Maar hij hoeft niet huge te zijn want de gasten krijgen bij ons ook veel eten. Maar vind het wel leuk dat er er iets staat.
@Hedwig er komt sowieso ook een toetjes tafel waarvan de taart dan het middelpunt is, en daar past dit zeker wel bij!
@anon86562306 nee, woon in het zuiden
@Meka die ziet er goed uit! Ga ernaar kijken.
Bedankt voor alle tips!
En vaak heel slordig!
Jammer, want vind hem er best leuk uitzien (ben niet zo kritisch) maar de smaak is het belangrijkste. Heb gisteren een adres gekregen waar ik al ooit een hele goede taart van heb gegeten en ze heeft in onze periode nog tijd. We hebben 2 feesten, denk dat ik er dan 1 via haar doen (voor op de Sweet tablet) en alsnog eentje zelf maak (voor de avond waar het meer om het eten draait).
Zie er zeker wel wat mooie jurken tussen!
Waarom wil je geen witte trouwjurk (gewoon benieuwd)?
Wat is je huidskleur? Ik vind die lichtroze erg mooi maar dat kan soms best flets maken als je een lichte huidskleur hebt. Die donkerblauw vind ik persoonlijk lijk wel heel erg donker, die zou ik zelf niet zo snel doen als trouwjurk.
Heb je al op asos gekeken? Zij hebben ook mooie galajurken!
De laatste jurk vind ik heel mooi! Maar de kleur is wel lastig inderdaad. Ik ben zelf ook heel licht en in van die lichte pastelkleuren val ik helemaal weg. Blauw doet het wel altijd goed. Je kan bij asos ook kijken naar bruidsmeisjesjurken. Die zijn ongeveer in die stijl en ook niet wit.
Met een lichte huidskleur zou ik idd wegblijven van alle beige/lichtroze jurken. Zeker als je blond haar hebt kan dat heel gek staan/je bleek maken (disclaimer: het kan vast ook mooi zijn bij sommigen, maar bij mezelf is dat echt lelijk en ik ben blond en lichte huidskleur haha). Ik vind lichtblauw of lichtgrijs wel heel mooi! (bijv die tweede)
Wat ik ook wel een beetje in je stijl vind is Frock & frill: https://www.asos.com/nl/search/?q=frock+and+frill+dress of Maya https://www.asos.com/nl/search/?q=maya
https://ivy-oak.com/collections/bridal
Ivy and Oak heeft ook een mooie relatief betaalbare bruidscollectie vind de jurken die je hebt uitgekozen overigens wel heel mooi
Waaahhh dalijk komt de fotograaf met eindelijk alle foto’s van de bruiloft. Ik ben zó benieuwd.
Iemand tips voor muziek tijdens de ceremonie.
We willen graag live muziek, maar vinden 650 euro een beetje duur voor een uurtje spelen.
Ik vind het echt zo spannend dat de dag nadert! Vandaag spreken we de BABS, dit weekend knutsel ik met een vriendin de bedankjes in elkaar en maandag ga ik mijn jurk ophalen. Alleen John volgende week werken, een paar dagen vrij en dan is het zo ver
Nummer 5 vind ik echt prachtig! Alleen misschien een beetje te donker als trouwjurk. Die grijze van nr. 8 is ook heel mooi!